Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز جمعی از ثبت نام کنندگان خودروی هایما در اعتراض به وضعیت بلاتکلیفی ناشی از عدم اجرای تعهدات شرکت ایران خودرو در جلوی ساختمان قوه قضائیه در بلوار کشاورز تجمع کردند. 

براساس این گزارش، جمعی از مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت سوژه ای در سامانه «فارس من» با عنوان «بلاتکلیف ثبت نام کنندگان خودروی هایما»، خواستار  پیگیری این موضوع توسط این خبرگزاری شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از توضیحات ثبت شده توسط این افراد آمده است: «افراد زیادی از خرداد سال 97 از شرکت ایران خودرو، دو خودروی هایما s5 و s7 را با موعد تحویل در سال 98 و 99 به صورت پیش خرید با مبلغ ثبت نامی عموماً بیش از نصف قیمت روز خودرو ثبت نام کرده اند. تا کنون این شرکت نسبت به تحویل خودرو و ارسال دعوت نامه برای قراردادهای با موعد تحویل تا مرداد 98 اقدام کرده است و برای قراردادهای باقی مانده مثل هایماs7 ، طرح تبدیل با یک خودروی دنا پلاس معمولی و یک خودروی دنا پلاس توربو دستی با موعد تحویل یک و دو ماهه آن هم با شرایط بسیار مبهم پیشنهاد داده است.

در این راستا ایران خودرو اطلاع رسانی درستی انجام نمی‌دهد. مثلاً در اوایل مهرماه 99 ایرانخودرو اعلام کرد که این خودرو را تحویل خوهد داد و تا آخر سال در صورت تأمین قطعات، حدود 20 هزار دستگاه تولید خواهد شد. اما اخیراً در خبرگزاری ها و برخی نمایندگی‌های این شرکت اعلام شد که تولید هایما متوقف شده است و مردم به صورت اجباری باید طرح تبدیل فوق را قبول کنند. با توجه به عدم اطلاع رسانی درست، دارندگان حواله‌های گفته شده بلاتکلیف و سردرگم هستند و کسی هم جوابگوی آنها نیست».

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: خودروی هایما موعد تحویل خودرو ایران خودرو خودروی هایما ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی ۵.۸ میلیون دلاری

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق

در شرایطی که دولت آمریکا در سال‌های اخیر و در جریان جنگ سوریه، نگران سلاح ‌های شیمیایی شده، این کشور در اتحاد با رژیم بعث عراق، سکوت کرد. این موشن گرافی تاریخی، نگاهی به بزرگ ترین قربانی سلاح شیمیایی در تاریخ است.

 


مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟

شهید دکتر مصطفی چمران وزیر دفاع دولت موقت، زمانی که ارتش بعث عراق به ایران حمله کرد، کوشید با تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم، سرعت پیشروی ارتش صدام حسین در خاک را کند کرده و همزمان نیروهای نظامی ایران به ویژه نیروهای بسیجی سازماندهی و در محورها مستقر شوند. در این موشن گرافی تاریخی، نقش چمران در مقام فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم تحلیل و بررسی شده است.

 


زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی

در تصاویر قدیمی از یک گزارش خبری، روز‌های معمولی روسیه در ۱۹۳۶ (سه سال پیش از جنگ جهانی دوم) به تصویر کشیده می‌شود. تصاویری از شکار ببر، خرید لباس در دوران حکومت کمونیسم، همینطور تصاویری از مراسم دفن دانشمند شهیر روسی پاولف که در آن سال از دنیا رفته بود و تصاویری کمتر دیده شده از آغاز دوستی استالین با یک دختربچه مغول.

 


جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس

در جریان جنگ ایران و عراق، آمریکا در حمایت از عراق و برخی از کشورهای منطقه، روی کشتی های عراق پرچم این کشور را نصب و در عین حال، مسیر انتقال و تولید انرژی را برای ایران ناامن کرد. این گزارش نشان می دهد، در جریان جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس چه رویدادهایی رخ داد.

 

 

سرکشی تزار روسیه به کازاک‌ها

ویدیویی از تزار نیکلای دوم، آخرین وارث دودمان رومانوف و آخرین تزار روسیه که به نیروهای کازاک ارتش خود سرکشی می‌کند. کازاک‌ها جنگجویان ماهر و خبره‌ای بودند که به مهارت در سوارکاری شهره بودند که در دوران تزار سازمان یافته و وارد ارتش روسیه شده بودند و تا حدودی وظیفه دفاع از مرز‌های روسیه را داشتند. تخصص این نیروها، جنگ‌های چریکی و نامنظم بود و به همین شکل در برابر پیشروی فرانسوی‌ها در زمان حمله ناپلئون به روسیه مقاومت کردند.

 

 

دره آراکو از نمای نزدیک

«دره آراکو / Araku Valley» یک محدوده جغرافیایی زیبا در بخش «ویساکهاپتنام / Visakhapatnam» واقع در ایالت آندرا پرادش هند است. این دره زیبا را از فراز آسمان در قاب 4K می‌بینید.

 

 

چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟

در زندگی هر کسی ممکن است شرایطی پیش آید که مجبور شود مطلبی را برای گروهی از افراد توضیح دهد، یا یک سخنرانی تمام عیار داشته باشد و بخواهد با جمع کثیری از مخاطبان صحبت کند. ما کمتر از یک دقیقه فرصت داریم توجه مخاطبان را به خودمان جلب کرده و آن‌ها را به چیزی که می‌خواهیم بگوییم علاقه‌مند کنیم. امروزه خیلی از سخنرانی‌ها با وجود داشتن مطالب خوب و ارزنده، به خاطر یک شروع کلیشه ای یا نحوه بیان بد، اصلا مورد توجه قرار نمی‌گیرند. اما چطور می‌توان یک سخران خوب شد؟ آیا سخنرانی کردن یک امر ذاتی است یا هر کسی می‌تواند با کمی تمرین به یک سخنران خوب تبدیل شود؟در این ویدیو تکنیک‌های اساسی برای داشتن یک سخنرانی خوب توضیح داده می‌شود تا به شما نشان دهد هر کسی می‌تواند یک سخنران خوب شود.

 


بوگاتی دیوو، خودروی 5.8 میلیون دلاری

خودرو «بوگاتی دیوو / Bugatti Divo» یک هایپر خودرو بی‌نظیر دیگر از کمپانی بوگاتی است که تنها ۴۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد و تمام ۴۰ دستگاه از قبل به فروش رفته اند؛ پس خودرویی است که هیچ کس دیگری نمی‌تواند آن را داشته باشد. نام این خودرو را هم مثل ویرون و شیرون، از یک راننده مسابقه‌ای گرفته‌اند که آلبرت دیوو نام دارد و در دهه ۱۹۲۰ میلادی مسابقه می‌داده است. این ویدیو در روز پرده‌برداری از این خودرو خارق‌العاده ضبط شده است که در آن مدیر اجرایی پروژه، درباره این خودرو و خصوصیات آن توضیحات نسبتاً کاملی را ارائه می‌دهد. متاسفانه هنوز نقد و بررسی کامل و مناسبی از این خودرو در دست نیست. به محض انتشار اولین نقد و بررسی مناسب، تابناک آن را انعکاس خواهد داد.

دیگر خبرها

  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • تجمع مقابل دیوان عالی آمریکا در حمایت از افراد بی خانمان
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • سلاح شیمیایی در جنگ ایران و عراق / مصطفی چمران در جنگ چه کرد؟ / زندگی در روسیه پیش از جنگ جهانی / جنگ نفت کش‌ها در خلیج فارس / دره آراکو از نمای نزدیک / چگونه یک سخنرانی عالی داشته باشیم؟ / بوگاتی دیوو، خودروی ۵.۸ میلیون دلاری
  • خودروی رانا پلاس طرح مادران چه زمانی تحویل داده می‌شود؟
  • بالا رفتن قیمت خودروی پژو پارس صدای متقاضیان را درآورد