Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین سلمانی دبیر هیأت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: معتقدم با توجه به استفاده روز افزون شبکه‌های اجتماعی و افزایش پدیده انتشار اخبار کذب و افزایش فشار روانی بر جامعه ناشی از انتشار این اخبار، پیوست روابط عمومی از ارسال بخشنامه‌ها و شیوه نامه ‌ها جهت تنویر افکار عمومی ضرورتی اجتناب ناپذیراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلمانی افزود: همانگونه که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مصاحبه‌های مختلف به کرات اشاره کرده است موضوع افزایش ۵۰ درصد امتیازات حقوق کارکنان غیر هیأت علمی دانشگاه‌ها در حال پیگیری است و در دانشگاه فنی و حرفه ای پیش‌نویس احکام به همراه مصوبه هیات امنا آماده شده و سهم اعظم اعتبار مورد نیاز هم از درآمدهای اختصاصی، صرفه جویی در هزینه‌های جاری و مابقی آن با تخصیص سازمان برنامه و بودجه تأمین خواهد شد.

او با اشاره بر اینکه تاکنون ۳ نشست تخصصی و هماهنگی تأمین منابع در دانشگاه برگزار شده است، گفت: در دانشگاه فنی و حرفه ای بیش از ۵۵۰۰ عضو غیر هیأت علمی مشغول به فعالیت هستند که بار مالی این افزایش عدد قابل توجهی خواهد بود که در حال حاضر علاوه بر مسئولین و مدیران وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همکاران حوزه اداره و مالی دانشگاه نیز در حال پیگیری این امر مهم هستند.

دبیر هیأت رئیسه دانشگاه فنی و حرفه ای ابراز امیدواری کرد که با تأیید سازمان برنامه و بودجه اصلاح ضرایب حقوقی بازنشستگان نیز مشمول افزایش فوق شود.

او با بیان اینکه در دانشگاه فنی و حرفه ای به دلیل گستره جغرافیایی و کثرت فعالیت‌های کارگاهی و آزمایشگاهی (بیش از ۳۲۰۰ کارگاه و آزمایشگاه در سراسر کشور) سهم عمده ای از مسئولیت‌های اجرایی در مراکز به عهده همکاران غیر هیأت علمی است بیان کرد: زیر ساخت‌های نرم افزارهای لازم برای اصلاح در امور اداری دانشگاه تهیه و آماده اجرا است.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه در خصوص اجرای استفساریه شماره ۳۷/۵۸۵۸۸ مورخ ۹۹/۰۸/۱۲ مجلس شورای اسلامی در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و پیمانی دانشگاه به رسمی قطعی عنوان کرد: اداره کل امور اداری دانشگاه طی بخشنامه شماره ۲۵/۸۳۷۱ مورخ ۹۹/۰۹/۰۵ از مراکز تابعه مستندات مربوط به ایثارگری همکاران مشمول را اخذ کرده اند تا جهت فرآیند تبدیل وضعیت آنان برابر بخشنامه شماره ۳۷۹۵۹۹ مورخ ۹۹/۰۹/۲۵ سازمان اداری و استخدامی کشور اقدام کنند و پس از تأیید مدارک و مستندات توسط مراجع ذی‌صلاح و انجام مراحل امور گزینشی، اطلاعات مشمولین در سامانه سازمان امور اداری و استخدامی جهت اخذ مجوز و دریافت کد استخدامی صورت پذیرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای افزایش حقوق دانشگاه فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خلج امیرحسینی، رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی نامه ای را درباره مصوبات جدید جذب هیات علمی به روسای هیات های اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اعلام کرد:

جزئیات این مصوبات و نامه مربوط به آن به شرح زیر آمده است:

مصوبه جلسه۸۹۴ شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص اصلاحیه بندهای ۴ و ۵ آیین نامه تشکیل هیأت عالی جذب؛ بر اساس این مصوبه، تبدیل وضعیت اعضاء هیأت علمی از پیمانی به رسمی آزمایشی و از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی منوط به احراز صلاحیت عمومی و کسب درصد معینی از جـداول امتیازات لازم برای ارتقاء به مرتبه دانشـیاری یا ارتقاء از یک مرتبه به مرتبه بالاتر است.

جداول امتیازات کما فی السابق بر اساس مصوبات جلسات ۱۹۶ و۲۶۳ هیات عالی جذب است. مگر آنکه هیأت امنای هر موسسه اقدام به تغییر آنها کند.

مصـوبه جلسه ۴۷۶ مـورخ۱۴۰۲.۱۲.۱۶ هیـات مرکزی جـذب درخصـوص تشـکیل شورای تحقیق؛ به منظور تـدقیق و تسـریع هرچه بیشتر در امر تحقیقـات و نیز رفع شـائبه هـای محتمل در مورد برخی پرونده ها، شورای تحقیق در دانشـگاه هـای دارای دفتر تحقیق تشـکیل می شود.

این شورا شامل پنج نفر متشـکل از دو نفر عضو هیأت علمی به نمایندگی از بسـیج اساتید دانشگاه، دو نفر عضو هیـأت علمی به نماینـدگی از دفتر نهـاد مقام معظم رهبری دانشـگاه و مسـئول دفتر تحقیق بعنوان دبیرشورا است.

جلسات شورا باحـداقل چهار نفر رسـمیت داشـته و مصوبات آن با نظر اکـثریت حاضـر در جلسـه معتـبر است.

وظـائف شـورا عبارتنـد از تصـمیم گیری نهـایی در مـورد پرونده هایی که منجر به عدم احرازصلاحیت می شـود و نیز همفکری و ارائه طریق جهت بهبودهرچه بیشتر روند انجام امر تحقیقات پرونده های جذب و تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی.

مصوبه جلسه۳۳۲ هیات عالی جذب درخصوص افزایش سن متقاضـیان ریاست موسسات غیردولتی-غیرانتفاعی (به پیوست).

کد خبر 6080059

دیگر خبرها

  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از این ماه
  • زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • تربیت علمی و فرهنگی دانشجویان به بهترین شکل انجام پذیرد
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • تخصیص اعتبار جدید به ابر رایانه سیمرغ/ افزایش توان و ظرفیت پردازش
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود