Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دو تیم خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه که هیچ بردی طی هفت هفته بردی نداشته و در قعرجدول قرار گرفته‌اند، رودر روی هم صف‌آرایی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک ، در هفته هشتم بازی‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور دو تیم خوشه‌طلایی ساوه و نود ارومیه عصر امروز یکشنبه به دلیل آماده نبودن زمین چمن ورزشگاه چمران ساوه در ورزشگاه کارگران تهران در برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند تا ساوجی‌ها به جای استفاده از امتیاز میزبانی از این شهر به آن شهر سفر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا پیش از آغاز این مسابقه، خوشه طلایی ساوه با 3 امتیاز در جایگاه هفدهم و نود ارومیه با 2 امتیاز در رده هجدهم جدول رده‌بندی این سری مسابقات قرار دارند که دو تیم قعرنشین طی 7 هفته اخیر موفق به کسب پیروزی نبوده و تنها تیم‌های بدون برد لیگ دسته یک به شمار می‌روند.

نکته جالب توجه این بازی، رویارویی "وحید بیاتلو" سرمربی خوشه‌طلایی با تیم سابق خواهد بود، این درحالیست که بیاتلو در فصول گذشته در چندین مقطع هدایت نود ارومیه را بر عهده داشته است.

در طرف دیگر زمین نیز "فرهاد فضلی" به عنوان سرمربی فعلی نود در حالی روی نیمکت این تیم نشسته که وی فصل گذشته دستیار بیاتلو در کادر فنی این تیم بود.

دیدار دوستانه شاگردان قلعه‌نویی با خوشه طلایی و پیکان لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| «شهرداری بندر آستارا» در مقابل «خوشه طلایی ساوه» به‌برتری دست یافت

براساس اعلام کمیته داوران، قضاوت این مسابقه بر عهده "محمدعلی صلاحی" و با کمک محمد نوری و صالح عرب‌آبادی خواهد بود که این بازی را سوت خواهند زد.

براساس اعلام شبکه آفتاب، از ساعت 14 امروز دیدار دو تیم خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه به شکل مستقیم از شبکه استانی آفتاب در استان مرکزی پخش می‌شود.

انتهای پیام/711/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خوشه طلایی ساوه نود ارومیه لیگ دسته یک دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل تیم فوتبال آینده سازان اردبیل در هفته بیست و سوم لیگ دسته ۲ فوتبال در برابر تیم فوتبال شهدای بابلسر با نتیجه ۲ بر ۰ شکست خورد.
تیم فوتبال آینده سازان در ۲۳ بازی قبلی خود ۶ برد،۶ تساوی و ۱۱ شکست کسب کرده است.
گفتنی است تیم فوتبال آینده سازان اردبیل هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • به میهمان لرتبار لیگ برتر احترام بگذارید! (یادداشت)
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟