Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر گفت: این گروه با همکاری گروه‌های جهادی و علمی و حمایت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به پیگیری و بررسی مشکلات طرح‌های اشتغال‌زایی در استان پرداخته است.

علیرضا یزدان پناه، مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: این گروه جهادی در جلساتی با حضور هسته‌های علمی دانشگاه خلیج فارس و علمی کاربردی، دانشکده کشاورزی برازجان، کارگروه اشتغال دفتر نماینده، ولی فقیه، بسیج دانشجویی استان و استفاده از ظرفیت بسیج اقشار، فعالان بخش خصوصی و صنعتی و دانشگاهی و با حمایت قرارگاه علم و فناوری بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ر‌ه) به موضوع بررسی مشکلات طرح‌های اشتغال زایی در بوشهر با محوریت خرما، گیاهان دارویی و شیلات پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان پناه افزود: در این جلسات مقرر شد که بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از طرح‌های نوآورانه و فناورانه حمایت کند.
مسئول گروه جهادی افسران ولایت استان بوشهر اظهار کرد: بی شک استان بوشهر به دلیل شرایط ویژه جغرافیایی، ظرفیت بالایی در حوزه اشتغال دارد که نمود آن در بخش‌های کشاورزی، شیلات و صنعت به خوبی دیده می‌شود و امیدواریم با تفکر جهادی مجموعه‌های مذکور اتفاقات خوبی در زمینه اشتغال زایی برای استان رقم بخورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گره جهادی گروه جهادی افسران ولایت بوشهر اشتغالزایی اشتغال زایی استان بوشهر گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ زدودن رنج و غم بیماری از چهره و جسم ساکنان مناطق محروم همدان از سوی دندانپزشکان گروه‌های جهادی، گامی برای جبران کمبود‌ها و محرومیت‌های درمانی به‌جای مانده از سال‌های گذشته است که لبخند رضایت را بر لب ساکنان این مناطق نشانده و قلب مردم محروم را گرمای دوباره می‌بخشد.

بیش از ۲ هزار گروه جهادی در استان فعال است و به بیش از۳۰ روستا خدمات رسانی کردند.

در طول بحران کرونا جهادگران در کنار دانشگاه علوم پزشکی اقدامات موثر و مهمی را در کنترل و مهار این ویروس اجذا کردند.

در بی جامعه دندانپزشکان، هنوز هم هستند کسانی که بدون هیچ چشمداشتی کمک به همنوع را جزئی از وظایف خود می‌دانند، کسانی که زیبایی لبخند را برای هم نوعان خود بدون هیچ چشمداشتی هدیه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  • مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد
  • ‏مسئول مدرسه جهادی طالبان ترور شد/عکس
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • بوشهر ظرفیت خواهرخواندگی با یکی از شهرهای تاجیکستان را دارد
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • اشتغال ۲۴۰۰ نفر جوانان استان بوشهر در منطقه ویژه پارس
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تولید نان سنتی در بوشهر شرایط خوبی ندارد