Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدرضا ناصری، ظهر دوشنبه در دیدار امام جمعه و مسئولان شهرستان ابرکوه که به مناسبت سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به این شهرستان همچنین ارائه گزارشی از وضعیت رسیدگی به سیل‌زدگان ابرکوه انجام شد، اظهار داشت: باید توجه داشت کار احداث مسکن برای سیل‌زدگان هر چه سریع‌تر آغاز شود و به سرعت به پایان برسد تا مردم به سرعت در خانه‌ها خود اسکان پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سایر زمینه‌ها نیز باید رفع مشکلات، اولویت‌بندی شود افزود: همه باید تلاش کنند تا کمک‌ها به دست اهل و آسیب‌دیدگان واقعی برسد.

ناصری در مورد خسارات وارد شده به قنوات و احشام نیز بیان کرد: در این زمینه هماهنگی‌های لازم با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) انجام شده و دست‌اندرکاران پیگیری رسیدگی به خسارت دیدگان سیل ابرکوه، موضوع را از این طریق دنبال کنند.

امام جمعه یزد در مورد مشکلات سییل‌بندها نیز عنوان کرد: این موضوع باید با جدیت توسط بخشداران  و فرماندار دنبال شود و تا همه دستگاه‌ها برای کمک و خدمت رسانی در میدان هستند، مشکلات این بخش نیز حل و فصل شود.

وی، سدسازی و مرمت سیل‌بندها و تخریب سازه‌هایی که سبب انحراف روان‌آبها به سمت شهر شده را از اولویت‌های بسیار مهم و پیشگیرانه برشمرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر رهبری به استان یزد در سال ۸۶ و سفر ایشان در ۱۵ دیماه به ابرکوه عنوان کرد: این سفر بسیار پرخیر و برکت بود و مصوبات آن با جدیت پیگیری شد و امیدواریم شرایط به نحوی پیش برود که دوباره شاهد حضور پر خیر و برکت ایشان در استان یزد باشیم.

ناصری با بیان اینکه کشور ما امروز در بحران است و با انواع تهدید و تحریم و تحریف دست به گریبان است، افزود: همه باید تلاش کنیم با خودکفایی و توسعه دانش و پژوهش در عرصه‌های مختلف صنعتی، دفاعی، معدنی، پزشکی و ... شرایط پیشرفت کشور را فراهم کنیم.

وی با تاکید بر ورود دانش بنیان‌ها به عرصه‌های مختلف، تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید در این زمینه جدی‌تر و پیگیرانه‌تر از قبل ورود کنند.

امام جمعه یزد تصریح کرد: همه مردم و مسئولان باید برای خنثی کردن تحریم‌ها، شهر به شهر و استان به استان پای کار بیایند و هر شهرستانی تصمیم بگیرد نیازهای خودش را تامین کند به عنوان مثال در زمینه تامین خوراک دام، هر شهرستان باید به نحوی عمل کند که خوراک مورد نیاز دام خودش را تامین کند.

وی همچنین بر توسعه صنعت به ویژه صنایع پاک و اشتغالزا تاکید کرد و گفت: صنعت پوشاک از جمله این موارد است که با سرمایه گذاری کم و اشتغالزایی بالا می تواند علاوه بر رفع نیاز کشور به واردات پوشاک، زمینه اشتغال افراد بسیاری را نیز فراهم کند.

کد خبر 5114061

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد امام جمعه یزد محمدرضا ناصري ابرکوه قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه آلودگی هوا بوشهر عکس استانها جبهه مقاومت گرگان شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر، مدیرکل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر گفت: با هدف توسعه مناسبات دو کشور در حوزه برق و انرژی نشستی در شرکت توانیر برگزار و طی آن دو طرف در خصوص توسعه ظرفیت‌های مشترک، روند تسهیل تأمین منابع مالی احداث طرح خط سوم ارتباطی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

اقلیمی با بیان اینکه با احداث و بهره برداری از خط مذکور ظرفیت ارتباط الکتریکی بین دو کشور همسایه به حدود سه برابر افزایش می‌یابد، خاطرنشان ساخت: در این زمینه مطابق مناقصه برگزار شده از سوی طرف ترکمنی، پیمانکار ایرانی انتخاب و مقرر شده تا احداث بخش ترکمنستان خط انتقال سرخس (ایران) - ماری (ترکمنستان) به طول ١٥٥ کیلومتر تا دو سال آینده احداث و تکمیل شود.

وی یادآور شد: بخش ایرانی این خط انتقال پیش از این احداث و تکمیل شده است.
مدیر کل دفتر تجارت خارجی برق شرکت توانیر در همین زمینه اضافه کرد: با احداث و تکمیل خط مذکور، ترانزیت برق ترکمنستان به کشورهای ثالث از طریق شبکه سراسری برق ایران نیز در دستور کار دو طرف قرار خواهد گرفت.

به گفته اقلیمی، همچنین در جهت راهبرد توسعه و تقویت همکاری با کشورهای همسایه در زمینه صدور کالا و تجهیزات برقی و خدمات فنی مهندسی بین دو طرف مذاکراتی انجام و توافق شد از ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی شرکت‌های فعال و توانمند ایرانی در این بخش استفاده شود. در این نشست همچنین تطبیق حساب‌های مالی میان دو کشور انجام و نهایی شد.

کد خبر 6087463 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به بخش مسکن و راه آذربایجان‌غربی
  • توسعه همکاری‌های برق و انرژی ایران و ترکمنستان
  • توسعه همکاری ایران و ترکمنستان در زمینه برق و انرژی
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اولویت‌ های حوزه حمل و نقل و مسکن بررسی شد
  • احداث بیش از ۵۶۰ مسکن خیرساز در استان اردبیل
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان