Web Analytics Made Easy - Statcounter

قسمت سوم سریال قورباغه امروز آماده توزیع شده است. لینک دانلود قانونی قسمت 3 قورباغه در کنار قسمت 29 و آخر آقازاده، قسمت اول ملکه گدایان و قسمت پنجم همرفیق در این مقاله با 5 کیفیت مختلف و ترافیک نیم بها درج شده ست.

به گزارش برنا، قسمت سوم سریال قورباغه امروز آماده توزیع شده است. لینک دانلود قانونی قسمت 3 قورباغه در کنار قسمت 29 و آخر آقازاده، قسمت اول ملکه گدایان و قسمت پنجم همرفیق در این مقاله با 5 کیفیت مختلف و ترافیک نیم بها درج شده ست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصه قسمت های پیشین قورباغه

قسمت اول سریال با تصاویر و صحنه های گنگ و مبهمی که مخاطب را سردرگم می کند آغاز شده و همچنین در ادامه نیز این روند به طور پیاپی دنبال می شود. شاهد زندگی روزمره عده ای جوان بزهکار و غرق در فساد هستیم که هر روز دست به کارهای خلاف می زنند. از مواد فروشی و دزدی از بوتیک گرفته تا قتل و کشتن مامور نیروی انتطامی و…. بیشتر ماجرای این قسمت، صرف ایده پردازی و شخصیت پردازی و بسط داستان شد. چیزی که البته برای آغاز هر سریالی طبیعی است. در کل، مخاطب در این اپیزود، با چندین جوان بزهکار و خلافکار در شهرک اکاباتان روبرو است، افرادی که با هم دوست هستند یا نیستند ولی بازی روزگار همه این آدم ها را بهم وصل می کند.

در قسمت دوم قورباغه نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. در این اپیزود سریال وارد فاز جدیدی می شود و روایت کننده افراد دیگری است. افرادی که مامورین غیررسمی شهرداری هستند و با دریافت اسلحه (با مجوز) به پاکسازی و کشتن شگ های ولگرد می پردازند… چه اتفاقی افتاد؟ چرا بهترین دوستم به بهترین دوستش شلیک کرد؟ به من! به خودش! قسمت دوم با صحنه اجساد غرق در خون شروع می‌شود. اما یکی از آن ها به شکل معجزه آسایی زنده است.

یک فلش بک به گذشته:دوازده سال قبل چهار شکارچی از طرف شهرداری که مسوولیت شکار سگ را دارند. در حین انجام کار یکی از آن ها از روی اشتباه شخصی را به جای سگ مورد ضرب گلوله قرار می دهد. شخص ضارب (سروش) که از صحنه جرم فرار می کند، عاقبت به دام مامورین پلیس می افتد و در نهایت در دادگاه‌ به خاطر قتل غیر عمد با تعهد و با گرفتن رضایت از اولیای دم (به شرط این که از پسر مقتول نگهداری کند و مخارج او را پرداخت کند، چون توانایی پرداخت دیه را نداشته است) از زندان آزاد می شود.

هر دو پس از مدتی هم خانگی و زندگی در کنار هم برای گذران معاش به خفت گیری، کارهای خلافکارانه، مشارکت در قتل و… روی می آورند و درگیر ماجراهایی از این دست می شوند. فلش بک به زمان حال: سروش و پسر مقتول در حال انتقال جنازه ها به بیابان و صحبت از توانایی و نیروی هیپنوتیزم نوری (نوید محمد زاده ) که قادر است دیگران را وادار به انجام خواسته هایش کند. در این زمان است که فردی که قبلا در ویلای نوید محمدزاده کشته شده است (با بازی صابر ابر) و بدین ترتیب کاراکتر های قصه از قسمت اول و دوم بهم وصل می شوند.

این لینک دادن ها و اتصال شخصیت ها نشان دهنده این است که هنوز ما در مرحله بسط داستانی و روایت ابعاد وجودی شخصیت ها هستیم و احتمالا از قسمت 3 یا 4 وارد فاز اصلی داستان قورباغه خواهیم شد.

به هر ترتیبی که هست در حالی که این دو فرد در حال جابجایی جسد بودند، پس از انتقال مقتول به جایی شبیه سردخانه به ناگاه متوجه زنده بودن وی می شوند. صابر ابر نمرده است. چیزی که واکنش بسیاری از مخاطبین در فضای مجازی را به دنبال داشت که چگونه یک فرد پس از اصابت 2-3 گلوله هنوز زنده است. ولی توضیح سازندگان این بود که قلب این فرد به گونه خیلی نادر به صورت مادرزادی در سمت راست بدنش قرار داشته و گلوله به قلبش نخورده است.

ظاهرا او را می کشند تا مطمین شوند که کشته شده است ولی غافل از این که در هنگام حمل و نقل و زمانی که در مسیر راه بودند وی از درون ماشین از آن ها فیلم گرفته است و احتمالا بدین گونه در قسمت سوم حوادث و گرفتاری های بسیاری برایشان پیش می آید. داستان های گنگ و مبهم چند پاره قورباغه به این جا ختم نمی شوند و حتما باید در ادامه شاهد چفت شدن و تکمیل شدن قطعات این پازل درهم و برهم باشیم.

حال باید دید که در قسمت سوم از سریال قورباغه چه اتفاقاتی می افتد. در ادامه این نوشتار و سطرهای پایین لینک دانلود قسمت سوم قورباغه با 5 کیفیت گوناگون از سایت بسیار خوب کول دانلود درج شده است. لازم به ذکر است که سریال قورباغه با کیفیت Bluray 4k و همچنین صدی 6 کاناله انکود و در اختیار کاربران قرار گرفته است. این نخستین بار است که برای یک اثر ایرانی چنین اتفاقی رخ می دهد!

دانلود قانونی:  قسمت سوم سریال قورباغه

و بالاخره سی و چهارمین سریال شبکه نمایش خانگی به نام "ملکه گدایان" نیز از این هفته آغاز به پخش می کند. قسمت اول سریال ملکه گدایان سرانجام با دریافت مجوزهای لازم به طور قطع در این هفته پخش خواهد شد تا با پایان سریال آقازاده، جایگزین آن بشود.

باران کوثری , رویا نونهالی , سولماز غنی , فرزاد فرزین ، ارمان درویش ، محمدرضا غفاری ، پانته آ بهرام ، الهام کردا ، امین بهبودی ، یسنا میر تهماسب ، بهشاد شریفیان ، علی اوجی در حالی در جدیدترین اثر حسین سهیلی زاده به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان ملکه گدایان آمده است: امروزِ تو، می تونه فردای من باشه … هیچ کس از سرنوشت خبر نداره….حتی شما…

دریافت لینک:  دانلود سریال ملکه گدایان

قسمت 28 آقازاده از جایی آغاز می شود که پلیس آگاهی متوجه می شود که در صحنه قتل الکس یک گروه خونی به جز گروه خونی متعلق به حامد و الکس وجود داشته است و بنابراین پلیس ها متوجه می شوند که شخصی دیگر قاتل الکس بوده و بنابراین با اثبات بی گناهی حامد، وی از زندان آزاد شده و ابتدا به مزار راضیه و سپس به نزد مادرش می رود. در آخرین دقایقی که حامد در زندان به سر می برد، نیما اطلاعات محرمانه بسیاری را از فسادهای افراد رده بالاتر از خودش از جمله حاج حسن را در اختیار وی می گذارد. چیزی که خودش هم می داند تا چه حد می تواند برایش گران تمام بشود.

در این بین، زمان آزادی حامد از زندان مشخص می شود که لکه خونی که در محل وقوع جرم در هتلی که الکس در آن جا اقامت داشت متعلق به نامزد سابق و شهرستانی راضیه مقدم می باشد. بنابراین مامورین به محل زندگی او رفته و وی را دستگیر می کنند. در زمان بازداشت، وی اعتراف می کند که این اطلاعات از جمله دخیل بودن الکس در ماجرای مصیبت های راضیه که به الکس برمی گشت و همچنین محل مخفیگاه الکس را تینا در اختیار وی گذاشته بود و بدین ترتیب وی به دنبال انتقام گیری می افتد.

در ادامه روند پیگیری فسادهای نیما و امیر بحری و از این قسمت، حاج حسن، حامد به نزد استاد ارژنگ می رود که تابلوهای نقاشی بسیاری را با نیما در طی مزایده های فراوان و شوهای نمایشی به فروش گذاشته بود. تابلوهایی که همگی جعلی بودند. آثاری از جمله هنرمندانی چون سهراب سپهری و…

 در ادامه ولی نیما خواسته دیگرش را  بیان می کند و از حامد می خواهد که وی را به مزار پدرش یعنی مرتضا شریفی ببرد تا با او صحبت کند و به نحوی حلالیت بطلبد. اکنون نیما به شدت بابت کارهایی که در گذشته کرده بود پشیمان شده است. در این میان ولی حامد تلاش زیادی می کند تا بتواند برای نیما مرخصی کوتاه مدتی مهیا کند تا با نظارات مامورین وی را به مزار پدرش ببرند. ولی بازپرس پرونده نمی پذیرد به این دلیل که فکر می کند حاج حسن این گونه می خواد. وقتی حاج حسن متوجه این مساله می شود موافقت خود را اعلام می کند و ابراز می کند که باید این عمل صورت پذیرد.

نیما در هنگامی بلند شدن از سر مزار پدرش مورد سوقصد قرار می گیرد و با شلیک فردی از بالا در دم کشته می شود. تلاش پلیس های برا یافتن فرد ضارب ظاهرا به چایی نمی رسد و به این ترتیب یکی دیگر از مهم ترین افرادی که اطلاعات زیاد و ناگفته های بسیاری را می دانست از میان می رود و پرونده در دست تحقیق حامد سخت تر از قبل می شود.

باید یک قسمت دیگر منتظر ماند تا سرانجام سریال آقازاده مشخص شود. قسمت 29 آخرین قسمت از سریال آقازاده خواهد بود که از شما دعوت می کنیم که در سایت کول دانلود و از طریق لینکی که در سطر بعد می آید به تماشای آن بنشینید.

دریافت لینک: قسمت 29 سریال آقازاده

در قسمت اول از برنامه همرفیق نوید محمدزاده مهمان شهاب حسینی بود و همرفیق وی نیز وحید جلیلوند بود. همچنین در قسمت دوم نیز هوتن شکیبا به همراه همرفیق خود یعنی بهرام افشاری در برنامه همرفیق حضور داشت. در قسمت سوم نیز پژمان جمشیدی به همراه سام درخشانی به عنوان رفیق رودرروی شهاب حسینی قرار گرفت. قسمت چهارم نیز با حضور فاطمه معتمدآریا و مرضیه برومند به عناون شرکت کننده اصلی و همرفیق خود، برگزار شد.

شایعاتی مبنی بر دستمزد نجومی چند میلیاردی نوید محمدزاده و همچنین حضور محسن چاوشی در این برنامه نیز مطرح شد و این که به وی برای شرکت در همرفیق پیشنهاد  2 و نیم میلیارد تومانی داده شده بود و چاووشی نپذیرفته است. شایعات ولی در حد شایعه باقی می مانند همیشه و نمی توان به آن ها استناد کرد.

حال در این هفته به قسمت پنجم از همرفیق رسیده ایم. پیشنهاد ما این است که حتما به تماشای این برنامه جذاب بنشینید چرا که گفتگوهای شنیدنی و پرهیجانی در آن ، مابین مهمان ها و مجری رد و بدل می شود.

دریافت لینک: قسمت پنجم همرفیق

همچنین شما می توانید با کلیک بر روی لینکی که در ادامه می آید به صفحه مخصوص دانلود سریال های ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سریال آقازاده سریال قورباغه همرفیق دانلود سریال قورباغه سریال ملکه گدایان سریال آقازاده نوید محمدزاده ملکه گدایان قسمت پنجم قسمت اول حاج حسن قسمت 29

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)

طبق رسم نانوشته، هر سال با ورود به سال جدید شاهد افزایش قیمت‌ها در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم. اما انگار این تورم بیش از همه روی ماشین های قدیمی تاثیر گذاشته و طبق آخرین اخبار خودرو شاهد قیمت‌گذاری عجیب و غریب این دسته از خودروها هستیم.

قیمت گذاری عجیب مالکان ماشین های قدیمی

به گزارش گجت نیوز، طبق آگهی‌های منتشر شده در سایت دیوار و سایر پلتفرم‌ها، دو خودرو قدیمی جمع و جور و پرطرفدار کلاسیک یعنی ژیان و فولکس واگن قورباغه ای با رشد قیمت زیادی همراه بوده‌اند و برخی مالکان برای فروش آنها بهای یکسان با یک خودرو صفرکیلومتر ایرانی مانند ساینا، کوییک و حتی پژو ۲۰۶ را طلب کرده‌اند.

به‌عنوان مثال در یک آگهی، فروشنده برای خودرو ژیان مدل ۱۳۵۹، قیمت ۳۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. در آگهی دیگری شاهد قیمت‌گذاری ژیان با همین مدل، اما با قیمت ۳۷۰ میلیون تومانی هستیم.

در سوی دیگر مالکان فولکس واگن قورباغه ای یا همان بیتل کلاسیک نیز برای مدل ۱۹۷۳ این خودرو بسته به تمیزی یا کارکرد، قیمت نجومی ۶۱۰ الی ۶۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته‌اند که رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود.

البته این نکته را نیز یادآور می‌شویم که ماشین های قدیمی و کلاسیک بیشتر جنبه کلکسیونی یا نمایشگاهی دارند و حتی اگر از نظر فنی سالم باشند توانایی‌های یک خودرو هم قیمت یا صفر کیلومتر ایرانی را نیز ندارند؛ اما شاید روزی نیاز به استفاده از آنها توسط مالکان باشد. پس باز هم دلیل قانع‌کننده‌ای برای این نوع قیمت‌گذاری وجود ندارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دانلود قسمت ۱۵ سریال گناه فرشته قسمت پانزدهم
  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • نگاهی متفاوت به قسمت چهاردهم «گناه فرشته» که بازتاب‌های بسیاری به همراه داشت
  • (ویدئو) آخرین قسمت «زیرخاکی»؛ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • تازه‌ترین تیزر «زیرخاکی» منتشر شد/ آیا فریبرز به گنج می‌رسد؟
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • پخش قسمت‌های پخش شده «جومونگ ۳: جا میونگ گو» از شبکه تماشا
  • بهار با نوید «تکم چی» صفا دارد
  • معامله نجومی ژیان و فولکس قورباغه ای در ایران؛ قیمت ماشین های قدیمی سر به فلک کشید (+عکس)
  • «کاوه» داستان قسمت آخر زیرخاکی ۴ را لو داد!