Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر مهدی طاهرخانی ظهر دوشنبه در نشست «سردار دل‌ها خادم حرم» که به همت بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: سردار سلیمانی یک قهرمان ملی بود و در تاریخ ایران اسلامی به ثبت رسید و نام یک قهرمان بزرگ نیز به جمع قهرمانان بزرگ حاج قاسم سلیمانی اضافه شد.

وی افزود: سیره، مکتب، زندگینامه و وصیت این شهید بزرگ می‌تواند در دانشگاه‌های بزرگ دنیا تدریس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات ادامه داد: سیره و زندگی شهید سلیمانی بر مبنای اهل بیت و ارتباط با این خاندان بود و تمام تلاش خود را برای احیا و نهادینه سازی این سیره به کار بست.

وی عنوان کرد: بسیج جهان اسلام به دستان حاج قاسم و برای مقاومت در برابر نظام سلطه شکل گرفت و توانست این بسیج را در لبنان، سوریه، عراق، یمن و دیگر نقاط جهان با یکدیگر متحد کند.

طاهرخانی گفت: همانطور که حیات شهید سلیمانی برای جبهه استکبار با شکست‌های متمادی همراه بود، دیدیم که بعد از شهادت نیز ضربه‌ای بزرگ‌تر برای نظام سلطه بود.

وی اظهار کرد: حاج قاسم بعد از سقوط صدام در همان آغازین روزهای زیارت از عتبات، با مشاهده مظلومیت ائمه در عراق به فکر تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات افتاد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات عنوان کرد: تلاش شهید سلیمانی ستادی را ایجاد کرد که خدمات بسیار مهمی را در بازسازی و ساخت بناهای مناسب برای زیارت اهل بیت فراهم کرد.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی پایه گذار پیاده روی بزرگ اربعین است و آن را باید جزو یادگارهای بزرگی دانست که به عنوان رزمایش بزرگ فرهنگی جهان اسلام دانست.

طاهرخانی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۲۰۰ موکب برای خدمت رسانی به زائرین اربعین تشکیل شد اما شاهد هستیم که فعالیت این موکب ها فقط به اربعین منتهی نشد و در هنگام مشکلات نیز از این موکب ها فعال و در کنار مردم هستند.

وی گفت: نکته بارز این اقدام و راه اندازی ستاد عتبات عالیات برای اهل بیت مردمی بودن آن است و ساختار این ستاد به گونه‌ای تشکیل شد که هیچ اعتبار دولتی در آن هزینه نشود بلکه تمام اعتبارات صرف شده از محل کمک‌های مردمی است و حاج قاسم تأکید داشتند که این اقدام باید کاملاً مردمی انجام شود.

کد خبر 5113992

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طاهرخانی قزوین ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه آلودگی هوا بوشهر عکس استانها جبهه مقاومت گرگان شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه عتبات عالیات شهید سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: این نشست با حضور نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم و نمایندگان ادوار گذشته و همچنین شخصیت‌های سیاسی فعال در حوزه جبهه مقاومت مانند سخنگوی وزارت خارجه (به نیابت از وزیر امور خارجه کشور)، سفیر جنبش حماس در ایران، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی فلسطین و اعضای موسس مجمع برگزار شد.

میرتاج الدینی افزود: این مجمع بنا دارد با مشارکت و حضور نمایندگان مجالس کشورهای سراسر جهان به‌عنوان صدای ملت‌ها با تداوم راه پرافتخار شهید بین‌الملل سردار قاسم سلیمانی در راستای حمایت از مستضعفان جهان و دفاع از حقوق ملت‌ها، با ایجاد همبستگی و همکاری نمایندگان مجالس کشورها در مسیر دیپلماتیک، به حمایت از جبهه مقاومت بخصوص حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیست اشغالگر قدس بپردازد.

 

دیگر خبرها

  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان