Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب "شاخص‌های مکتب سلیمانی" را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

شرکت در این مسابقه برای همه آزاد است؛علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند از ۱۴ تا ۲۵ دی‌ماه امسال  به پایگاه اطلاع‌رسانی balagh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه کنند.

این مسابقه به‌صورت مجازی و با پاسخگویی به ۲۰ سؤال در مدت زمان ۲۰ دقیقه برگزار می‌شود.

به ۱۰ نفر اول این مسابقه هر کدام ۵۰۰ هزار تومان، ۱۰ نفر دوم هر کدام ۴۰۰ هزار تومان، ۱۰ نفر سوم هر کدام ۳۰۰ هزار تومان اهدا می‌شود.

منبع مسابقه کتاب "شاخص‌های مکتب سلیمانی" به قلم حجت‌الاسلام والمسلمین شیرازی است که شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل کتاب را از balagh.ir دانلود کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی کتاب و کتابخوانی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت نویسنده بوسنیایی و بازدید مسؤولان نمایشگاه کتاب از مصلی

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: با شروع تعطیلات سال جدید حوزه فرهنگ روزهای آرامی را پشت سر می‌گذارد. اگرچه این روزها نمایشگاه قرآن کریم درحال برگزاری است، اما حوزه کتاب و ادبیات در آرامش خبری، خود را برای بهار کتاب ایران آماده می‌کند.

بنابراین در گزارش مرور اخبار این هفته حوزه کتاب و ادبیات ۳ خبر مهم به چشم می آید که درگذشت نویسنده بوسنیایی و بازدید مدیران نمایشگاه کتاب از محل برگزاری آن از مهم‌ترین عناوین آن ها هستند.

برگزاری مسابقه «کتاب شیرین»

برنامه و مسابقه تلویزیونی تعاملی «کتاب شیرین» با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی میان کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این مسابقه با محوریت سه کتاب «بزرگ‌شدن در سپیدان»، «قصه‌های ادواردو» و «خدا و ضرب‌المثل‌ها» طراحی شده است؛ شرکت‌کنندگان با مطالعه این کتاب‌ها در مسابقه شرکت کرده و به سوالات آن پاسخ می‌دهند.

بازدید مدیران نمایشگاه کتاب از مصلی امام خمینی (ره)

قایم مقام و مدیران سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران سه شنبه هفتم فروردین از بخش‌های مختلف مصلی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

علی رمضانی قایم مقام و سخنگوی نمایشگاه در این بازدید با بیان اینکه پیشرفت مصلی امام خمینی (ره) مسرت‌بخش است، گفت: امسال مردم جلوه‌های جدیدی از پیشرفت را در این مجموعه خواهند دید که اضافه شدن محیط‌های مسقف جدید و امکانات رفاهی و بهداشتی، باز شدن درب‌های ورودی جدید، اختصاص پارکینگ‌های بیشتر به مردم و بازدیدکنندگان و… از جمله این پیشرفت‌هاست.

درگذشت نویسنده بوسنیایی

عبدالله سیدران نویسنده بوسنیایی که برای فیلمنامه «وقتی بابا رفته بود ماموریت» امیر کوستوریتسا تحسین شده، این هفته در ۷۹ سالگی از دنیا رفت.

این شاعر بوسنیایی که نویسنده فیلمنامه فیلم برنده جشنواره کن توسط امیر کوستوریتسا، کارگردان صرب، بود و میراث غنی فرهنگی از بینش انتقادی خود درباره بالکان به جا گذاشته، در سارایوو درگذشت.

کد خبر 6064536 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • پویش بزرگ کتابخوانی «عید تا عید» برگزار می شود
  • پبشنهاد ویژه محمدعلی بهمنی برای مردم
  • درگذشت نویسنده بوسنیایی و بازدید مسؤولان نمایشگاه کتاب از مصلی
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در سیستان و بلوچستان
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • هیات خادم الرضا (ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است
  • شرکت‌های فناوری جعل عمیق ساخته شده توسط هوش مصنوعی را شناسایی کنند
  • مسابقه قرآنی ویژه سواد آموزان کردستانی برگزار می‌شود
  • هیات خادم الرضا(ع) به حوزه کتاب و کتابخوانی توجه ویژه داشته است