Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین مسعودی ریحان، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه آلودگی هوا موضوع تک متغیری نیست، افزود: باید منابع مختلف انتشار آلودگی مشخص شود و واحدهای صنعتی، سوخت خودروها، ترافیک، تردد خودروهای غیراستاندارد در شهر و فعالیت آن ها همگی می توانند از منابع آلایندگی باشند.

وی با اشاره به اینکه برای مدیریت آلودگی هوا باید میزان تاثیر حوزه های مختلف در کاهش این آلودگی مشخص شود، اظهار داشت: با توجه به اینکه ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای توسعه قطارشهری تبریز هزینه شده است، باید تاثیر آن در جابجایی مسافران بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعودی ریحان، با بیان اینکه شهرداری تبریز از واحدهای آلاینده شهر عوارض آلایندگی اخذ می کند، اظهار امیدواری کرد روزی برسد که واحد آلاینده در شهر وجود نداشته باشد و اصلا عوارضی به این عنوان اخذ نشود.

وی یادآوری کرد: تا وقتی واحدها آلایندگی ایجاد می کنند باید از آن ها عوارض اخذ و این منابع در راستای کاهش آلودگی هوای شهر و توسعه حمل و نقل پاک هزینه شود.

به گزارش ایرنا، هوای کلان شهر تبریز از اواخر هفته گذشته تاکنون به علت پایداری هوا و افزایش آلایندگی برای گروه‌های حساس، بیماران و زنان باردار و کودکان ناسالم شده است.

فرسودگی خودروها، عمر بالای ناوگان حمل و نقل عمومی و صنایع و کارخانه‌ها از عوامل آلایندگی هوای آذربایجان شرقی به ویژه کلانشهر تبریز است. 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی شورای اسلامی شهر تبريز حمل و نقل مسافری آلودگی هوا واحدهای آلاینده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شورای اسلامی شهر تبريز حمل و نقل مسافری آذربایجان شرقی شورای اسلامی شهر تبريز حمل و نقل مسافری آلودگی هوا واحدهای آلاینده اخبار کنکور آلودگی هوا حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد؛ به دلیل نبود امکانات زیرساختی، رفاهی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

در بخشی از نامه سازمان لیگ فوتبال آمده است:
بنابر مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیر ساخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان ورزشگاه تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز