Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان حضرتی نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا پایان فصل پاییز امسال ۱۹۲ هزار و ۶۲۵فقره ترافیک وارده مرسولات پستی در گچساران جابه جا شده است در حالی که مدت مشابه پارسال۱۲۲هزار و۴۵۰ فقره ترافیک وارده در این شهرستان ثبت شده بود.

وی گفت:امسال همچنین ۷۰هزار مرسوله صادره از گچساران ثبت شد در حالی که مدت مشابه پارسال ۶۲هزار و ۷۰۰ مرسوله پستی صادره در این شهرستان گزارش شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرتی نژاد همچنین از افزایش چشمگیر خریدهای اینترنتی در گچساران خبر داد و افزود: تا پایان آذر ماه امسال ۱۰هزار مرسوله پستی خریدهای اینترنتی در این شهرستان به متقاضیان تحویل داده شد در حالی که مجموع خریدهای اینترنتی سال گذشته ۶ هزار و۸۰۰ مورد بود.

وی ادامه داد: امسال ۴۱ مرسوله پستی از این شهرستان به کشورهای خارجی پست شد.

وی تاکید کرد: سوغات و هدایای محلی گچساران مانند دست بافته های صنایع دستی مهمترین مرسوله های پستی ارسال شده به خارج از کشور در این شهرستان بوده است.

حضرتی نژاد بیان کرد: ۲۹ نیروی انسانی در شرکت پست این شهرستان مشغول به فعالیت هستند که پنج نفر از آنان برای ارسال مرسوله های پستی مناطق روستایی فعالیت می کنند.

مدیراداره پست گچساران گفت: خدمات شرکت پست با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام می شود.

وی حفظ رضایتمندی مشتریان و همچنین همکاری با بانک ها برای توزیع ابلاغیه و اخطاریه ها در راستای حذف تردد های زائد را از دیگر خدمات اداره پست گچساران در سال جاری ذکر کرد.

حضرتی نژاد بیان کرد:یکی از مشکلات توزیع مدارک خودرویی و هویتی نداشتن آدرس،شماره تماس و کد پستی است که در این راستا جهت کاهش برگشتی مرسولات نشست هایی با پلیس راهور و دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ انجام شد.

مدیر اداره پست گچساران ادامه داد:شبکه پست به عنوان یک نهاد ارتباطی در همه ادوار تاریخ متناسب با نیازهای روز جوامع نقش زیربنایی در توسعه اقتصادی ،اجتماعی و فرهنگی ملل ایفا کرده و امروز با وجود پیشرفت و تعدد دیگر نهادهای ارتباطی ،پست در جهان صنعتی و ارتباطی نقش ویژه ای دارد و به عنوان بازوی صنعت مطرح می شود.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


 

برچسب‌ها شرکت ملی پست ایران کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی پست ایران کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا شرکت ملی پست ایران کهگیلویه و بویراحمد اختصاصی ایرنا اخبار کنکور حضرتی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی

تین نیوز

 مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن از انسداد بخش املاک سکوهای دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت عدم فراهم آوردن احراز هویت مالک و کد پستی ملک خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، ابوالفضل نوروزی با اشاره به انتشار آگهی املاک در سکوهای دیوار و شیپور، اظهار کرد: بعضاً دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که اصلاً وجود خارجی ندارند را در این سکوها آگهی می کنند.

وی با بیان این که این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت سازی انجام می شود، افزود: با توجه به مصوبه شورای عالی مسکن برای انتشار آگهی در سکوهای اینترنتی باید احراز هویت مالک و کد پستی انجام شود.

وی با تاکید بر این که املاکی که قرار است آگهی شود باید در سامانه املاک و اسکان باشند، تاکید کرد: اگر این سکوها تا هفته آینده این بخش وب سرویس را انجام ندهند، بخش املاک آنها با مجوز شورای امنیت و دستگاه های امنیتی مسدود خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • رشد ۳۶ درصدی جابه‌ جایی مسافر جاده‌ ای زنجان در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۳۲ درصدی جمعیت دام سنگین نژاد اصیل کشور
  • مسدودیت بخش املاک «دیوار» و «شیپور» تا اطلاع ثانوی
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد