Web Analytics Made Easy - Statcounter

پناهی گفت: شرایط وارونگی دما و پایداری جو در استان کردستان به ویژه در شهر های سنندج و سقز تا پایان هفته جاری ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پناهی معاون توسعه و پیش‌بینی مدیرکل هواشناسی کردستان در گفتگو با خبرنگار کردتودی گفت: با توجه به بررسی و تحلیل آخرین نقشه‌ها و خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی،از امروز دوشنبه تا روز پنجشنبه جو استان نسبتاً پایدار بوده و بجز پوشش موضعی ابر، گاهاً وزش باد و در برخی نقاط (نواحی شمالی) مه پدیده دیگری نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به پایداری هوا، همچنان شرایط برای شکل گیری وارونگی دما و انباشت آلاینده‌های جوی در ساعات اولیه صبح بخصوص در شهر‌های سنندج و سقز، تا آخر هفته وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی مدیرکل هواشناسی کردستان گفت:از لحاظ دمایی نیز، از فردا سه شنبه تا آخر هفته شاهد افزایش نسبی دما در سطح منطقه خواهیم بود؛ البته همچنان تا روز پنجشنبه یخبندان شبانه و صبحگاهی بخصوص در مناطق شمالی و شرقی استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران

فرجی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: هوای مازندران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی می‌شود.

او افزود:آسمان مازندران روز پنجشنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:وضعیت جوی مازندران روز جمعه هم صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۴۰۳/۰۲/۰۵؛ تداوم بارش درمرکز، شرق و جنوب کشور
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران
  • تداوم بارندگی در استان سمنان+ فیلم
  • تداوم بارش‌ها در استان مرکزی
  • تداوم بارندگی در سمنان
  • تداوم شرایط جوی ناپایدار و بارش باران در اردبیل
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • قروه بیشترین میزان بارندگی را در کردستان ثبت کرد
  • عضو جبهه پایداری: ما هر هفته جلسه داریم و یکی از موضوعات مورد بحث هم ریاست مجلس است
  • تداوم بارش‌ها در کردستان تا سه شنبه