Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس کمیته امداد اردستان گفت: ۲۰ فقره کمک جهیزیه جمعاً به ارزش ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

ابوالقاسم صادقی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با کمک خیران و نیکوکاران شهرستان اردستان، امسال تعداد ۲۰ سری جهیزیه به صورت نقد و کالا به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کمیته امداد در ادامه خدمات خود به مددجویان، به ویژه نوعروسان تحت پوشش اقدام به دریافت و اهدا جهیزیه می‌کند، افزود: کمک‌های اعطایی در این بخش، پاسخگوی همه نیازهای نوعروسان تحت حمایت نیست، ولی امیدواریم با این کمک‌ها بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات جامعه هدف رفع شود.

رئیس کمیته امداد اردستان با اشاره به اینکه پرداخت کمک هزینه ازدواج با هدف حمایت بیشتر از مددجویان و ترغیب جوانان به امر ازدواج اجرا می‌شود، اضافه کرد: خیران و نیکوکاران ضمن پرداخت کمک‌های نقدی به مددجویان در مناسبت‌های مختلف، نوعروسان را در قالب کمک هزینه جهیزیه یاری می‌کنند.

صادقی با بیان اینکه یکی از رویکردهای افزایش کمک به تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران است تا بتوانیم کمک‌های بیشتری را به نیازمندان اهدا کنیم، تصریح کرد: ارزشی ریالی کمک هزینه ازدواج در ۹ ماهه سال جاری مبلغ ۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال است که ۱ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال به صورت نقد و ۱ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال به شکل کالا اهدا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر  تعداد ۱۶۶۱ خانوار معیشت بگیر و ۶۷۳ خانوار تبصره ۱۴ از انواع خدمات کمیته امداد اردستان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها جهيزيه کمیته امداد اردستان نوعروسان تحت میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مازیار محمدی با اشاره به اینکه هزینه‌های انجام شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه بود افزود: طی یکسال گذشته ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شده است.   وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضا‌های جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.   مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه وام خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود.

وی افزود: معرفی خانوار‌های تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • حمایت ۶۲ ایرانی ساکن خارج کشور از ایتام زنجانی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • مشارکت ۳۵ میلیارد تومانی مردم و خیرین در اطعام نیازمندان بندرعباس