Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@22:49:27 GMT

آتش سوزی هولناک در کارگاه چوب بری شیراز

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۸۰۳۲

آتش سوزی هولناک در کارگاه چوب بری شیراز

آتش سوزی کارگاه چوب بری در شهر شیراز مهار شد.

به گزارش ایمنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: صبح امروز یک باب مغازه با کاربری چوب بری در بلوار اتحاد به علت اتصالی کنتور برق در نبود مالک دچار حریق شد.

محمد هادی قانع با بیان اینکه آتش سوزی هر لحظه امکان سرایت به نقاط دیگر کارگاه را داشت، افزود: آتش نشانان با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به باز کردن قفل و حفاظ کارگاه کرده و پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از دستگاه‌های تنفسی و چندین رشته لوله آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و از سرایت آتش به دیگر نقاط جلوگیری و شعله‌های آتش را در کمترین زمان ممکن با کمترین خسارت مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: با توجه به مواد قابل اشتعال در این کارگاه و در نتیجه استعداد محیط در گسترش شعله‌های آتش، خوشبختانه با اقدام سریع نیروهای اعزامی آتش نشان از ایجاد خسارات جبران ناپذیر جلوگیری به عمل آمد.

منبع: رکنا

کد خبر 466383

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش سوزی شیراز انبار چوب کارگاه چوب بری مهار آتش مدیرعامل سازمان آتش نشانی شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) وضعیت کودکان در نوار غزه را دردناک و غم انگیز توصیف کرد.

«کاترین راسل» مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که مقیاس و سرعت تخریب‌ها در نوار غزه «تکان‌دهنده» است و در نتیجه حمله‌های رژیم صهیونیستی تاکنون بیش از ۱۳ هزار کودک فلسطینی شهید شدند.

پایگاه اینترنتی سازمان یونیسف به نقل از مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از هفتم اکتبر، بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ کودک در نوار غزه جان خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان جنگ در غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه بیان کرد که شمار کلی شهدای جنگ در غزه از هفتم اکتبر تا این لحظه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

قریب به ۸۰۰۰ نفر نیز همچنان مفقود و زیر آوار هستند و تلاش برای بیرون کشیدن آن‌ها همچنان ادامه دارد. همچنین ۷۳ درصد از شهدا و مجروحان جنگ در غزه زن و کودک هستند.

کد خبر 6081604

دیگر خبرها

  • نتانیاهو برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت توسط دادگاه لاهه دست به دامن اروپایی‌ها شد
  • گوترش: اسرائیل جهنم شعله‌ور در غزه به راه انداخته است
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • قتل هولناک در مزون لباس | دختر ۱۱ ساله قاتل شد | دستگیری قاتل و مادرش پس از فرار نافرجام
  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز
  • تصاویر هولناک از طغیان رودخانه ها در سیستان و بلوچستان | حجم سیلاب را ببینید