Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی ارتحال آیت الله محمد تقی مصباح یزدی ، فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: موسسه امام خمینی (ره) صدقه جاریه علمی آن دانشمند بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از  سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله محمد تقی مصباح یزدی رئیس پژوهشکده امام خمینی(ره)،پیام تسلیتی صادر کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم رحیم 

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

 ضایعه جبران ناپذیر رحلت فقیه برجسته ، حکیم ، متفکر و فیلسوف گرانقدر حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی (رضوان الله علیه) را به محضر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت شریف ایران ، حوزه های علمیه و بیت محترم و فرزندان گرامی ایشان ، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

آن عالم مجاهد و عارف پرهیزکار سنگربان و دژ مستحکم دفاع از مبانی و اندیشه های دینی و انقلابی بود و در طول سالیان متمادی در ارائه خدمات علمی و فرهنگی، بر مبنای خدامحوری و ولایتمداری ثابت قدم ماند موسسه امام خمینی (ره) و کتب ارزشمند، یادگار ماندگار و صدقات جاریه علمی آن دانشمند بزرگ است.

ایشان همواره سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرماندهان محور مقاومت و برادران نیروی قدس را مورد لطف و عنایت خویش قرار می‌دادند و دعوت آنان را برای حضور و افاضه علمی و اخلاقی در محافل مجاهدان و رزمندگان جبهه مقاومت با چهره نورانی و با گشاده رویی می‌پذیرفتند.

امید است این ضایعه بزرگ حوزوی ،علمی و فرهنگی با الطاف بی بدیل الهی با جایگزینی علمای پرورش یافته در مکتب اسلام ناب محمدی (ص) جبران گردد.

رحمت و رضوان الهی بر روح بلند ایشان باد.

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

 فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران سپاه مصباح یزدی نیروی قدس آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود

فرمانده کل ارتش با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع است بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی روز پنجشنبه با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، از آحاد رزمندگان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند هوایی و نیروی هوایی، خانواده‌های رزمندگان و فرماندهان، قدردانی کرد و اظهار کرد: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش، وزارت دفاع و هدایت ستاد کل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

وی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستاد کل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افرا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرور آفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان نقش آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

امیر سرلشکر موسوی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تاکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

وی، عملیات وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع دانست و از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روز افزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسالت کرد.

کد خبر 747788

دیگر خبرها

  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • پنجم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت نخستین فرمانده سپاه یزد
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد