Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،فاروق زراعتی رییس اداره امور عشایری ایرانشهر اظهارداشت: عشایر ایرانشهر با دارا بودن بیش‌از ۴٨ هزار راس دام سبک و سنگین نقش مهمی در تامین گوشت قرمز و لبنیات سیستان و بلوستان دارند.

او بیان کرد: عشایر شهرستان ایرانشهر دارای ۴۶هزار راس دام سبک، یکهزار و ۳۰۰ نفر شتر و بیش‌از ۵١٠راس گاو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره امور عشایری ایرانشهر تصریح کرد: حمایت از قشر پر تلاش عشایر در بخش تولید علاوه‌بر رونق بخشیدن به اقتصاد کشور در تولید صنایع دستی، محصولات دامی، کشاورزی و رونق زندگی عشایری نیز موثر است.

او اظهار داشت: بیش‌از ٢۵ هزار و ۶٨٠ نفر در قالب سه هزار و ٩٢٠ خانوار عشایر کوچ رو در ایرانشهر سکونت دارند.

زراعتی گفت: با هدف ایجاد اشتغال پایدار برای عشایر ایرانشهر با همکاری بنیاد برکت طرحی را در قالب ایجاد صنایع تبدیلی و صنایع دستی در مناطق عشایری این شهرستان اجرا خواهیم کرد که نقش مهمی در رونق اقتصادی آنان خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عشایر سیستان وبلوچستان گوشت قرمز تولید گوشت قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هرمزگان گفت: زنان خانه‌دار روستایی و عشایری که تاریخ تولد فرزند سوم و به بعد آنها از یکم فرورین سال۱۳۹۶ است تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند برای بهره‌مندی از مزایای بیمه اجتماعی اعم از بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، بازماندگان متوفی و نقل و انتقال سوابق، بصورت رایگان نام نویسی کنند.
نوید جعفرپور افزود: این قانون از طریق صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اجرا می‌شود.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرهرمزگان افزود: در این مرحله، مادران دارای سه فرزندِ در قید حیات و دارای تابعیت ایرانی با مراجعه به سایت roostaa.ir و ورود به بخش «ثبت نام مادران روستایی و عشایری (غیرشاغل)» می‌توانند نام نویسی کنند.

بیشتربخوانید:معرفی کارفرمایان برتر حوزه تامین اجتماعی هرمزگان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان
  • تورم نقطه به نقطه تولید گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • جزییات تولید دام سنگین در کشور+جدول
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر دارای ۳ فرزند در کرمانشاه
  • احیاء ۳۵ واحد پرواربندی با ظرفیت حدود ۱۰ هزار راس دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی دام در لرستان
  • احیا ۳۵ واحد پرواربندی در لرستان
  • بیمه رایگان مادران روستایی و عشایری در هرمزگان