Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد یساولی گفت: سال گذشته ۸۱ دستگاه اتوبوس نو وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج شده اند و تا چهار سال آینده نیاز به معاینه فنی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج امروز دوشنبه به رصد و پایش اتوبوس های این کلانشهر اشاره کرد و گفت: در صورت مشاهده آلایندگی در هر کدام از وسائل نقلیه، اتوبوس از مدار خدمت به مردم خارج شده و بعد از رفع مشکل به چرخه کار باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد یساولی با اشاره به اینکه سال گذشته ۸۱ دستگاه اتوبوس نو وارد ناوگان اتوبوسرانی کرج شده اند و تا چهار سال آینده نیاز به معاینه فنی ندارند، افزود: با توجه به اینکه آلایندگی هوا در روزهای گذشته برای مردم معضل شده است همگی باید به رفع این مهم کمک کنیم.   وی کاهش آلودگی هوا را در گرو تعامل بین دستگاه هاو مشارکت مردم دانست و با تاکید بر اینکه یک دستگاه به تنهایی توانایی رفع این مشکل را ندارد، اظهار داشت: از ابتدای سال تا کنون هم در مجموع ۱۱۰ تاکسی جدید جایگزین تاکسی ‌های بسیار فرسوده شهر شده اند.   یساولی با اشاره به اینکه در نظر داریم تسهیلاتی را در اختیار رانندگان قرار دهیم تا تاکسی های فرسوده جایگزین کنند، تصریح کرد: ۲۱۷۳ کاتالیست به قیمت یک و نیم میلیارد تومان برای نصب روی تاکسی های کرج خریداری شده است.   رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج در خاتمه با اشاره به نصب ۵۰۰ کاتالیست‌ روی خودروها، خاطر نشان داشت: سایر تاکسی ها هم تا نیمه اول بهمن به کاتالیست مجهز می شوند، همچنین رانندگان تاکسی می توانند با مراجعه به مراکز معاینه فنی اعلام شده با نصف هزینه، برگه معاینه فنی دریافت کنند.
      انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید

به گزارش همشهری آنلاین، او با خلاقیتی که دارد، ماشین را به این صورت بسته‌بندی کرده و به جای شیشه و در صندوق عقب، از نایلون کمک گرفته است. این ابتکار آقای راننده باعث شده صنعت خودروسازی با دیدن این تصویر برگ‌هایش بریزد و چندتای دیگر از آپشن‌ها را از خودروها کم کند!

اما از شوخی گذشته، درست است که لوازم جانبی خودرو گران است، اما هر جور فکر کنید و با هر ماشین حسابی که حساب کنید، این مدل وصله‌پینه کردن، دیگر زیاده‌روی است و حتما خطراتی هم در پی دارد که باعث خسارت و هزینه بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کار جالب راننده تاکسی برای مسافر پرحرف (ببینید) یک راننده تاکسی با انصاف و درد آشنا | عکس تاکسی متفاوت و مورد علاقه مسافران! | عکس کد خبر 846105 برچسب‌ها خبر مهم طنز خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس خودرو

دیگر خبرها

  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • دولت چگونه به برقی‌سازی حمل و نقل عمومی کمک کند؟
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید