Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحلیلگران درباره بازار بورس ۱۶ دی‌ماه نظرات متفاوتی ارائه کرده‌اند. به گزارش پول نیوز، بازار بورس روز گذشته روند تعادلی در پیش گرفت و بعد از مدت‌ها برخی از نماد‌ها همانند خساپا، خودرو، شپنا و. سبز پوش شدند تا سهامداران این نماد‌ها نسبت به سیر صعودی نماد‌های خود امیدوار شوند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که بازار بورس روند صعودی کندی خواهد داشت و تا پایان سال این روند ادامه دارد البته برخی از تحلیلگران معتقدند بازار بورس ترسو و ریسکی است و نمی‌توانیم با قاطعیت اعلام کنیم این روند تعادلی رو به رشد تا پایان سال باقی می‌ماند؛ این احتمال هم وجود دارد که به دلیل برخی از اتفاقات سیاسی و اقتصادی دستخوش نوسانات قیمتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناسان معتقدند با انتشار خبر استیضاح فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد این احتمال وجود دارد که امروز بازار نوسانات جدیدی را تجربه کند. روزگذشته نظام‌الدین موسوی، نماینده مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد: پس از قانع نشدن اکثریت قاطع نمایندگان مجلس از پاسخ وزیر اقتصاد به سؤال بنده و احمد نادری، طرح استیضاح دژپسند با امضای ۱۰۲ نماینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد. برخی از تحلیلگران هم معتقدند امروز بازار بورس تحت تاثیر خبر استیضاح وزیر اقتصاد سیر نزولی خواهد گرفت.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بورس اوراق بهادار شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت بورس تهران وزیر اقتصاد بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه

شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اُفت بیش از ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی در پله ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، شاخص بورس و اوراق بهادار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اُفت بیش از ۱۳ هزار و ۴۲۰ واحدی در پله ۲ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۳۸۲ واحدی ایستاد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد شاخص هم‌وزن، نیز با روند مثبت همراه بوده و با یک هزار ۳۲۱ واحد افزایش در سطح ۷۵۹ هزار و ۲۲ واحدی قرار گرفته است.

در روند معاملات امروز نمادهای «فولاد»، «فملی»، «شپنا»، «نوری»، «شبندر»، «وغدیر» و «وبملت» بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل داشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با روند نزولی و اُفت ۴۷ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۴۸۸ واحدی رسید.

دیگر خبرها

  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • افت ۱۳هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • قیمت طلا در کشور برچه اساسی تغییر می کند؟ | پیش بینی از قیمت طلا و سکه در روزهای آینده
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • رونمایی از پشت پرده گرانی خودرو