Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  تعدادی شهروند از احداث دکل مخابرات در خیابان مقداد بیرجند گلایه مند بودند ، آن ها می گفتند: دکل غول پیکر مخابرات در نزدیکی دو مدرسه در محله مقداد واقع شده است و بیشتر نگرانی ما پیرامون تشعشاتی است که گویا برای سلامتی مضر است .

والدین برخی از دانش آموزان این مدارس نیز نگران همین مسئله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دل نگرانی های ساکنین این محل و والدین دانش آموزان ما را بر آن داشت تا پیگیری های لازم را انجام دهیم.

ورقانی مدیر ارتباطات سیار خراسان جنوبی در خصوص احداث این دکل ها گفت: نزدیک بودن به دکل های مخابراتی از توان تشعشعات دکل ها می کاهد و مردم در معرض تشعشعات بسیار ضعیف قرار می گیرند.

او با اشاره به اینکه هرگز نمی توان شدت این پرتوها را در محیط زندگی افراد به صفر رساند تصریح کرد: امواج آنتن های BTS در فواصل کم به سطح منازل مسکونی نمی رسد.

بیشتر بخوانید

افزایش ظرفیت سافت سوئیچ مخابرات منطقه خراسان جنوبی

ورقانی فرکانس و توان این امواج به هیچ وجه در بازه خطر آفرین قرار ندارند و سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان متولی اندازه گیری و بازرسی به این امر صحه گذاشته است .

مدیر ارتباطات سیارخراسان جنوبی اظهار کرد : نصب و بهره برداری از آنتن های BTS در ایران و خراسان جنوبی بر مبنای استانداردهای تایید شده توسط مجامع علمی جهانی ابوده و مردم می توانند بدون نگرانی از این فناوری سودمند در برقراری ارتباطات بهره مند شوند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دکل مخابراتی آنتن مخابراتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان

ایتنا - اروپایی‌ها، به‌ویژه ایرلندی‌ها، نگران فرزندان خود هستند که مصرف‌کنندگان افراطی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی از همه نوع هستند.
اروپایی‌ها، به‌ویژه ایرلندی‌ها، نگران فرزندان خود هستند که مصرف‌کنندگان افراطی گوشی‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی از همه نوع هستند.

به گزارش ایتنا، ایرلند که مدت‌ها به دلیل مزایای مالیاتی خود بهشت ​​غول‌های دیجیتال اروپایی بوده است، در جامعه‌ای بسیار بهم پیوسته با مشکلات ناشی از هوش مصنوعی مواجه است.

در زمانی که ماحصل توسعه هوش مصنوعی،  فشار زیادی بر دولت‌ها است، اروپا در حال تصویب رسمی قوانین سختگیرانه مربوط به هوش مصنوعی است.

بر اساس آنچه رادیو RFA فرانسه گزارش داد، پارلمان اروپا متن نهایی این مقررات را یک ماه پیش تصویب کرد و تصویب شورا به هفته‌های آینده موکول می‌شود.

دیگر خبرها

  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • انتقال مفهوم کرامت به مردم ضروری است
  • دستمزد نجومی بازیگران تلویزیون؛ شایعه یا واقعیت؟
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • طرح جامع اقتصاد به توان مردم رونمایی می‌شود
  • ساکنین منطقه ساحلی شاهرود از تکنولوژی مخابراتی روز دنیا بهره‌مند شدند
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی