Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواوی در مقابله با تحریم های آمریکا تصمیم دارد تمرکز کسب و کار خود را از فناوری ۵G و موبایل به سرویس ابررایانشی منتقل کند.

 تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، روی کسب و کار این شرکت تأثیر گذاسته است. در همین راستا رن ژنگفی بنیانگذار این شرکت تصمیم دارد تمرکز کسب و کار را از موبایل و فناوری‌های ۵G، به سرویس‌های ابر رایانشی منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش نشریه «ساوث چاینا مورنینگ پست» ژنگفی در نوامبر ۲۰۲۰ در یک سخنرانی داخل شرکت این موضوع را فاش کرده است.

بنیانگذار هواوی در این سخنرانی اعلام کرده بود شرکت باید در سرویس‌های ابر قدرتمندتر شود و این برند نیازمند پیشرفتی در این حوزه است. او در این باره گفت: برای ما غیر ممکن است که مسیر علی بابا و آمازون در حوزه سرویس ابر رایانشی را دنبال کنیم. آنها به ذخایر وسیع بازار سهام آمریکا دسترسی دارند. شرکت ما باید کمی عقب نشینی کند. اگر استراتژی ما بسیار وسیع باشد، قدرت مقابله با تحریم‌ها را از دست می‌دهیم./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید

یک ژنرال بازنشسته رژیم صهیونیستی به رهبران این رژیم پیشنهاد کرد، مسئله ایران را فراموش کرده و تمرکز خود را بر روی سوریه و لبنان قرار دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از گیورا ایلاند رئیس اسبق سرویس اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسرائیل هرگز نباید اقدامی علیه ایران انجام دهد، اقدام علیه ایران در واکنش به تهاجم این کشور باید به شکلی متفاوت به انجام برسد.

این رسانه عبری زبان به نقل از ایلاند نوشت: اسرائیل هیچ دست آوردی از این امر به دست نخواهد آورد بلکه احتمالا در یک جنگ منطقه‌ای گرفتار شده و حتی با متحدانش نیز دچار مشکل می‌گردد، در بهترین شرایط هم چندان دستاورد خاصی محقق نمی‌گردد.

به زعم این ژنرال صهیونیست، بهترین راه برای به چالش کشیدن ایران، صحنه‌های سوریه و لبنان هستند چون تل‌آویو منافع ویژه‌ای در جلوگیری از گسترش حضور ایران در سوریه دارد.

وی افزود صحنه دوم لبنان است، این مکان مهمترین نقطه برای اسرائیل است، زیرا لبنان در ابعاد مختلف نظامی، سیاسی و راهبردی چالش اول اسرائیل محسوب می‌شود.

او به رهبران رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد، به جای گرفتار کردن خود در یک اقدام عبث با ایران با آن خطرات گسترده‌ای که به همراه خود دارد و احتمالا بسیار بزرگتر و گسترده تر از آن چیزی است که نشان می‌دهد و می‌تواند ما را وارد جنگی کند که همه ما را به خاطر آن ملامت خواهند کرد.

شلیک 150 موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالیتجهیزات جاسوسی اسرائیل هدف مقاومت لبنان قرار گرفت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ژنرال صهیونیست: به جای ایران روی لبنان تمرکز کنید
  • پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل روحیه همه را تقویت کرد
  • ترکیه: تمرکز باید بر بحران انسانی در غزه باشد
  • ◄ تمرکز ستاد سفر بر کاهش حوادث جاده‌ ای
  • موبایل های گوگل به اینترنت ماهواره ای متصل می شوند
  • سرویس راهنمای پیامکی شرکت گاز آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد
  • ساعت هوشمند هواوی Watch Fit 3 به زودی عرضه می‎‌شود
  • ۱۰ عادتی که باعث تمرکز و بهره‌وری بهتر شما می‌شوند
  • راهنمای نصب اینترنت ADSL ؛ آموزش راه اندازی
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه