Web Analytics Made Easy - Statcounter

فضل الله رنجبر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم و تغییر وضعیت کرونا شهر کرمانشاه از نارنجی به زرد تالارهای پذیرایی می‌توانند مجدد فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به فعالیت ۸۰ تالار پذیرایی در شهرستان کرمانشاه، افزود: به تالارهای پذیرایی شهرستان کرمانشاه مجوز بازگشایی با ۳۰ درصد ظرفیت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه با اشاره به نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات، تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی مرکز بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و اتاق اصناف بر اجرای دستورالعمل‌ها نظارت می‌کنند و با متخلفان برخورد صورت خواهد گرفت.

رنجبر با بیان اینکه صنف تالارهای پذیرایی از ابتدای شیوع کرونا ضررهای بسیاری را متحمل شده اند، گفت: از همکاری این صنف از ابتدای شیوع کرونا بسیار تشکر می‌کنم که برای جلوگیری از ابتلاء مردم روزهای زیادی فعالیت خود را تعطیل کردند البته برای حمایت از این صنف پیشنهاداتی به استانداری داده شده که در حال پیگیری موضوع هستیم.

کد خبر 5114366

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه فرمانداری کرمانشاه تالار پذیرایی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آلودگی هوا کرمانشاه آمار کرونا گرگان جبهه مقاومت بوشهر عکس استانها خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج تالارهای پذیرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   رئیس اداره گنجینه‌های موزه آستان قدس رضوی گفت: در نوروز ۱۴۰۳ بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی  از موزه‌های آستان قدس رضوی بازدید کردند.

عبدالحسین ملک جعفریان افزود:  این آمار به بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۳ اختصاص  دارد.

وی گفت: ۱۱۰ نفر از این تعداد بازدید کننده زائر و گردشگر خارجی از کشور‌های پاکستان، عراق، هند، لبنان، افغانستان، ترکیه بودند.

رئیس اداره گنجینه‌های موزه آستان قدس رضوی افزود: موزه مرکزی و فرش  با ۳۸ هزار و ۸۰۸ نفر بازدید کننده بیشترین استقبال را داشته است و پس از آن موزه قرآن و هدایای مقام معظم رهبری با  ۳ هزار و ۸۰۰ و موزه مردم شناسی با ۵۰۵ نفر بازدید کننده در رتبه‌های بعدی بازدید قرار دارد.

ملک جعفریان افزود:  روز پنج‌شنبه دوم فروردین ۱۴۰۳  با تعداد ۵ هزار و ۶۵۵ نفر بازدید کننده پربازدیدترین روز سال بود، اما در مجموع با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، آمار بازدید کنندگان در مقایسه با پارسال با کاهش رو به رو بود.

دیگر خبرها

  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • آیا به نسبت سن خود تناسب اندام دارید؟
  • خراسان رضوی یکی از استان‌های برتر کشور در تولید تخم مرغ است
  • افزایش۱۴ درصدی تولید گوشت‌مرغ در خراسان رضوی
  • فیلم | گردنه تته توسط راهداران شهرستان پاوه استان کرمانشاه عملیات برف روبی و بازگشایی شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌ها فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی فراهم شد
  • ظرفیت های ویژه کرمانشاه در بحث گردشگری بافت تاریخی و خوراک