Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرایی شدن ۲۸۰۰ طرح اشتغال‌زایی خُرد در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شایان نادری اظهار داشت: طرح‌های اشتغال‌زایی مورد حمایت ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) در دو سطح خُرد و کلان است، که طرح‌های خُرد در اکثر روستاهای استان به ویژه شهرستان کهگیلویه ( به دلیل استقبال مردم) اجرایی شده‌اند و طرح‌های کلان نیز در حوزه صنعتی حمایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون 2800 طرح خُرد با هدف اشتغال‌زایی در نقاط مختلف استان اجرایی شده‌است.

نادری تصریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی مردم نیاز به حمایت و رسیدگی دارند و باید در راستای اشتغال‌زایی پایدار و بهبود زندگی و معیشت مردم در استان تلاش کنیم.

وی ابراز داشت: ستاداجرایی فرمان امام( ره) از طرح‌های اشتغال‌زایی صنعتی که در کنار آن شرکت‌های دانش بنیان نیز راه‌اندازی شوند را به طور ویژه حمایت می‌کند و این‌گونه طرح‌ها باید متناسب با نیازهای استان باشند.

همت عالی بانوان استان فارس؛ اشتغال زایی با صندوق‌های قرض‌الحسنه محله‌محورجزئیات پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی در استان بوشهر اعلام شدجزئیات اشتغال مردان و زنان در دوران کرونا/ بیکار شدن 814 هزار مرد در بهار امسال

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رویکرد ستاد اجرایی فرمان امام ( ره) توانمندسازی است و متناسب با هر طرحی تسهیلات متفاوتی اعطا خواهدشد.

نادری ابراز داشت: به دنبال این هستیم که فرهنگ محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی را در نقاط مختلف استان نهادینه کرده و چنان‌چه طرح خوبی در بخش‌های مختلف ارایه شود که مشکلی از استان برطرف کند را نیز به‌طور ویژه مورد حمایت قرار داده و عملیاتی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد آماده هرگونه همکاری با سازمان‌های مختلف استان برای رفع محرومیت‌ها و کمک به توسعه و شکوفایی استان است .

انتهای پیام/541/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران بیکاری و اشتغال بحران بیکاری و اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد ستاد اجرایی فرمان امام اشتغال زایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در طی ۲ سال گذشته با ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان تهران نسبت به تمام مسائل و مشکلات زیر ساختی شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین واحدهای تولیدی، تشکیل پرونده شد و همزمان با انجام بازدیدهای میدانی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و واحدهای فعال و راکد دارای موانع اداری و قضائی، نسبت به برگزاری نشست‌های مشترک با حضور دستگاه‌های اجرایی و صاحبان صنایع اقدام شد.

وی اضافه کرد: در نتیجه پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات هفته‌ای منظم در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی، شاهد اقدامات خوب و شایسته ای توسط دستگاه قضائی استان در راستای امنیت سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذاری‌های مشروع بودیم.

صادقی بیان کرد: نقض حکم خلع ید مساحت ۳۶۴ هکتار از اراضی شهرک صنعتی عباس آباد که بیش از ۲۲۰ واحد صنعتی فعال در محدوده اراضی مزبور مشغول به فعالیت تولیدی هستند، از جمله اقدامات ارزشی و ماندگار دستگاه قضائی بود که منجر به ایجاد امنیت سرمایه گذاری و در اقدام مشابه دیگری نیز در شهرک صنعتی دماوند، حکم ابطال سند مالکیت ۲۳ هکتاری شهرک صنعتی مزبور نقض و شرایط لازم برای پذیرش متقاضیان جدید سرمایه‌گذاری فراهم شد.

وی با اشاره به حمایت‌های رئیس کل محترم دادگستری استان تهران و اعضا ستاد استانی اقتصاد مقاومتی از تولید و اشتغال تاکید کرد: رفع مشکل تنش آبی شهرک صنعتی شمس آباد از طریق خط انتقال آب از تصفیه خانه اسلامشهر و رفع مشکل صدور اسناد مالکیت شهرک صنعتی شمس آباد پس از ۱۲ سال وقفه و همچنین صدور بیش از ۲۶۶۰ فقره سند مالکیت تک برگی با همکاری تنگاتنگ مدیر کل محترم ثبت اسناد و املاک استان تهران در مدت ۴۵ روز کاری از اقدامات جهادی در حمایت از تولید بوده است.

صادقی عنوان کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در کنار فعالان حوزه تولید است و تمام اعضا بویژه دادستان محترم تهران، بازرس کل محترم سازمان بازرسی استان تهران با تمام توان تلاش می‌کنند که به تولید و اشتغال کمک نمایند و زمینه رفع مشکلات و موانع پیش روی تولیدکنندگان را فراهم آورند. آزادسازی بیش از ۹۰ هکتار زمین صنعتی راکد و بلا اقدام در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، ساماندهی وضعیت نقل و انتقال اراضی شهرک‌های صنعتی در اتحادیه مشاورین املاک و دفاتر اسناد رسمی و مبارزه جدی ضابطین و دادستان‌ها با دلالان، نظارت مستمر بر پرونده‌های مرتبط با زمین‌خواری و موضوعات صیانت از بیت المال و اراضی ملی مرتبط با شهرک‌های صنعتی از جمله در شهرک صنعتی پیشوا، شناسایی بیش از ۱۰۰ طرح و واحد صنعتی فعال و دانش بنیان دارای پرونده و مشکلات قضائی مطروحه در محاکم و دستگاه‌های اجرایی و تشکیل پرونده در ستاد اقتصاد مقاومتی برای رصد و پیگیری امور تنها گوشه‌ای از همکارهای مشترک با ستاد اقتصاد مقاومتی بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از پیگیری ویژه برای حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران خبر داد و بیان کرد: رفع مشکل صدور کارت بازرگانی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از طریق پذیرش دفترچه قراردادهای شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان استثناها، تعیین شعب تخصصی در محاکم تجدید نظر استان تهران برای رسیدگی به پرونده‌های مرتبط با فعالین اقتصادی و شهرک‌های صنعتی و راه اندازی ۱۲ مرکز شورای حل اختلاف با تعیین مدیران واحدهای تولیدی به عنوان مسئولین شعبات از دیگر اقدامات حمایتی بوده که تمام رویکردی‌های بیان شده در سال جاری نیز با همت بلند و جهش در تصمیم گیری ها و رفع موانع در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم دنبال خواهد شد.

کد خبر 6080277

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۱۸ درصدی تعهد اشتغال‌زایی استان همدان در سال ۱۴۰۲
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • استفاده از ظرفیت های مردمی در پروژه های اشتغال زایی با همت بنیاد برکت در سال جهش تولید با مشارکت مردم
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • اختصاص ۴۰ درصد سهم اشتغال‌زایی زنجان به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی
  • اجتماع خودجوش فرهنگیان در حمایت از اقدام انقلابی سپاه
  • تقدیر حمایت فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد از عملیات وعده صادق