Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که یک بیمار زن استرالیایی از سقف اتاق بیمارستانی در این کشور تهیه کرده به تصاویری داغ تبدیل شده است. در این تصاویر که در بیمارستانی در شهر «بریزبن» واقع در ایالت کوئینزلند تهیه شده یک جفت چشم را که از دریچه هواکش اتاق بیمارستان به پایین خیره شده است نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

رمز و راز ظاهر شدن ردپایی عجیب روی اتومبیل

این زن در یکی از اتاق‌های بیمارستان بستری بود که با دیدن این صحنه دچار ترس و وحشت شد. او که نامش اعلام نشده بلافاصله با تلفن همراه خود تصاویری از این موجود عجیب الخلقه تهیه کرد. این زن در گفت‌وگو با ۷ نیوز استرالیا گفت: «پلک می‌زد، حرکت می‌کرد و دائما به اطراف اتاق نگاه می‌کرد. گاهی آنجا بود و گاهی هم نبود.»

این تصاویر توسط دخترخوانده این زن در فیسبوک منتشر شد. این دختر در شرح تصاویر نوشت: مادرم احساس کرد چیزی روی سقف اتاق به او زل زده است. او فکر می‌کرد پرستارانی که برای معاینه وارد اتاق می‌شوند نیز آن را احساس می‌کنند.

این تصاویر پس از انتشار در فضای مجازی  با واکنش متفاوت کاربران همراه بود و برخی سعی کردند توضیحی برای آن ارائه دهند. در حالی که برخی آن را دلیل بر حضور موجودی زنده در بالای سقف اتاق بیمارستان دانستند برخی دیگر نیز آن را عایق دریچه هوا یا بازتاب آن توصیف کردند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان دولتی بستری شدن موجود عجیب اتاق بیمارستان سقف اتاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، به گفته ماسک این هزینه اندک برای کنترل ربات های موجود در پلتفرم لازم است.

ماسک در حقیقت در پاسخ به پست یک حساب کاربری در ایکس که جزییات تغییرات در عملکرد پلتفرم را توضیح داده بود، این اظهارات را بیان کرد. البته باید در نظر داشت دریافت هزینه از کاربران جدید هم اکنون در دو کشور نیوزلند و فیلیپین اجرا می شود.

قابلیت دریافت هزینه در این دو کشور برای کمک به کاهش پست های ناخواسته و بهبود تجربه کاربران اجرا می شود.

ماسک در پاسخ به رشته پیام X Daily News اعلام کرد دریافت هزینه ای اندک از کاربران تنها راه برای محدود کردن ربات های موجود در پلتفرم است. سیستم های هوش مصنوعی فعلی و مزرعه های ترول می توانند به راحتی مرحله «شما یک ربات هستید» را پشت سر بگذارد.

مالک ایکس در ادامه افزود بود تهدید ربات ها چندوجهی است زیرا بات ها و حساب های کاربری جعلی از «فضای نام» موجود استفاده می کنند. فضای نام مجموعه ای از نامهای قابل دسترس برای نامگذاری مواردی مانند فایلها، متغیر های درون یک برنامه، یا کامپیوترهای یک شبکه است.

طبق نوشته X Daily News تغییر جدید سیاست در ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ میلادی ردیابی شده و هیچ نشانه مشخصی از زمان اجرای آن یا مبلغ هزینه اندکی که کاربران جدید باید بپردازند وجود ندارد.

در ادامه ماسک اعلام کرد هزینه مذکور فقط از کاربران جدید دریافت می شود.

ایکس از اکتبر ۲۰۲۳ میلادی ازکاربران تایید نشده در ۲ کشور خواست سالانه مبلغ یک دلار هزینه بپردازند. کاربران جدیدی که در این دوکشور عضو ایکس می شوند، اجازه خواهند داشت پست ها را ببینند اما نمی توانند بدون پرداخت وجه واکنشی به پست ها ثبت کنند.

کد خبر 6079701

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان و تبریز / انتشار تصاویر فعالیت ضدهوایی در آسمان اصفهان + ویدیو / چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است / تعلیق پروازهای تهران، اصفهان و شیراز / ویدیوی وضعیت فعلی پایگاه شکاری اصفهان / تاسیسات هسته‌ای در
  • بخش کشاورزی به سمت صنایع تبدیلی گام بردارد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • توزیع اسکناس درشت، با اقتصاد ایران چه می‌کند؟
  • بدرفتاری با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس
  • سد نسا بم هنوز پر نشده است
  • ایکس از کاربران جدید پول می‌گیرد
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان