Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت الله مصباح یزدی از ساعتی پیش در قم آغاز شد. پیش از شروع مراسم تشییع و در جلوی درب مصلی قم، طوماری نصب شده بود که در آن خواستار محاکمه رییس‌جمهور روحانی، علی لاریجانی رییس مجلس سابق و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه برای تلاش شأن در زمینه توافق برجام بودند.

این اقدام تندروها درحالی صورت می گیرد که حوزه علمیه قم در سوگ یکی از چهره های شاخص و بزرگان خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد تندروها برای محقق کردن اهداف خود از هر فرصتی بهره می گیرند، تندروهایی که هزینه زیادی را به نظام و کشور تحمیل می کند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آیت الله مصباح یزدی حسن روحانی محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا تشییع می‌شود

مراسم تشییع و خاکسپاری علی‌اصغر رضایی نیک، دوبلور پیشکسوت فردا پنجشنبه، نهم فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مراسم بدرقه و خاکسپاری پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه از محل سالن عروجیان بهشت زهرا (س) به سمت قطعه هنرمندان برگزار می‌شود.

رضایی نیک، دوبلور پیشکسوت سه‌شنبه، ۷ فروردین‌ماه بر اثر ایست قلبی در منزلش درگذشت. او متولد ۵ فروردین ۱۳۳۵ در شهر تهران بود که از سال ۶۷ وارد حرفه دوبله شد.

از میان آثار رضایی نیک می‌توان به صداپیشگی در سریال «کارآگاه کاستر»، انیمیشن‌های «سفر‌های میتی کومان»، «داستان‌های مارکو و جینا»، «اسفنج دریایی» و «لیلی دختر استثنایی»، فیلم‌های «جان سخت ««زمان آتش»، «پسران بد ۲» و «شهر داغ» و سریال‌های «سواران بد»، «کمیسر شهر» و «روزگار قدیم» اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • پیکر علی‌اصغر رضایی نیک فردا تشییع می‌شود
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • تصاویری از مراسم تشییع مرحوم زهرا شجاعی
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • (تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • مراسم تشییع زهرا شجاعی (عکس)
  • درخواست حماس از جامعه جهانی برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی
  • زمان مراسم تشییع شهید «نجاتی نیا» در گرگان اعلام شد
  • شکست پروژه تندروها علیه روحانی در سال ۱۴۰۲ /سالی سخت تر از دوران ریاست جمهوری!