Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  نخستین همایش مقاله کوتاه با بررسی ابعاد اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلامی در عصر حاضر و تبیین راهکار‌های مقابله با آن در کرمانشاه برگزار می‌شود.

بررسی شیوه معرفی و تبیین ادیان الهی در قرآن کریم، احترام و همدلی و ارتباط پیروان ادیان از منظر قرآن مجید و مقابله با هتاکی، تخریب شخصیت و توهین به مقدسات در نهج البلاغه از محور‌های این فراخوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهکار‌های مقابله با اسلام ستیزان و هتاکان در قرآن و سیره معصومین (ع)، بررسی دیدگاه امامین انقلاب اسلامی درباره اسلام هراسی و اهانت به مقدسات اسلامی، جایگاه و نقش روحانیت و مبلغان مذهبی در تبیین صحیح دین مبین اسلام و زدودن اسلام هراسی از موضوعات دیگر این فراخوان است.

متقاضیان می‌توانند مقاله کوتاه خود را در موضوعاتی همچون جایگاه و نقش رسانه و فضای مجازی در تبیین صحیح دین مبین اسلام و زدودن اسلام هراسی، رویکرد دوگانه به آزادی بیان در رسانه‌های غربی با محوریت توهین به مقدسات اسلامی، بررسی و تحلیل عملکرد گروه‌های افراطی و القای باور اسلام هراسی و توهین به مقدسات ارسال کنند.

بررسی عنصر هتاکی به مقدسات از منظر فقهی و حقوقی، آثار و پیامد‌های اسلام هراسی و توهین به مقدسات اسلامی در حال حاضر، ترفند‌های جریان‌های ضداسلامی در بهره گیری از رسانه و فضای مجازی در گسترش اسلام هراسی از محور‌های دیگر این فراخوان است.

داوطلبان می‌توانند مقاله کوتاه خود را تا تاریخ ۱۲ بهمن ماه به آدرس conf.qurani.kermanshah@gmail.com ارسال کنند.

گفتنی است، این همایش توسط دانشگاه علوم قرآنی کرمانشاه با همکاری مجموعه‌ای از نهاد‌ها  برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرآن و عترت ائمه اطهار توهین به مقدسات مقدسات اسلامی اسلام هراسی مقاله کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر

مسعود خواست خدایی فرماندار ویژه خرمشهر در نشست شورای اداری این شهرستان هدف از برگزاری این نشست در یادمان شهدای شلمچه را تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای ایران اسلامی عنوان کرد

امام جمعه خرمشهر هم گفت: مدد گرفتن از شهدا باعث سربلندی خواهد شد و ما بعنوان مسول نیاز زیادی به این امر داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عادل پور اجرای طرح عفاف و حجاب در کشور را طرحی مطلوب و لازم عنوان و ابراز امیدواری کرد این طرح نیز در خرمشهر به خوبی اجرا شود.

سرهنگ محمد لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر هم ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به عملیات غرور آفرین وعده صادق اشاره کرد وگفت: مقام معظم رهبری سپاه را بعنوان سازمان ضد تروریستی جهان توصیف کرده اند.

رئیس اداره برق خرمشهر هم از مشترکین خانگی و صنعتی خواست برای جلوگیری از قطعی برق در تابستان پیش رو، مصرف بهینه برق را مد نظر داشته باشند و گفت: ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای پایداری برق خرمشهر در نظر گرفته شده که توانستیم ۹۰ درصد این اعتبار را جذب کنیم.

ناصری افزود: سال گذشته یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پاداش به مشترکین کم مصرف در خرمشهر داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • عادی‌انگاری توهین به مقدسات و اعتقادات ممنوع
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • برگزاری نخستین شورای اداری ۱۴۰۳ خرمشهر
  • ظرفیت شناسی حکمت متعالیه در تبیین هنر اسلامی بررسی می شود
  • آیا امر به معروف و نهی از منکر، توهین به کرامت طرف مقابل است و یا سوق دادن او به مرتبه‌ای بالاتر از کرامت انسانی؟
  •  تمدید ارسال مقاله به همایش بین المللی زیستن با کیفیت