Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@01:40:03 GMT

خرید مانتو عمده به صورت مستقیم از تولیدی

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۴۳۲۳

خرید مانتو عمده از کدام تولیدی ارزان‌تر تمام می‌شود؟ خرید مانتو عمده عموماً انتخابی است که صاحبان فروشگاه‌های پوشاک زنانه خواهند داشت؛ چراکه خرید به صورت عمده سود بسیار زیادی از نظر درآمدی خواهد داشت. افزون بر مانتو عمده لباس‌های دیگر نیز در تولیدی‌ها دوخته و به صورت عمده به فروش می‌رسد. راه اندازی خط تولید لباس‌های مختلف بسته به نیاز روز جامعه صورت می‌پذیرد، زیرا نوع پوشش در جامعه به همراه تغییرات جهانی دچار دگرگونی‌های بسیاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال در گذشته یک تولیدی لباس زنانه، مانتوها را بسیار بلند و یک شکل می‌دوخت اما امروزه مدل‌های بسیار زیادی از مدل‌های مانتو روی بورس آمده که طرفداران زیادی دارد. بنابراین وجود هر یک از خط تولیدها بسته به زمان خاص خود حائز اهمیت خواهد بود.

اهمیت وجود تولیدی لباس زنانه در کشور

یکی از راه‌های رسیدن به خودکفایی اقتصادی در کشور آن است که نیازهای روز افراد جامعه خود را در داخل کشور و با کمک نیروی داخلی کشور تهیه و تولید شود. انواع البسه زنانه و مردانه نیز جزو نیازهای ایران و ایرانی می‌باشد، اما از آنجا که خانم‌ها بیشتر از آقایان به پوشش و مدل لباس‌های خود اهمیت می‎دهند، وجود تولیدی لباس زنانه در کشور اهمیت ویژه‌تری دارد. تولیدی لباس زنانه با تولید لباس‌های مورد نیاز بر اساس مد روز می‌تواند تا حد زیادی کشور را در زمینه لباس و پوشاک به خودکفایی برساند، اما بهترین تولیدی لباس زنانه کجاست؟ برای گرفتن پاسخ این سوال ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید!

ویژگی‌های یک تولیدی لباس زنانه خوب چیست؟

مسلماً یک خریدار برای خرید مانتو عمده و .... نیاز به داشتن اطلاعاتی دارد که با کمک آن بتواند ویژگی‌های یک تولیدی لباس زنانه خوب را تشخیص داده و پالتو یا مانتو عمده و ... را با اطمینان خاطر خریداری نماید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تولیدی لباس زنانه عبارت است از:

از آنجا که یک تولیدی لباس زنانه خط تولیدهای بسیاری دارد می‌بایست به تعداد مورد نیاز چرخ‌خیاطی مدرن و با کیفیت به همراه میزکار خیاطی داشته باشد. دوخت لباس‌های شیک و زیبا نیازمند داشتن ابزاری مناسب نیز می‌باشد، از طرفی دوره‌ی چرخ‌های صنعتی قدیمی به سر آمده و اگر دچار خرابی شود نمی‌توان آن را به راحتی تعمیر کرد. یک تولیدی خوب برای تولید مانتو عمده که در تیراژ بالا، اما با کیفیت عالی نیازمند داشتن کادری مجرب و متخصص در زمینه خیاطی است تا ضمن کار پر سرعت کیفیت دوخت را نیز حفظ نماید. بنابراین یک تولیدی خوب فقط و فقط با افراد حرفه‌ای و کارآزموده کار می‌کند؛ چراکه عموم مردم به دنبال کارهای باکیفیت ایرانی هستند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تولیدی خوب استفاده از پارچه‌های مرغوب و مناسب برای دوخت‌ودوز البسه است. خرید پارچه در تولیدی‌ها بسیار حائز اهمیت می‌باشد؛ چراکه کیفیت پارچه منجر به کیفیت دوخت خواهد شد. به طور مثال نمی‌توان برای دوختن مانتو از پارچه‌ای که مناسب دوخت لباس‌های راحتی داخل خانه است استفاده کرد. یک تولیدی خوب مطابق با مد روز کار می‌کند، از آنجا که همواره اجناس ایرانی در قیاس با اجناس خارجی و ترک قرار می‌گیرند حتماً باید تولیدی‌های داخلی مطابق با مد روز کار کنند تا بتوانند نظر عموم افراد جامعه را به خود جلب کنند.

تولیدی پالتو زنانه، نیاز مهم فصل زمستان

اگرچه خرید مانتو عمده پای ثابت تمام فصول برای فروشگاه‌های لباس زنانه است، اما وقتی فصول سردی مثل پاییز یا زمستان‌های برفی از راه برسد نیاز به خرید از تولیدی پالتو زنانه نیز به وجود می‌آید. تولیدی پالتو زنانه با استفاده از پارچه‌های ضخیم و پشمی بر اساس الگوی مانتوها، لباس‌های ضخیم و کلفت‌تری را تولید می‌کنند که به عنوان پالتو به فروش می‌رسد. پالتو بهترین پوشش برای فصل سرد زمستان است، بنابراین وجود تولیدی پالتو زنانه در کشور الزامی خواهد بود.

تامین لباس مجلسی با تولیدی شومیز زنانه

یکی از پرکاربردترین لباس‌های مجلسی بانوان، شومیز زنانه است. شومیز که در واقع نوعی بلوز یا تونیک دوخته شده با پارچه‌های مجلسی می‌باشد برای استفاده در مهمانی‌ها، مجالس عروسی و حتی مجالس عزا بسیار مناسب خواهد بود. به همین جهت وجود تولیدی شومیز نیز کمک شایان توجهی به تامین نیازهای داخلی کشور خواهد کرد. تولیدی شومیز می‌بایست به طور مداوم از الگوهای به روز برای دوختن لباس‌ها استفاده کند تا افراد به سمت خرید کالای خارجی ترغیب نشوند.

انتخاب بهتیرن تولیدی برای خرید مانتو عمده

پایین بودن قیمت تولیدات در یک تولیدی لباس زنانه از دیگر فاکتورها و ویژگی‌های مهم آن به شمار می‌رود که موجب می‌شود افراد بیشتری نسبت به خرید از آن‌ها اقدام کنند. خرید مانتو عمده، زمانی عمده محسوب می‌شود که قیمت بسیار پایینی برای مانتوها پرداخت شود، به عبارت دیگر خرید مانتو عمده باید مقرون به صرفه باشد. از طرفی خرید مانتو، پالتو، شومیز و ...به صورت یک جا از یک تولیدی به خصوص، می‌تواند چندین‌باره موجب کاهش هزینه‌ها شود، اما تولیدی لباس زنانه‌ای که تمامی این خط تولیدها را داشته باشد کجاست؟

شیک شو؛ به روز، مقرون به صرفه و متنوع

یکی از بهترین تولیدی‌های لباس زنانه در ایران تولیدی شیک شو است که مانتو، پالتو، ست هودی و شلوار، شومیز، بارانی زنانه و ... را بر اساس جدیدترین الگوهای روز دنیا طراحی و تولید می‌نماید. شیک شو به عنوان بزرگ‌ترین تولیدی لباس زنانه که از سال 1395 آغاز به کار کرده در جنوب کشور به فعالیت و تولید البسه می‌پردازد. این مجموعه با راه اندازی یک وبسایت امکان خرید و دسترسی را برای همکاران و صاحبان فروشگاه‌های پوشاک به صورت مستقیم برقرار کرده است تا بتوانند مانتوعمده و ... به راحتی سفارش داده و خرید نمایند. شیک شو با ارائه بهترین قیمت برای خرید بدون واسطه و مستقیم می‌کوشد تا همواره رضایت مشتریان خود را جلب نماید، به همین خاطر همواره یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. افزون بر این خرید اینترنتی از وبسایت شیک شو مزایای دیگری نیز دارد که به شرح زیر می‌باشند:

تضمین کیفیت پارچه و دوخت امکان پرداخت و خریدی امن در بستر اینترنت امکان ارسال سریع به سراسر ایران

بنابراین اگر شما هم صاحب یک فروشگاه لباس زنانه هستید و مایلید به روزترین و با کیفیت‌ترین تولیدهای ایرانی را در فروشگاه خود به نمایش بگذارید، به وبسایت شیک شو https://chicshow.ir  مراجعه کنید. در دنیای پر از تنوع شیک شو، قطعاً محصولات بسیاری وجود دارد که می‌توانید خرید کنید...

منبع: الف

کلیدواژه: تولیدی ها خط تولید لباس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی‌پور شامگاه چهارشنبه در حاشیه ستاد عالی رشد اقتصادی استان افزود: با توجه به میزان سرمایه گذاری که در حوزه انرژی توسط سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان صورت گرفت مقرر شد که اشکالات فراری برطرف شود و راهکارهای مناسبی برای خرید برق توسط بخش خصوصی صورت گیرد.

استاندار مازندران همچنین اظهار کرد: قرار شد برنامه‌ریزی صورت گیرد تا بخش خصوصی بتواند برق تولیدی را به مشتریان خاص خود بفروشند و همچنین بخش خصوصی با توجه به سال شعار سال جاری در زمینه تولید انرژی مشارکت کند.

وی نقش برق منطقه را برای ثروت افزایی در استان مازندران مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه شرکت زیرساخت نیز مجموعه آورده‌های شرکت زیرساخت در سال گذشته ۱۰۷ با رشد روبرو بود و قرار شد که امسال به صورت جهشی در زیرساخت‌ها مشارکت صورت گیرد.

حسینی پور تکمیل زیرساخت‌ها را در هوشمندسازی استان مؤثر دانست و گفت: امیدواریم سال جاری سال جهش در این بخش باشد.

استاندار مازندران گفت: همچنین قرار شد تراکنش مالی بنگاه‌های اقتصادی خرد و بزرگ در استان صورت گیرد و اگر مجموعه ذخایر دستگاه پوز این بنگاه در استان صورت نگیرد خدمات ارائه شده به این بنگاه‌ها قطع می‌شود و باید ذخیره مالی بنگاه‌های اقتصادی فعال استان در داخل استان باشد.

کد خبر 6081516

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی: جنگ طلب نیستم، اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • آذری جهرمی: این یک رجزخوانی نیست، هشدار است /جنگ طلب نیستم اما در صورت اعلام جهاد از سوی رهبری، لباس سربازی خواهم پوشید
  • لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم به نفع جهش تولید است
  • صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد
  • شناسایی نیروی کار اتباع خارجی غیر مجاز در استان البرز 
  • گندمکاران چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • غریب آبادی : هرگونه تعرضی را حتی اگر در قلمرو کشور ثالثی صورت بگیرد، پاسخ مستقیم خواهیم داد
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • آبگیری و راه‌اندازی مزارع پرورش آرتمیا در مجتمع فسندوز چهار برج آغاز شد