Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان»  روز سه شنبه در دیدار با امام جمعه روانسر اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به فضل الهی و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب در امنیت خوبی به سر می برد.

وی ادامه داد: امنیت تنها با مشارکت یک یا چند دستگاه و نهاد خاص برقرار نمی شود بلکه مشارکتی جمعی را می طلبد که خوشبختانه این موضوع در جامعه اسلامی ما و کرمانشاه به عنوان یکی از امن ترین نقاط کشور به خوبی رعایت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان با بیان اینکه روحانیون و علمای دینی تاکنون نقش برجسته ای در برقراری امنیت پایدار داشته اند، گفت: امنیت پایدار در استان کرمانشاه با وجود عالمان نیک اندیش اهل تشیع و تسنن نیز به خوبی مشاهده می شود.

فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین با اشاره به وجود وحدت در استان افزود: دشمنان هرگز نتوانسته اند در این دیار با وجود عالمان بزرگی مانند آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و ماموستا قادری امام جمعه پاوه تفرقه، دو دستگی و اختلاف ایجاد کنند چرا که اگر موردی هم بوده این علمای بزرگوار به موقع و با درستی جلوی تفرقه را گرفته اند.

وی افزود: مرحومان آیت الله نجومی، آیت الله ممدوحی، ماموستا ملامحمد محمدی و ماموستا ملا عبدالله غفوری نیز دیگر شخصیت های برجسته ای بودند که در طول عمر بابرکتشان مورد اعتماد و وثوق اهل تشیع و تسنن قرار داشتند، عالمانی که به فراخور زمان مردم استان را به اتحاد و همدلی تشویق و از اختلاف افکنی جلوگیری می کردند.

سردار جاویدان در پایان گفت: خوشبختانه با همدلی و انسجامی که میان مردم و مسوولان و برادران شیعه و سنی وجود دارد دشمنان نتواسته اند کاری از پیش ببرند و با یاری خداوند و هوشیاری مردم پس از این هم نخواهند توانست.

تلاش پلیس برای امنیت آفرینی در جامعه قابل تقدیر است

ماموستا «سیدمحمد محمدی»  امام جمعه روانسر نیز در این دیدار امنیت امروز استان را قابل تقدیر خواند و گفت: این امنیت و آسایش جز با تلاش های شبانه روزی پلیس و دیگر نیروهای امنیتی حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه تلاش ماموران پلیس نوعی مجاهدت در راه اسلام و انقلاب است، گفت: امروز کسی نیست که از این مجاهدت و جانفشانی نیروی انتظامی برخوردار نشده باشد و نقش آنها را در امنیت فعلی نادیده بگیرد.

ماموستا محمدی در پایان گفت: خوشبختانه با وجود فرماندهی کاردان و با درایت نظیر سردار جاویدان در راس مجموعه انتظامی استان، این دیار جزو امنترین نقاط کشور است و مجرمان و خلافکاران جایی در آن ندارند.
شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها روانسر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه روانسر فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تعامل بسیار مناسب میان پلیس و دستگاه قضایی، همچنین تدوین برنامه‌های مختلف پلیس در سال جاری قطعاً ارتقاء امنیت کرمانشاه بهتر و محسوس‌تر از سال گذشته خواهد بود و شهروندان آن را به‌خوبی لمس می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در دیدار با رئیس‌کل و جمعی از معاونان و مسئولان دستگاه قضائی استان اظهار داشت: سال گذشته توانستیم با برخی از اقدامات و همراهی دیگر دستگاه‌ها و سازمان و البته خود مردم شرایط امنیت در استان را ارتقا بخشیده و شاهد کاهش معنادار بسیار معضلات اجتماعی ازجمله سرقت باشیم.

وی افزود: تداوم برنامه‌های امنیت‌محور سال گذشته در کنار اجرای برخی برنامه‌های از پیش تدوین‌شده توسط پلیس حس امنیت را در استان افزایش داده و این ارتقا امنیت امسال محسوس‌تر و بهتر از سال گذشته خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هوشمندسازی پلیس، اجرای طرح هر کلانتری یک شهر، طرح امنیت محله‌محور، جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر در کنار طرح پیشگیری از بروز سرقت با افزایش گشت‌های هدفمند، تداوم اصلاح نقاط حادثه‌خیز و … ازجمله این برنامه‌هایی است که امسال اجرایی خواهند شد.

وی یکی دیگر از برنامه‌های در دستور کار پلیس را برقراری ارتباط رایانه‌ای میان کلانتری‌ها و دادگستری‌های به‌منظور ارسال سریع‌تر پرونده‌ها و رسیدگی فوری به آن‌ها عنوان کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با هوشمندسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها میزان اشرافیت آن‌ها به حوزه استحفاظی‌شان را بالاتر ببریم.

سردار حاجیان همچنین با اشاره به کاهش معنادار سرقت در استان طی سال گذشته نسبت به سال‌های پیشین خاطرنشان کرد: همین کاهش سرقت‌ها و یا کشف اموال مسروقه باعث ارتقا امنیت و بالاتر رفتن حس امنیت میان شهروندان می‌شود، موضوعی که در سال جاری هم با تمام توان آن را دنبال خواهیم کرد.

وی در پایان و بابیان اینکه تعامل میان پلیس و دستگاه قضائی در سطح بسیار عالی قرار دارد، گفت: این ۲ نهاد حاکمیتی در کنار یکدیگر برای جلب رضایت مردم که رضای خدای متعال هم در آن قرار دارد، تلاش کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای معدود به بهانه‌های واهی امنیت و آرامش را از مردم سلب کنند.

کد خبر 747678

دیگر خبرها

  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • تعامل پلیس و دستگاه قضایی در سطح بسیار مناسبی قرار دارد
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق