Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد پپ گواردیولا به شدت خواهان جذب کاپیتان رئال مادرید شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرارداد کاپیتان رئال مادرید با این تیم در 30 ژوئن 2021 به پایان می رسد اما او هنوز راضی به تمدید با کهکشانی‌ها نشده است. همچنین وضعیت سرخیو راموس از تاریخ یک ژانویه به حالت بازیکن آزاد تغییر پیدا کرده و او اکنون می‌تواند با هر تیم دیگری وارد مذاکره شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در همین ارتباط ESPN یک گزارش جنجالی و جالب توجه را درباره سرخیو راموس منتشر کرده است. بر این اساس چندین منبع آگاه به ESPN اطلاع داده اند که منچسترسیتی به شدت شرایط جذب اسطوره رئال مادرید را بررسی می‌کند و قصد دارد راموس را با قراردادی آزاد به خدمت بگیرد.

 منچسترسیتی به وضوح می داند که این یک معامله پیچیده برای آنها خواهد بود اما از طرف دیگر پپ گواردیولا قصد دارد هر طور که شده پیش از آغاز فصل آینده خط دفاعی تیمش را تقویت کند و در این راستا او سرخیو راموس را بهترین گزینه تلقی می کند.

راموس در ماه مارس 35 ساله خواهد شد اما باشگاه منچسترسیتی باور دارد که او هنوز هم می تواند در سطح بسیار بالایی به میدان برود و وظیفه رهبری این تیم برای رسیدن به هدف دیرینه شان یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا را بر عهده بگیرد.

همچنین منابع نزدیک به ESPN فاش کرده اند با توجه به این که سیتی قصد دارد کاپیتان رئال مادرید را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد، به همین خاطر هیچ مشکلی برای پرداخت حقوق درخواستی او نخواهد داشت و به نوعی این یک دغدغه برای آنها محسوب نمی شود.

با وجود همه اینها به نظر می رسد که در حال حاضر اولویت اصلی راموس تمرکز برای تمدید قرارداد با رئال مادرید است و او اصلاً دوست ندارد که از جمع کهکشانی‌ها جدا شود؛ با این حال عدم توافق دو طرف طی ماه های آینده می تواند باعث تغییر نظر ال کاپیتانو و نهایتا جدایی دراماتیک او از لوس بلانکوس شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئال مادرید فوتبال پپ گواردیولا سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم