Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی سالاری در هشتمین جلسه هفتگی رونمایی از سامانه‌های غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان طرح ۳۰۷۰ درحال اجرا است؛ اظهار داشت: حدود ۷۰ درصد از طرح ۳۰۷۰ برای ارائه خدمات غیرحضوری اجرا شده است و انتظار می‌رود که این خدمات به نحو مطلوب و کاملا غیرحضوری در اختیار مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی غیرحضوری شدن پرداخت بیمه بیکاری را به معنی عدم نیاز به مراجعه افراد به مراکز بیمه‌ای تأمین اجتماعی برای تشکیل پرونده و ثبت درخواست دانست و گفت: سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی با سامانه بیمه بیکاری وزارت کار متصل است و متقاضیانی که پس از طی مراحل و تأیید ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شعب تأمین اجتماعی معرفی می‌شوند برای دریافت مقرری بیمه بیکاری نباید به شعب تأمین اجتماعی مراجعه کنند.

سالاری ثبت غیرحضوری درخواست کفالت و بازرسی را دومین خدمت غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی در هفته جاری اعلام کرد و گفت: درخواست کفالت که در اکثر موارد بین شعب مختلف انجام می‌شود و پیش از این فرآیندی پیچیده داشته است که علاوه بر غیرحضوری شدن، اصلاح فرآیند نیز صورت گرفته است.

وی پرداخت کمک هزینه مراسم ترحیم را از تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به جامعه تحت پوشش اعلام کرد و گفت: دریافت این خدمت نیز از هفته جاری غیرحضوری شده و بعد از این نیازی به مراجعه مردم برای دریافت این کمک هزینه نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بر لزوم رصد و ارزیابی مداوم خدمات غیرحضوری این سازمان توسط مدیران و کارشناسان سراسر کشور تأکید کرد و گفت: برای رفع نواقص احتمالی و یا بهبود ارتقاء خدمات غیرحضوری با تمامی مدیران و کارشناسان سراسر کشور به صورت مستمر مشورت و گفتگو صورت می‌گیرد.

سالاری از ارایه نزدیک به یک میلیون خدمت غیرحضوری در طول هفته گذشته در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: خدماتی که از طریق سامانه خدمات غیرحضوری ارائه می‌شود باید به بهترین و کوتاه‌ترین روش ممکن خدمات مورد نیاز را ارائه دهد و ارایه همزمان خدمات به صورت حضوری در شعب نیز به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی تأکید کرد: انتظار می‌رود که در اسرع وقت باجه‌های مربوط به خدمات غیرحضوری شده در شعب تأمین اجتماعی جمع آوری شود و مردم بتوانند به سادگی از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

سالاری راهنمایی صحیح مردم در شعب تأمین اجتماعی را از دیگر مسائل مهم عنوان کرد و گفت: باید تعدادی از همکاران در ورودی شعب پاسخگوی مردم باشند و به راهنمایی مراجعه کنندگان برای استفاده از خدمات غیرحضوری بپردازند و در صورت نیاز از طریق تلفن همراه مراجعه کنندگان، خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی را به آنان معرفی کنند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تلاش شبانه روزی مدیران و کارکنان این سازمان برای پیشبرد طرح خدمات غیرحضوری تشکر کرد و گفت: تمامی واحدهای ستادی و استانی با استفاده از تمام ظرفیت برای تکمیل سامانه خدمات غیرحضوری تلاش می‌کنند و از ظرفیت بخش خصوصی بویژه استارت‌آپها نیز برای تحقق اهداف و ارتقاء خدمات غیرحضوری استفاده شود.

در این جلسه مدیران ستادی و استانی سازمان تأمین اجتماعی نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در زمینه اجرای موفقیت آمیز طرح ۳۰۷۰ پرداختند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، براساس طرح ۳۰۷۰ که طی ماه‌های اخیر در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده و تا بهمن ماه ادامه خواهد داشت هر هفته چند خدمت غیرحضوری جدید در این سازمان رونمایی و از طریق درگاه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir در دسترس قرار می‌گیرد.

پربیننده ترین رسمیت دادن به نرخ تسعیر ۱۷۵۰۰تومان را به صلاح اقتصاد نمی‌دانم/ برای صدور نفت بیش‌تر که حق مردم است تلاش شود بانک‌ها دریافت سود مجاز وام‌ها را رعایت نمی‌کنند ابلاغ مصوبه انتقال باقی‌مانده سهام پالایشگاه‌ها به ۳بانک بزرگ بورسی اگر انتقال چک در سامانه صیاد ثبت نشود، چه کنیم؟ دانلود همراه بانک تجارت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیکاری بیمه بیمه بیکاری معیشت کمک هزینه مصطفی سالاری فوت شدگان سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی شعب تأمین اجتماعی بیمه بیکاری طرح ۳۰۷۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز

ایسنا/مازندران مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مازندران گفت: در ایام نوروز امسال تمامی مراکز بیمارستانی تابعه به جهت ارائه خدمات درمانی مطلوب و با کیفیت تمهیدات لازم را اندیشیده و در راستای ارائه خدمات تشخیصی، آزمایشگاهی، تصویربرداری، داروئی، اعمال جراحی اورژانس و غیره برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

دکتر سید رضا کاظمی نیا در گفت‌وگو با ایسنا از ارائه خدمات درمانی مستمر در بیمارستان‌های تابعه و معاونت خرید راهبردی و اسناد پزشکی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی در راستای تحقق اهداف عالی سیاست‌های کلی نظام سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، توان علمی، عملی و سرمایه‌ای خود را بکارگرفته تا یاری‌گر دولت مردمی در اجرای طرح‌های زیر بنایی حوزه درمان باشد.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به هم زمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان ملاحظات لازم برای مدیریت مراجعین به بخش‌های اورژانس بیمارستان در شیفت‌های عصر و شب نیز انجام شد.

کاظمی نیا افزود: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مسئولان، معاونان و رؤسای بیمارستان‌ها در بخش درمان تامین اجتماعی در ایام تعطیلات نوروزی به صورت مستمر بر نحوه ارائه خدمات درمانی به بیماران خصوصاً اورژانس مراکز با رویکرد حفظ ایمنی بیماران، نظارت کامل داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی سریعا اقدام می‌نمایند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه بیمارستان‌های تابعه در ارائه خدمات عملکرد قابل قبولی خواهند داشت تا موجب رضایت مردم باشند افزود: تمامی بخش‌های عادی و ویژه با ظرفیت قبل به صورت شبانه روزی فعال هستند و بخش‌های عادی نیز با ظرفیت بیش از ۵۰ درصد همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی پزشکان کشیک در بیمارستان‌ها حضور مستمر داشته و پزشکان متخصص نیز برای ارائه خدمات مورد نیاز مراجعین همواره در دسترس خواهند بود، خاطرنشان کرد: راستای ارائه خدمات سرپائی نیز درمانگاه‌ها در روزهای غیر تعطیل نوروز باز بوده و خدمات پاراکلینیکی  طبق روال قبل برقرار است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی به منظور نظارت میدانی بر عملکرد بیمارستان‌های تأمین اجتماعی استان مازندران از بیمارستان‌های تابعه و طرف قرارداد بازدید بعمل آمده و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی، مستمری بگیران و مسافرین نوروزی قرار گرفتیم.

کاظمی‌نیا اظهار کرد: مجموعه بزرگ مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان مازندران در تلاش است تا تمام توان خود را با توجه به شعار مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم) در جهت توسعه کمی و کیفی خدمات و زیر ساخت‌ها بکار گیرد تا گامی موثر در پیشبرد اهداف سازمان بر دارد و خدمتی ماندگار به جامعه هدف ارائه کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۰۰ هزار نفر در کرمانشاه بیمه سلامت رایگان دارند
  • تسویه ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها
  • ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی
  • ۲ همت از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌ها تسویه شد
  • تسویه بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد
  • نحوه دریافت بیمه بیکاری در سال ۱۴۰۳ + جدول
  • امسال چند ماه می‌توانیم بیمه بیکاری دریافت کنیم؟
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد