Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:07:27 GMT

رئیس دورتموند: هالند یک فصل دیگر با ما می‌ماند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۴۸۲۷

رئیس دورتموند: هالند یک فصل دیگر با ما می‌ماند

هانس یواخیم واتزکه، رئیس باشگاه دورتموند، معتقد است که ستاره تیمش امسال آنها را ترک نخواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند از زمان انتقال 20 میلیون یورویی‌اش از سالزبورگ به دروتموند در سال 2019، در نقش یک ستاره ظاهر شده است. مهاجم نروژی 33 گل در 33 بازی به ثمر رسانده که 17 تا از آنها در نیمه اول مسابقات بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


پس از حضور این بازیکن 20 ساله در وستفالن، ستایش‌های بسیاری از او شده است و رئال مادرید یکی از تیم‌هایی است که مشتاق آوردن او به سانتیاگو برنابئو است تا بتواند در کنار مهاجم قدیمی‌شان، کریم بنزما، از او استفاده کند. منچستر یونایتد و منچستر سیتی نیز او را تحت نظر دارند، ولی واتزکه، رئیس باشگاه، معتقد است که هالند باید راه رابرت لواندوفسکی را در پیش بگیرد. کسی که چهار سال در دورتموند بازی کرد و پس از آن به بایرن مونیخ پیوست. 

 


او در مورد احتمال جدایی هالند در سال 2021 به کیکر گفت: "فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد. ارلینگ هالند و مشاورش، مینو رایولا، می‌دانند که چقدر برای ما مهم‌اند. من فقط می‌توانم به او توصیه کنم که راه لواندوفسکی را در پیش بگیرد."

 

 


او همچنین اضافه می‌کند که هالند، قبل از اینکه خود را در چالش بزرگ‌تری ببیند، باید تجربه بیشتری کسب کند: "هالند باید به خودش زمان بدهد تا به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل شود. این امر در طول یک سال اتفاق نمی‌افتد. زمانی که او ما را ترک کند، قطعا به تیمی بزرگ‌تر خواهد رفت. مثلا فرض بگیریم که به رئال مادرید برود. برای بازی کردن در رئال باید کلاس فوق‌العاده‌ای داشته باشید."

 


هالند تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، اما بند فسخ 75 میلیون یورویی نیز در قرارداد او لحاظ شده است که می‌تواند در سال 2022 فعال شود.

بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن در هفته سی‌ام بوندس‌لیگا امشب به مصاف دورتموند رفت و در بازی خارج از خانه به تساوی 1-1 دست پیدا کرد.

لورکوزن با گل نیکلاس فولکروگ از حریفش عقب افتاده بود که گل دقیقه 90+7 یوسیپ استانیشیچ آن‌ها را از شکست نجات داد تا قهرمان زودهنگام بوندس‌لیگا همچنان شکست ناپذیر باقی بماند.

ژابی آلونسو از عملکرد تیمش خوشحال بود و به نظر او، روحیه بالا موفق شد که این گل را جبران کرده و به تساوی برسند.

ژابی آلونسو بعد از بازی گفت:"من انگیزه زیادی برای بازی در ورزشگاه دورتموند داشتم. می‌خواستیم امروز دوباره با قدرت و ذهنیت خوب بازی کنیم. گل آن‌ها دردناک بود اما به راه خود ادامه دادیم و از واکنشمان به گل خوشحالم."

جشن قهرمانی؟

ما همچنان منتظر جشن بزرگ خود هستیم. حالا کمی ریکاوری می‌کنیم و سپس به خوبی برای بازی اشتوتگارت آماده می‌شویم، بازی بسیار هیجان انگیزی خواهد بود، اشتوتگارت خوب بازی می‌کند و بسیار قوی‌تر خواهد بود.

گل تساوی دیرهنگام؟

ما به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم. این گل بسیار احساسی بود، جشن گرفتن با هواداران بسیار زیبا بود، این گل برای همه ما معنی زیادی داشت.

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • الکلاسیکو باید تکرار شود
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • طوفان خشم لاپورتا‎:‌‏ ال‌کلاسیکو تکرار شود!‏
  • خلاصه بازی دورتموند ۱ - ۱ بایر لورکوزن + ویدئو
  • ژابی آلونسو: به هیچ وجه نمی‌خواهیم ببازیم
  • خلاصه بازی دورتموند 1-1 بایرلورکوزن (بوندسلیگا - 2023/24)