Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ ‌یکی از واگن‌های قطار شهری تبریز در حال طی مسیر در ایستگاه قونقا از ریل خارج شد که این حادثه خسارت جانی نداشته و قطار خالی از مسافر بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، ‌براساس اعلام اورژانس آذربایجان شرقی، در حادثه قطار شهری تنها ‌‌یک از رانندگان مترو از ناحیه چشم آسیب دیده و ‌به بیمارستان ‌منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌بهرام فرهخت مدیرعامل شرکت بهره برداری تبریز نیز در تشریح‌ حادثه صبح امروز در قطار شهری تبریز با اعلام اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته و ‌‌قطار خالی از مسافر بوده است، گفت: واگن خارج شده از ریل، واگن راهبر نبوده و دومین واگن بعد از واگن راهبر از ریل خارج شده است.‌

وی در پاسخ به این سئوال که این حادثه در کجا رخ داد، افزود: خروج قطار از ریل در ‌فاز سوم متروی تبریز و حوالی ساعت 9:15 دقیقهاتفاق افتاد  و بلافاصله ‌ارائه خدمات به مسافران انجام شد ‌و خدمات سازمان قطار شهری تبریز کماکان طبق روال معمول ادامه دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم

بخشی رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری زرند گفت: این حادثه حوالی ساعت ۲۳:۲۵ دقیقه پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه به این سازمان اعلام شد که گروه امداد و نجات این سازمان به محل حادثه اعزام شدند و اقدام به خارج نمودن مصدوم حادثه کردند.

وی با اعلام اینکه در اثر سقوط خودرو به دهانه پل، تنها نو عروس زرندی در کابین خودرو گرفتار شده بود، افزود: نیرو‌های سازمان با همکاری اورژانس فرد مصدوم را از خودرو خارج و به مرکز درمانی اعزام کردند.

بخشی تصریح کرد: متاسفانه عروس جوان در بیمارستان و در بهترین شب زندگی خود تسلیم مرگ شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روسیه مسئولانش را از سفر به خارج حتی به کشورهای دوست منع کرد
  • حادثه اصفهان از خارج از کشور اتفاق افتاده است یا داخل؟
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • منشاء صدای انفجار در تبریز و اصفهان/ تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج وجود ندارد +فیلم
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • واگن های متروی چینی در سالجاری وارد می شوند
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد