Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@02:42:10 GMT

کتاب مشاوره و توان‌بخشی تأدیبی نقد می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۴۴۵۷

کتاب مشاوره و توان‌بخشی تأدیبی نقد می شود

نشست خدمات مشاوره و توان‌بخشی تأدیبی در زندان‌ها همراه با معرفی کتاب مشاوره و توان‌بخشی تأدیبی، سه‌شنبه ۱۶ دی در قالب یک‌نشست مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان سمت، نشست خدمات مشاوره و توان‌بخشی تأدیبی در زندان‌ها همراه با معرفی کتاب مشاوره و توان‌بخشی تأدیبی، ۱۶ دی توسط پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها (سمت) با همکاری انجمن مشاوره ایران، برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر ربیعی معاون دفتر آموزش و پژوهش سازمان زندان‌ها، کیانوش زهراکار مدیر گروه مشاوره دانشگاه خوارزمی، مهدی زارع بهرام‌آبادی مدیر گروه علوم رفتاری پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» و عضو هیأت مدیره انجمن مشاوران ایران و ناصر آقابابائی عضو هیأت علمی پژوهشکده تحقیق و توسعه علوم انسانی «سمت» و مترجم کتاب مشاوره و توان‌بخشی تأدیبی سخنرانان این نشست هستند.

همچنین کیومرث فرح‌بخش عضو هیئت علمی گروه مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیأت مدیره انجمن مشاوره ایران دبیر علمی این نشست است.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۵ در فضای مجازی و پیوند https://lms.samt.ac.ir/mod/bigbluebuttonbn/view.php?id=۵۵ قابل مشاهده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان سمت علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «تاریخ طب در ایران پس از اسلام» تالیف دکتر محمود نجم‌آبادی به عنوان یازدهمین کتاب از سلسله نشست‌های «صد کتاب ماندگار قرن» با سخنرانی محمدحسین عزیزی عضو پیوسته فرهنگستان علوم پزشکی و محمد صدر عضو هیئت علمی دایره‌المعارف اسلامی برگزار می‌شود و امین متولیان استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی دبیری این نشست را به عهده دارد.

تا کنون کتاب‌های «تاریخ پیامبر اسلام» اثر محمدابراهیم آیتی، «نثر طوبی؛ دایره‌المعارف لغات قرآن کریم» اثرعلامه ابوالحسن شعرانی، «بیست مقاله قزوینی» از مجموعه پژوهش‌های علامه محمد قزوینی، «زندگانی فاطمه زهرا سلام الله علیها» نوشته سیدجعفر شهیدی، «مسئله حجاب» استاد شهید مرتضی مطهری، «واژه و معنای آن از فارسی میانه تا فارسی» نوشته کتایون مزداپور، «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» سلسله جلسات استاد سیدعلی خامنه‌ای، «حواصل و بوتیمار» نوشته امیرحسن یزدگردی، «خواب آشفته نفت» نوشته محمدعلی موحد و «مفاتیح الجنان» با گردآوری شیخ عباس قمی در سلسله نشست‌های «صد کتاب ماندگار قرن» معرفی و بررسی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی
  • «تاریخ طب در ایران» بررسی می‌شود
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • شکایت از ممنوعیت عزاداری!
  • آزادنویسی در علوم انسانی؛ همه راه‌ها به پژوهش ختم می‌شود 
  • بانوی سبزواری به هفت بیمار نیازمند عضو جان بخشید
  • به خاورمیانه جدید خوش آمدید!
  • آیین نکوداشت حکمت الله ملاصالحی برگزار می شود
  • سال گذشته فرزندآوری در قم نیم درصد افزایش یافته‌است