Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این مسابقه در ادامه رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور  که عصر دوشنبه در رشت برگزار شد،  دو تیم هم استانی چوکا تالش و شهرداری بندرآستارا به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند تا هر دو تیم به یک امتیاز از این بازی رضایت دهند.

این دیدار به میزبانی تیم چوکا و به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه تالش در ورزشگاه سردارجنگل رشت در هوایی سرد و بارانی، بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول این بازی هر دو تیم چوکا و شهرداری بندرآستارا یک بازی متعادل را از خود به نمایش گذاشتند که طی آن بازیکنان هر دو تیم فرصت های گلزنی بدست آوردند اما در نهایت هیچ یک از این فرصت ها تبدیل به گل نشد تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز هر دو تیم یک بازی هجومی را به نمایش گذاشتند و در ابتدای این نیمه بهزاد سلطانی بازیکن تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا از پشت محوطه جریمه و از روی یک ضربه ایستگاهی با یک ضربه زیبا اولین گل بازی را به ثمر رساند.

پس از این گل، تیم چوکا بلافاصله و با گذشت دقایقی به گل مساوی دست یافت که علی امیری بازیکن این تیم با یک ضربه سر زیبا تنها گل تیمش را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یابد.

البته پس از به ثمر رسیدن گل مساوی،  هر دو تیم فرصت های مناسبی داشتند تا به دومین گل خود دست یابند اما واکنش های دروازبانان و نیز بی دقتی بازیکنان مانع از به ثمر رسیدن گل دوم برای هر یک از دو تیم شد تا دربی گیلان با نتیجه مساوی به اتمام برسد.     

قضاوت این دیدار را حسین زمانی با کمک های علی الفتی و بابک خسروی برعهده داشتند و در جریان این مسابقه سامان نورمحمدی بازیکن چوکا و علی چینی یکی از کمک مربیان این تیم، کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال چوکا تالش در این بازی با ترکیب محمد فرامرزی، امیرضا غمناک، نادر هوشیار، امیرحسین صالحی، وحید همراز، سامان نورمحمدی، کیوان محمدنژاد، رضا اعتمادی (دقیقه ۶۳ علی صبوری)، علیرضا مصطفایی، علی امیری و ایمان شوریابی به مصاف تیم شهرداری بندرآستارا رفت.

همچنین تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با ترکیب اشکان توانای، رضا فخری، سعید دلاور، آرمین منفرددوست، مهرگان گلبرگ، سعید طالبی، امین حقده (دقیقه ۶۶ ایمان شیرزاد)، جایر نصیری، محمدابراهیم رضازاده (دقیقه ۸۸ علیرضا سلیم پور)، بهزاد سلطمانی و عارف اکبری (دقیقه ۸۳ پژمان ثباتی) رو در روی تیم چوکا تالش قرار گرفت.

پیش از این دیدار و تا پایان هفته هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزاداگن، شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۳ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال چوکا تالش با کسب چهار امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور شهرداری بندرآستارا نتیجه مساوی تیم فوتبال چوکا تالش دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان

زی‌سان: دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. 
بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. در پنج باززی آخر دو تیم سهم سپاهان سه پیروزی و سهم پرسپولیس یک پیروزی بوده و یک بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. 

tags # پرسپولیس ، سپاهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود