Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز سنجش آموزش پزشکی جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت در برخی از رشته محل ھای شھریه پرداز در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ را اعلام کرد. 

ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت دوره ھای شھریه پرداز ۶۶ نفر در ۳۳ رشته محل است.

داوطلبان می توانند با وارد کردن کد رھگیری نسبت به انتخاب رشته محل ھای مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت، از تاریخ ۲۰ تا ۲۱ دی ماه ۹۹ اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تمامی افرادی که در مرحله نخست مجاز به انتخاب رشته محل بوده اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت هستند.

تذکر: با توجه به اینکه رشته محل جدید اضافه نشده است، لذا استعداد درخشان بدون آزمون مجاز به انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان نیستند. و استعداد درخشان با آزمون نیز با رعایت کلیه ضوابط مجاز به انتخاب محل ھستند.

افرادی که در مرحله نخست قبول شده و مجدداً در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کرده و پذیرفته شوند، پذیرش مرحله نخست آنھا لغو شده و قابل بازگشت نیست و دانشگاھ ھای محل پذیرش اولیه موظفند در صورتیکه پذیرفته شدگان قبلی در مرحله تکمیل ظرفیت در دانشگاه دیگری پذیرش شوند، تسھیلات آموزشی لازم برای انتقال به محل پذیرش جدید را فراھم آورند و با جابجایی ایشان مخالفت نکنند.

زمان شروع به تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، توسط دانشگاه پذیرنده تعیین و اعلام خواھد شد.

بر اساس آئین نامه آموزشی دوره ھای کارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورایعالی برنامه ریزی علوم پزشکی ھر گونه انتقال ، تغییر رشته و یا جابجایی محل تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع است بنابراین با توجه به اینکه محل پذیرش را خود فرد و با آگاھی کامل تعیین کرده، لذا ھیچگونه تغییر در محل پذیرش پس از اعلام نتایج انجام نخواھد گرفت.

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت نیمه اول بھمن ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواھد شد.

کد خبر 5113910

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی تکمیل ظرفیت شهریه دانشجویان قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه ها پذیرش بدون آزمون پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آموزش مجازی سازمان سنجش دانشگاه تهران دانشجویان وام دانشجویی مرکز سنجش آموزش پزشکی هسته گزینش مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب رشته محل پذیرش رشته محل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این  خوابگاه که برای اسکان  دانشجویان بین الملل دانشگاه استفاده خواهد شدپیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دارد و به زودی قابل بهره برداری است.

دکتر علیرضا مسلم  افزود: این طرح از مه پارسال با  زیربنای ۳هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز شده و  در ۴ طبقه، همکف و طبقه منهای یک شامل بخش‌های مدیریتی، پانسیون همراهی، نمازخانه، سلف سرویس، سالن مطالعه، سالن ورزش و اتاق‌های دانشجویی در حال آماده سازی است.

وی گفت: برای این طرح  اعتباری حدود ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در طبقه همکف خوابگاه سناباد پانسیون‌های همراهی نیز  در مواقع حضور خانواده دانشجویان بین الملل پیش بینی شده است گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال ۱۴۰۳ سال جهش تولید با مشارکت مردم نیز دراجرای منویات مقام معظم رهبری و برای ارائه خدمات سلامت به مجاوران و زائران مضجع شریف رضوی (ع) تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳