Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@11:57:13 GMT

عکس| مارگیر جوان که پیتون ۳ متری شکار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۸۳۹۶

عکس| مارگیر جوان که پیتون ۳ متری شکار می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

لی از یکسری تجهیزات مانند دستکش، چوب، قلاب و کیف استفاده می‌کند اما گاهی اوقات هم دست خالی برای گرفتن مارها می‌رود. او از جمله مارگیرانی است که نامش درفهرست پلیس به ثبت رسیده تا به هنگام گزارش و مشاهده مار در خانه، محله‌ها و دهکده‌ها از او بخواهند برای گرفتن آن به محل برود. این جوان هنگ‌کنگی امیدوار است که مارهای اسیر شده بتوانند به طبیعت بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره مراحل شکار این مار عظیم‌الجثه ۳ متری می‌گوید: «چالش گرفتن این مار این بود که زیر شاخ و برگ‌ها پنهان شده بود، بنابراین مجبور شدم پیش از اینکه او را بگیرم آن شاخ و برگ‌ها را بردارم.»

کمی آنسوتر از مراکز خرید و آسمان‌خراش‌ها در هنگ کنگ زندگی حیات وحش در جریان است. پلیس نیز هر وقت رد پایی از مارها می‌بینید با مارگیرانی که فهرستی از آنها در مراکز پلیس به ثبت رسیده تماس خواهد گرفت.

«کن لی» نیز مانند بسیاری دیگر از مارگیرهای این منطقه، خودش از ۱۷ سالگی با تجربه و کوشش و خطا مارگیری را آموخته است. البته او در دانشگاه نیز رشته مرتبط زیست‌شناسی و تنوع زیستی را مطالعه کرده و در برخی پروژه‌های دانشگاهی و با برخی نهادهای مدنی حوزه محیط زیست نیز همکاری دارد.

او امیدوار است که با زنده‌گیری این حیوانات امکان بازگشت دوباره آنها به طبیعت مهیا شود و از مواردی می‌گوید که دیر سر صحنه رسیده و افراد محلی گاهی مار را زخمی کرده یا کشته بودند.

البته نسل قدیمی مارگیرها با مغازه‌های سوپ مار در ارتباط بودند. در واقع هنر مارگیری آنها به نوعی با فراهم آوردن گوشت لازم برای تهیه سوپ مار در پیوند بود. سوپ مار هنوز در منوی برخی از رستوران‌های هنگ‌کنگ به چشم می‌خورد.

منبع: یورونیوز

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کن لی مارگیر هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک

۲ مرد جوانی که به‌خاطر اختلاف مالی دست در محله قلهک به قتل زده بودند، دستگیر شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شامگاه سه‌شنبه بیست و هشتم فروردین ماه، کشف جسد مرد جوانی در خانه‌اش در یک برج 20 طبقه در محله قلهک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بیسیم‌های کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و دقایقی بعد قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی به همراه تیم بررسی صحنه جرم پای در طبقه پانزدهم برج مورد نظر گذاشتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی با جسد مرد حدودا 43 ساله‌ای مواجه شدند که هدف 37 ضربه بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بود؛ بررسی‌های اولیه  نشان می‌داد که مقتول در  شغل لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت داشته و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم به دنبال اسناد و مدارکی داخل خانه بوده‌اند.

دستگیری 2 قاتل اجاره‌ای به‌جرم قتل زن جوان در روز ولنتاین

تیم تحقیق که در جریان بررسی‌های موشکافانه صحنه جرم متوجه دوربین‌های مداربسته برج شده بودند به بازبینی فیلم آنها پرداختند که مشخص شد 2 مرد جوانی با  کلاه کاسکت چهره خود را پوشانده بودند به خانه مقتول رفتند و دست به این جنایت زدند.

 در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و انگشت‌نگاری‌های دقیق‌  هویت 2 مرد جنایتکار را شناسایی و مشخص شد که آنها با مقتول اختلاف مالی یک میلیارد تومانی داشته‌اند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهمان را در تهران و یکی از شهرهای شمالی کشور شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم قضایی، 2 مرد جنایتکار را طی 2 عملیات جداگانه بازداشت کردند.

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...
  • بزرگترین مار جهان در هند؛ ۱۵ متر طول و ۱۰۰۰ کیلو وزن!
  • قتل مرد جوان با ۳۷ ضربه چاقو به‌خاطر یک میلیارد در قلهک
  • ربودن مرد جوان به خاطر ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • گرفتن وام با جسد ضامن + عکس
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر در غرب تهران
  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است