Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ملی‌پوش فوتبال کشورمان از کسب جایزه بهترین بازیکن سال آسیا بازماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  شبکه «فاکس اسپورت» امروز رده بندی بهترین بازیکنان آسیا در سال 2020 را معرفی کرد که سون، ستاره تاتنهام بالاتر از سردار آزمون، عضو باشگاه زنیت بهترین بازیکن سال شد.

سون هیونگ‌مین ستاره کره‌ای تیم تاتنهام که جایزه بهترین گل سال 2020 جهان (جایزه پوشکاش) را به دست آورده بود، با کسب 286 رأی و اختلافی زیاد با سایر بازیکنان، در جایگاه نخست قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن‌پترزبورگ که آقای گل فصل گذشته لیگ برتر روسیه لقب گرفت، با 89 امتیاز در رتبه دوم ایستاد و جونیور نگرائو، مهاجم اولسان هیوندای با 83 امتیاز، در رده سوم جای دارد.

طارمی با 24 امتیاز در جایگاه نهم، کنعانی‌زادگان با 6 امتیاز در رده بیست‌ویکم و شجاع خلیل‌زاده و علیرضا بیرانوند با کسب 3 امتیاز، در جایگاه‌های بیست‌وپنجم و بیست‌وششم قرار گرفتند. همچنین بشار رسن، هافبک عراقی پیشین پرسپولیس که با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 رسیده بود، 19 امتیاز به دست آورد و رتبه دوازدهم را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد

پویانمایی «در سایه سرو» ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشور‌های ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویا‌های شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویا‌های اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد