Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اهواز امروز، ۱۵ دی‌ماه از برادران دانشجو برای شرکت در اردوی جهادی که قرار است در مناطق محروم این شهرستان برگزار شود، ثبت‌نام به عمل آورده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه جهادی شهدای گمنام بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اهواز قرار است اردوی جهادی برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اردوی جهادی ویژه برادران دانشجو خواهد بود و علاقه‌مندان به شرکت در آن فقط امروز، ۱۵ دی ماه فرصت دارند اقدام به ثبت نام کنند.
این اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اهواز قرار است در مناطق محروم شهرستان اهواز برگزار شود.   علاقه‌مندان به شرکت در این اردوی جهادی برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به پوستر ذیل مراجعه کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی گروه جهادی حمایت از محرومان بسیج دانشجویی خوزستان دانشگاه پیام نور اهواز اردوی جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی دانشگاه و ۱۳ نفر از اعضای این تیم در دو تیم ربات پرنده و خودرو خودران مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران که به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و کمیته ملی ربوکاپ ایران و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار می‌شود، شرکت کرد. 

محمدرضا جناب‌زاده هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد، داوری مسابقات لیگ ربات پرنده را بر عهده دارد.

مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران که با شعار «یادگیری؛ آینده روشن» برگزار می‌شود، بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در قالب ۳۱۶ تیم در ۲۴ لیگ دانشجویی و دانش‌آموزی به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش آنا، دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از افتتاح هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران با حضور در سالن رقابت‌ها از لیگ‌های در حال برگزاری بازدید و با دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت کننده در این رقابت‌ها گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود