Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریای سپاه با تاکید بر اینکه اینکه حاج قاسم معادلات دشمن را مانند هشت سال دفاع مقدس برهم زد گفت: اگر می‌خواهیم این مسیر عزت و سربلندی برای ملت رشید و فهیم ایران باقی بماند باید از صمیم قلب و جانمان مسیر و مکتب سلیمانی را ادامه دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، سردار اصغر شکراللهی، معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه صبح امروز در ویژه برنامه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه باید بتوانیم یاد و خاطره عمار انقلاب، آیت الله مصباح یزدی را گرامی بداریم اظهار کرد: آیت الله مصباح در تمام عرصه های انقلاب اسلامی در بحث بصیرت افزایی همه تلاش خود را انجام میداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شکراللهی با اشاره به اینکه آنچه که در طول یکسال گذشته از ویژگی ها و رشادت های سردار سلیمانی در دفاع مقدس، شمال غرب کشور و سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی شنیدید تنها فرازی از فرازهای بلند زندگی پربار این مرد بزرگ است اذعان کرد: طی سالهای آینده، فراز های دیگری از زندگی این بزرگ مرد مکشوف خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نبرد و رزم سردار سلیمانی در محور مقاومت بر چند باور بود افزود: در نبرد و رزم نیروهای نظامی هدف یکی از عناصر اصلی است که همه امکانات و تجهیزات به سمت آن حرکت خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در مبحث هدف به نیروی انسانی گفته می‌شود که همه باید تمام قوا و امکانات را در جهت رسیدن به اهداف متمرکز اصلی تجهیز شود و هدف اصلی نباید فدای اهداف جزئی شود.

سردار شکراللهی یکی از اقدامات مهم سردار سلیمانی در عرصه های محور مقاومت را این دانست که هرگز هدف اصلی را فدای هدف جزئی نمی‌کرد و ادامه داد: سردار سلیمانی هرگز اهدافی را که در منطقه، سوریه و عراق را در پیش گرفت فراموش نکرد زیرا هدف اصلی او این بود که اول دست چنگیز های داعش در سوریه و عراق را به جهت محافظت از اماکن مقدسه کوتاه کند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی در تمامی لحظات تلاش کرد تا محور مقاومت را در تمامی جبهه ها به نقطه مطلوب و پیروزی برساند اذعان کرد: سردار سلیمانی تلاش می‌کرد در بحث کلان اهداف منطقه بتواند تمامی طرح های عبری، عربی و غربی را بخشکاند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انسانی تعیین‌کننده‌ترین رُکن اساسی برای رسیدن به اهداف است گفت: در محور مقاومت، نیروهای انسانی گاهی از جهت تفکر باهم متضاد بودند و کسی باید این نیروها را جمع و در آنان اتحاد ایجاد می‌کرد که حاج قاسم این اتفاق را رقم زد.

سردار شکراللهی تصریح کرد: تمام دغدغه سردار سلیمانی این بود که به نقاط مشترک بین همه عناصر شرکت کننده در محور مقاومت برسد زیرا معتقد بود که باید با رفتار به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم اسلام ناب محمدی را در بدنه محور مقاومت جاری کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه سردار سلیمانی را موجب اتحاد عناصر جبهه مقاومت دانست و افزود: اگر تدبیر و فرماندهی سردار نبود در محور مقاومت در جبهه‌های مختلف به این پیروزی‌های بزرگ نمی‌رسید.

وی بابیان اینکه اتحاد و یکپارچگی نیروی انسانی در عرصه فرماندهی در محور مقاومت ازجمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار بود ادامه داد: دشمنان ‌در جبهه‌های سوریه و عراق حضور داشتند و مانند دفاع مقدس تا بن دندان مسلح بودند، درحالی‌که پهپادهای مدرن را آمریکا و اسراییل در اختیار داعش و تروریست‌ها قرار می‌داد.

سردار شکراللهی با تاکید بر اینکه حاج قاسم معادله دشمن را مانند هشت سال دفاع مقدس برهم زد گفت: اگر می‌خواهیم این مسیر عزت و سربلندی برای ملت رشید و فهیم ایران باقی بماند باید از صمیم قلب و جانمان مسیر و مکتب سلیمانی را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار سلیمانی سردار شکراللهی محور مقاومت دفاع مقدس حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است

معاون دبیرکل حزب‌الله با تاکید بر اینکه تنها با زور و سلاح می‌توان در برابر وحشی‌گری صهیونیست‌ها ایستاد به همه کسانی که در صدد تضعیف مقاومت هستند توصیه کرد که از خواب غفلت بیدار شوند و بدانند مقاومت و سلاح آن با قدرت باقی خواهند ماند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد که مقاومت نجیب و عزیز ما در لبنان بارها و بارها کشور را در برابر توطئه‌های رژیم صهیونیستی نجات داده و از شر اشغالگری این رژیم آزاد کرده است. همچنین مقاومت در لبنان همان طرفی است که کشور را از شر تکفیری‌ها و تروریست‌ها نجات داد.

شیخ نعیم قاسم افزود که معادله بازدارندگی که مقاومت ایجاد کرده به لبنان کمک کرد تا همچنان قدرتمند و با عزت باقی بماند. این مقاومت مهمترین دلیل قدرت و عزت و استحکام لبنان بوده و آینده آن را می‌سازد. اگر مقاومت نبود لبنان در برابر توطئه‌های دشمنان شکست می‌خورد و تبدیل به گذرگاهی برای پروژه‌های صهیونیستی از جمله شهرک سازی‌ها و یا پروژه‌های سیاسی شوم این رژیم می‌شد.

وی در ادامه به حمایت همه جانبه جبهه‌های مقاومت از نوار غزه اشاره و اعلام کرد که مقاومت لبنان به حمایت خود از غزه پایبند است. این حمایت دو جنبه اساسی دارد، اول اینکه ما از برادران فلسطینی خود حمایت می‌کنیم و کاری که رزمندگان مقاومت لبنان انجام می‌دهند فداکاری در راه قدس است اما جنبه دوم مربوط به معادله پیشگیرانه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی است تا رژیم اشغالگر و حامیان آن بفهمند که مقاومت لبنان همچنان حاضر و آماده در میدان بوده و اجازه هیچ تجاوزی به خاک لبنان را نمی‌دهد و ما برای هرگونه فداکاری در راه دفاع از لبنان و مقابله با چالش ها آماده‌ایم.

نعیم قاسم: پیام «وعده صادق» به اسرائیل و حامیانش رسیدنعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد ما صراحتا می‌گوییم که هیچ نیازی به توجیه کار دفاعی پیشگیرانه خود نداریم بلکه آنهایی که خودشان را به خواب زده‌اند باید از این خواب غفلت بیدار شوند و سطح خطری که دشمن اشغالگر می‌تواند برای کشور به وجود بیاورد را ببینند.

وی تصریح کرد که اسرائیل همچون یک حیوان درنده ایستاده و هر لحظه می‌خواهد وارد لبنان و کل منطقه شود و هیچ چیز جز سلاح و مقاومت نمی‌تواند جلوی این رژیم وحشی را بگیرد. بنابراین مقاومت و سلاح آن همچنان در میدان باقی می‌مانند و قدرت خود را به خواست خداوند افزایش خواهند داد. همه کاری که ما اکنون می توانیم انجام دهیم این است که قدرتمند باقی بمانیم. کسانی که به دنبال تضعیف مقاومت هستند بدانند که همه کارهایشان بیهوده است، چرا که سلاح مقاومت باقی خواهد ماند و به پیشرفت و توسعه خود به خواست خداوند ادامه خواهد داد و شرایط جهان به همه ثابت کرده که تنها قدرتمندان در این دنیا جایگاه دارند.

این مقام حزب‌الله در پایان تاکید کرد که ما در چارچوب معادله طلایی ارتش و ملت و مقاومت در کنار همه عزتمندانی هستیم که به استقلال و وطن خود تعهد دارند و ما هم کنار آنها می‌ایستیم و هرگز به عقب نگاه نمی‌کنیم و نگاه ما تنها رو به جلو است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • سخنگوی شاخه نظامی حماس: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد/ احتمالا اسرای دشمن در غزه به سرنوشت رون آراد گرفتار شوند!
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد + فیلم
  • پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع و گسترده ایران قواعد جدیدی را وضع کرد و معادلات دشمن را برهم زد
  • ابوعبیده: پاسخ قاطع ایران معادلات دشمن را برهم زد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • نعیم قاسم:مقاومت تنها گزینه برای مقابله با توحش اسرائیل است
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد