Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از اعلام روز دوشنبه فرهنگسرای اخلاق، مدیر فرهنگی هنری منطقه 14 تهران با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: وی همواره پناهگاه دردمندان و محرومان بود و عمیقاً به ولی نعمت بودن مردم باور داشت.

مرضیه خسروی بروجنی افزود: شهید سلیمانی انقلاب و نظام را حاصل تلاش مردم و متعلق به آنان می‌دانست و پیوسته بر این امر تاکید داشت که مدیران، وامدار مردمند و خدمت به آنان را افتخار می‌دانست و به همین خاطر در حوادث گوناگون در میان مردم حضور می‌یافت و به یاری آنان می‌شتافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی جهادی علمدار در منطقه 14 در راستای رسیدگی به محرومان و خانواده‌های بی‌بضاعت منطقه اظهارداشت: در قالب فراخوان مردمی «مثل حاج قاسم» که توسط این قرارگاه برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، ضمن شناسایی خانواده‌های نیازمند، کمک‌های معیشتی، درمانی و ایجاد اشتغال برای آنان پیگیری و دنبال می‌شود.

رئیس فرهنگسرای اخلاق گفت: خیرین و علاقه‌مندان برای مشارکت در این امر خداپسندانه می‌توانند تا بیستم دی ماه امسال مراتب را از طریق شماره ۰۹۱۲۰۸۹۵۳۴۹ به قرارگاه جهادی علمدار اطلاع دهند تا امکان مشارکت آنان برای رسیدگی به مشکلات خانواده‌های نیازمند فراهم شود.

خسروی بروجنی، فعالیت قرارگاه جهادی علمدار را که از ۲۸ آبان امسال در کتابخانه ابن سینا آغاز به کار کرده است، چشمگیر توصیف کرد و افزود: در نخستین مرحله، ۶۰ بسته کمک معیشتی به همراه کمک‌های نقدی در شب یلدا بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

وی، توسعه فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی جهادی علمدار را در حوزه کمک‌های درمانی و ایجاد اشتغال در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر مواسات و رسیدگی به نیازمندان و فقرا عنوان و ابراز امیدواری کرد: این کمک‌ها بتواند گوشه‌ای از مشکلات خانواده‌های نیازمند سطح منطقه را به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا رفع کند.

قرارگاه جهادی علمدار در خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه در کتابخانه ابن سینا فعالیت می‌کند.

«سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه «ابومهدی المهندس» معاون سازمان «الحشد الشعبی» عراق و تعدادی از همرزمانشان بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کمک های مردمی گروه های جهادی قاسم سلیمانی فرهنگسرای اخلاق پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کمک های مردمی گروه های جهادی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کمک های مردمی گروه های جهادی قاسم سلیمانی فرهنگسرای اخلاق اخبار کنکور خانواده های نیازمند جهادی علمدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب برای انتخاب بهترین رمان و مجموعه داستان کوتاه فارسی منتشر شد.

ناشران و نویسندگان برای شرکت در این جایزه ادبی تا ۳۱ خرداد فرصت دارند تا سه نسخه از هر عنوان رمان یا مجموعه داستان چاپ اول خود که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در ایران منتشر شده را به دبیرخانه ارسال کنند.

همچنین ناشران و نویسندگانی که چاپ اول اثرشان در بازه زمانی اول ژانویه ۲۰۲۱ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ در خارج از ایران منتشر شده است، می‌توانند با ارسال فایل الکترونیکی (PDF) کتاب و یا با ارسال پستی سه نسخه چاپ شده اثر تا تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ در این دوره جایزه حضور داشته باشند.

آیین‌نامه جایزه مهرگان ادب زبان مادری با هدف تشکیل هیات‌های داوری با حضور منتقدان ادبی و نویسندگان بومی زبان‌های مادری در دست تغییر است از این رو فراخوان این بخش از جایزه مهرگان ادب کمی به تأخیر افتاده و متعاقباً منتشر خواهد شد.

انتشار فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم (علم برای همه)

همچنین فراخوان دوره‌های هجدهم و نوزدهم جایزه مهرگان علم (علم برای همه) برای انتخاب بهترین کتاب علمی- زیست‌محیطی، برترین تشکل زیست محیطی (NGO) و اثرگذارترین شخصیتِ محیط زیست ایران منتشر شد.

ناشران و نویسندگان کتاب‌های علمی- زیست محیطی که چاپ اول کتاب‌های‌شان در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شده است می‌توانند سه نسخه از کتاب‌های خود را تا ۳۱ خردادماه به دبیرخانه جایزه ارسال کنند.

در بخش تشکل‌های مردم‌نهاد، دبیرخانه جایزه مهرگان از مدیر و یا اعضای مؤسس تشکل‌های زیست‌محیطی (NGO)ها دعوت می‌کند تا شرح حال مختصر و فهرست مهم‌ترین فعالیت‌های خود در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ را به ضمیمه یک گزارش تصویری کوتاه (کلیپ) از اقدامات انجام شده در این دو سال، به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. ذکر این نکته ضروری است که توضیح نوشتاری فعالیت‌ها حداکثر در پانصد کلمه و گزارش تصویری نیز حداکثر در ۴ دقیقه پذیرفته می‌شود. مهلت ارسال عملکرد تشکل‌ها پایان خردادماه ۱۴۰۳ است.

جایزه مهرگان علم در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با ارزیابیِ مجموعه آثار یا خدمات کنشگران برجسته محیط زیست ایران، به اثرگذارترین شخصیت این عرصه تعلق می‌گیرد. نامزدهای دریافت این جایزه از سوی مدیر جایزه مهرگان، داوران جایزه مهرگان علم و یا تشکل‌های فعال در عرصه محیط زیست ایران معرفی می‌شوند. شخصیت برگزیده در بخش «یک عمر تلاش در عرصه محیط زیست» با اتفاق آرای داوران انتخاب می‌شود.

دبیرخانه جایزه مهرگان از نهادهای مستقل و فعال در عرصه محیط زیست ایران دعوت می‌کند چنانچه شخصیتی را برای دریافت جایزه مهرگان علم «یک عمر تلاش» صاحب صلاحیت می‌دانند نام، شرح حال مختصر و فهرستی از مهم‌ترین آثار و یا خدمات وی را به دبیرخانه جایزه ارسال کنند. مهلت معرفی نامزدها پایان خردادماه سال ۱۴۰۳ است.

کد خبر 6081189 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم