Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جواد نکونام در پایان دیدار فولاد و مس اظهار داشت: بهتر است درباره بازی صحبت نشود بخاطر این چهار هفته گذشته که باعث شد ما 5 امتیاز از دست بدهیم. بازی مسجد سلیمان سه امتیاز گرفتند امروز هم دو امتیاز از ما گرفتند. صحنه خطا اشتباه بود.

وی افزود: ناظمی در نساجی صحنه باد معروف را برای من خطا گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا می‌گویند اشتباه تأثیرگذار نداشته‌ایم اینها اشتباه تأثیرگذار است. امروز خطا را به اشتباه گرفتند و آن را گل کردند. از آن روزی که گفتند فولاد قوی است ببینید چه بلایی سر این تیم آورده‌اند. 

نکونام خاطرنشان کرد: از ما می‌پرسند از برنامه لیگ راضی هستید می‌گوییم نه و این برنامه‌ریزی را انجام می‌دهند، 5 امتیاز به خاطر داوری از دست دادیم. بازی مسجدسلیمان، سایپا و این بازی به خاطر اشتباهات داوری امتیاز از دست دادیم. این اشتباهات اظهر من الشمس است. به مسئولین استان خوزستان می‌گویم اینجا نمی‌گذارند کار کنیم. من می‌گویم تمام اشتباهات سهوی بوده اما باید در خصوص اینها فکر می‌کنم.

سرمربی تیم فولاد تصریح کرد: داور باید فوتبالیست باشد و شرایط را درک کند که یک سوت اشتباه برای ما می‌زنند چه اتفاقی رخ می‌دهد. در بازی با نفت مسجدسلیمان گل سالم را خطا کردند درست یا غلط چهار هفته امتیازات را از تیم من گرفته‌اند. 

نکونام عنوان کرد:  نمی‌دانم مشکل از آذری است که صریح صحبت می‌کند یا من یا مسئولین استان؛ نمی‌دانم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

به گزارش فارس، نکونام بعد از انتقاد از داوری ها بدون سوال و جواب خبرنگاران نشست را ترک کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال آلومینیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار گرفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا یک هفته بسیار دشوار را پشت سر گذاشته باشد.

این نتیجه در حالی برای شاگردان ژاوی رقم خورد که آنها معتقد بودند گل سالمی که لامین یامال به ثمر رسانده و از روی خط دروازه عبور کرده بود به اشتباه از سوی داور وسط و کمک داور ویدیویی اعلام نشده است. آنها همچنین به پنالتی اعلام شده در سر برخورد کوبارسی با واسکز اعتراض داشتند.

با این حال لالیگا اعلام کرد که داوری این دیدار مشکل خاصی نداشته و نمره قبولی را گرفته است و همین موضوع باعث عصبانیت مدیران بارسا شد و حالا RAC1 خبر داده است که آنها تصمیم‌شان را برای شکایت رسمی از اتفاقاتی که در جریان الکلاسیکو رخ داد گرفته‌اند.

مدیران بارسا با این شکایت در واقع از کمیته داوران خواسته‌اند که تمامی تصاویر و همچنین فایل‌های صوتی صحبت‌های مطرح شده بین داوران و همچنین کمک داور ویدیویی را در اختیار آنها قرار دهد.

دیگر خبرها

  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • باشگاه تراکتور: مشکل یحیی فقط به دست یک نفر حل می شود | پاسخ صریح در خصوص مخالفت با گل محمدی
  • سوت سرنوشت
  • ده‌روسی: آزمون با دیگر مهاجمان ما متفاوت است
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند