Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@04:12:06 GMT

آل کثیر : باز هم قهرمان می شـویم

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۴۰۰۱

آل کثیر : باز هم قهرمان می شـویم

عیسی در مصاحبه‌ای اختصاصی با ایران ورزشی از آخرین شرایط خودش و تیمش گفت و البته حمایت کامل خود را هم به گونه‌ای از تیم پرسپولیس اعلام داشت.

ایران ورزشی/عیسی آل‌کثیر این روزها خیلی سرسخت تمرین می‌کند. تمرین انفرادی و تمرین زیر نظر مربی بدنساز عیسی را در بهترین فرم ممکن قرار داده، بازیکنی که برای بازگشت به میدان و بخشیده شدن محرومیتش لحظه‌شماری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
عیسی در مصاحبه‌ای اختصاصی با ایران ورزشی از آخرین شرایط خودش و تیمش گفت و البته حمایت کامل خود را هم به گونه‌ای از تیم پرسپولیس اعلام داشت. دوران محرومیت خود را چگونه سپری می‌کنی؟  هم تمرین اختصاصی انجام می‌دهم و هم زیر نظر مربی بدنسازی که گرفتم تمرین می‌کنم. شرایطم خیلی خوب است و برای بخشیده شدن و حضور در مستطیل سبز و بازی برای تیم و هواداران محبوبم لحظه‌شماری می‌کنم. گویا دادگاه عالی هم از‌ AFC خواسته در مورد بخشش تو لایحه و بازنگری دیگری داشته باشد که این امر مسئولان باشگاه‌تان را به بازگشت تو و بخشیده شدنت خیلی امیدوار ساخته؟  بله من هم این اخبار خوب را شنیده‌ام. ان‌شاءالله که این محرومیت هم بخشیده می‌شود تا من بتوانم باز هم در خدمت پرسپولیس باشم و به بهترین شکل ممکن در لیگ و باقی مسابقات دینم را به تیمم ادا کنم. اما تیمت پرسپولیس در چند بازی اخیرش خوب نتیجه نگرفته و با مساوی‌های زیاد به نظر با قدرت سال‌های گذشته‌اش تا حدودی فاصله دارد؟  من فکر می‌کنم هنوز اول فصل است و در ابتدای لیگ نباید تیمی به بزرگی پرسپولیس را قضاوت کرد و تیمی که پوکر زده را نباید با چند نتیجه قضاوت کرد. این قضاوت درستی نیست چون در فوتبال نتیجه تساوی برای هر تیمی به وجود می‌آید و بزرگترین تیم‌های دنیا هم نمی‌توانند در همه بازی‌های‌شان فقط پیروزی کسب کنند. اما بازی بعدی تیم‌تان هم با تیم مطرح سپاهان، یکی از مدعیان قهرمانی است؟!  بازیکنان ما برای پیروزی مقابل سپاهان انگیزه خیلی زیادی دارند و من شک ندارم که آنها فقط به نیت بردن و شکست این تیم به مصاف سپاهان خواهند رفت و اطمینان دارم با انگیزه‌ای که بازیکنان ما دارند سپاهان را شکست داده و با یک برد بزرگ شرایط را باز هم ارتقا خواهند داد. یعنی پرسپولیس در بازی‌های بعدی‌اش ورق را برمی‌گرداند؟  شک نداشته باشید که تیم ما در بازی‌های بعدی بهترین نتایج را گرفته و جایگاهش را در جدول ارتقا خواهد داد. فکر نمی‌کنی این فصل کمبود بازیکن دارید؟  من معتقدم پرسپولیس بهترین کادر فنی و بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد و فراموش نکنید با همین بازیکنان در فینال آسیا هم بازی کردیم و فقط روی دو اتفاق باختیم. و دربی...  اجازه بدهید فعلاً تیم ما بازی با سپاهان را انجام بدهد چون تمرکز بچه‌های ما فعلاً فقط روی این بازی معطوف است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که این روزها خود را آماده مصاف حساس جام حذفی برابر آلومینیوم می‌کند، تمرین روز دوشنبه خود را در ورزشگاه کاظمی انجام داد.

در تمرین امروز پرسپولیس که دو میهمان ویژه داشت؛ الهام صالحی، قهرمان جهان و آسیا در رشته پرتاب نیزه و وزنه و زینب مرادی نفر دوم آسیا در پرتاب نیزه، دو بانوی ورزشکار پارادومیدانی اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.

آنها پیش از شروع تمرین، با بازیکنان و اعضای تیم، عکسی به یادگار گرفتند و بازیکنان تیم هم برای این دو ملی‌پوش کشورمان آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • خولین آلوارز: سیتی این فصل هم دبل می‌کند
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • مهدی تارتار: هیچ حمایتی نمی‌شویم و حتی زمین تمرین هم نداریم!
  • کلهر: اگر خصوصی‌سازی درست انجام شود در دنیا بهترین می‌شویم