Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از تشکل فرزندان شهدای اسلام، در نامه این تشکل به حجت الاسلام و المسلمین یوسف علی شکری نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است: با احترام  ضمن طلب مغفرت و رحمت برای مرحوم حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی و یاد نیک از تلاششان در بنیاد شهید و امور ایثارگران، انتصاب حضرتعالی را به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک عرض می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نامه تصریح شده است: امید است با توجه به تجربه و شناخت  جنابعالی از خانواده های معظم شهدا  ، کرامت جامعه ایثارگری و خدمت رسانی به این قشر ارزشمند بیش از پیش مدنظر باشد که در این امر علاوه بر توصیه های پیامبر گونه حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبری نیز بارها حساسیت و اهمیت  این جایگاه را یادآور شده‌اند. بزرگترین درخواست جامعه ی ایثارگری طبق سفارش و تاکید مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)  همکاری و هم‌افزایی دستگاه نمایندگی و بخش ریاست بنیاد است.

هیئت فرزندان شهدای اسلام در این نامه افزود:‌ از این رو با توجه به خدمات صادقانه شما در سنوات گذشته و شناخت کافی از بنیاد شهید، همکاری و همراهی جامعه ایثارگری در این برهه از زمان، بزرگترین نقطه قوتِ نمایندگی محترم ولی فقیه در این نهاد مقدس خواهد بود.

در این راستا جهت تعامل هر چه بیشتر با بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرف اعضای هیئت فرزندان شهدای اسلام (بزرگترین اجتماع فرهنگی ، مذهبی خانواده های معظم شهدا) موارد زیر به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ ایثارگری به حضور عالی تقدیم می شود.

۱ - با توجه به‌ منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) هماهنگی ،همراهی و تعامل بیش از پیش نمایندگی ولی فقیه و معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران می تواند موجب تسهیل و تسریع در خدمت رسانی شود. 

۲ - تعامل سازنده با نخبگان و پیشکسوتان ایثارگر و استفاده از ظرفیت ایشان، برای تدوین کارشناسی شده و هدفمند قوانین که جهت توانمند سازی جامعه ی هدف می تواند اقدامی موثر باشد. 

۳ - تاکید حضرتعالی بر اصل قرار گرفتن جایگاه نظارتی نمایندگی محترم ولی فقیه، همراه با نگاه ویژه به ظرفیت موسسه اندوخته شاهد و استفاده بهینه از توان شرکت های تحت اختیار حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهت تامین رفاه و معیشت خانواده های معزز شاهد و ایثارگر که می تواند از برخی مشکلاتی که در گذشته شاهد آن بودیم جلوگیری کند. 

۴ - تاکید حضرتعالی به پیش گیری از اتخاذ تصمیمات احساسی و هیجانی در تامین منافع گروه یا اشخاص، همراه با مدیریت اندیشه محور و علمی مورد انتظار ، که می تواند از ابعاد مختلف موجب تولید رویه و تصمیمات راهبردی و سنجیده در توسعه ی کمی و کیفی خدمات رسانی و تامین منافع همه ایثارگران باشد. 

برچسب‌ها شکری فرزندان شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شکری فرزندان شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران شکری فرزندان شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید فرزندان شهدا ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است