Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت گاز استان البرز در اطلاعیه از قطعی گاز در بخشی از منطقه حسن آباد شهر کرج وشهر نظرآباد در تاریخ 17 دیماه سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، در این اطلاعیه آمده است:

گاز شهری قسمتی ازمنطقه نظرآباد ،کوچه های بهارستان 38،40،42 و کوچه شهید عسگری و همچنین کوچه های منتهی از سمت خیابان شیرودی  رروز چهار شنبه 17 دی ماه  1399  از ساعت8 صبح الی 17 قطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گاز شهری قسمتی ازمنطقه حسن آباد کرج شامل بلوار تربیت مربی، ابتدای شهرک جنگلبانی ،شهرک جنگلبانی شامل کلیه کوهپایه ها و فرعی ها روز چهارشنبه 17 دی ماه  1399  از ساعت8 صبح الی 16 قطع خواهد شد.

لذا از ساکنین محترم درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی نمایند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد گردید.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن 194 مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرج اطلاعیه نظرآباد قطعی گاز شرکت گاز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد همیالی مطرح کرد: با هدف ارتقای ایمنی کاربران راه، عملیات اصلاح شیب شیروانی و رفع اختلاف سطح نقاط پرتگاهی در آزادراه کرج - قزوین در حال انجام است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز افزود: این پروژه به طول یک کیلومتر در لاین شمالی آزادراه کرج - قزوین محدوده سیمان آبیک توسط عوامل و ماشین آلات راهداری نظرآباد انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تعمیر و مرمت گاردریل، نصب علائم ایمنی و هشدار دهنده، خط کشی آزادراه و پاکسازی آبروها از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری شهرستان نظرآباد است.

کد خبر 6081750

دیگر خبرها

  • باد و طوفان علت قطعی برق در دولت آباد اصفهان
  • استقرار ۱۴۱۹ دستگاه صندوق الکترونیک برای انتخابات خرم‌آباد و چگنی
  • رها سازی آب سد گلستان از فردا
  • کاوش‌های باستانشناسی در شمال استان اردبیل ادامه دارد
  • انجام عملیات اصلاح و اجرای شیب شیروانی در آزادراه کرج - قزوین
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • طغیان رودخانه جاده جیرفت به بلوک را مسدودکرد
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله