Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در تازه‌ترین رده‌بندی باشگاه‌های جهان در رتبه ۱۱۶ دنیا قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز _ چهار شنبه ۱۶ دی_ از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رتبه نخست باشگاه‌های ایران قرار گرفت.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۵۹۶ امتیاز، بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه پنجم قاره کهن ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با ۳ پله سقوط در رتبه ۱۱۶ جهان قرار گرفت.

استقلال با ۱۵۳۵ امتیاز و بدون تغییر مانند هفته گذشته در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران و یازدهم آسیا ایستاد. این تیم در سطح جهانی با ۱۱ پله صعود نسبت به هفته قبل در رده ۲۱۲ جای گرفت.

سپاهان با ۱۴۶۷ امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. جایگاه این تیم نسبت به هفته گذشته در آسیا تغییر نکرده و همچنان در رتبه بیست و پنجم قرار دارد. سپاهان در سطح جهانی در مقایسه با هفته گذشته با یک پله سقوط در رتبه ۳۷۲ قرار گرفت.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد و صنعت نفت آبادان به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا ششم فوتبال ایران جای گرفته‌اند. شهر خودرو و ذوب آهن هم به ترتیب در رتبه هفتم و هشتم فوتبال باشگاهی ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا جایگاه ۵ تیم نخست نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و تیم الهلال عربستان با ۱۶۷۴ امتیاز همچنان صدرنشین است.

تیم اولسان هیوندای کره جنوبی، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا، با ۱۶۳۷ امتیاز تیم دوم قاره کهن است. تیم چئونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۳۰ امتیاز در جایگاه سوم و کاوازاکی ژاپن نیز با همین امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه تیم اول جدول تغییری نداشته و بایرن مونیخ با ۲۰۹۷ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.
پس از سرخ‌پوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۱۹۴۷ امتیاز و با ۲ پله صعود در رتبه دوم جای گرفته است. اتلتیکو مادرید با ۱۹۳۷ امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه سوم برترین تیم‌های باشگاهی جهان قرار دارد. لیورپول ۱۹۳۴ امتیازی با ۲ پله نزول به رتبه چهارم سقوط کرده و رئال مادرید با ۱۹۱۷ امتیاز مانند هفته گذشته همچنان در رتبه پنجم ایستاده است.

از نکات جالب توجه این رده بندی سقوط بارسلونا به رتبه دهم جدول است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ

منچسترسیتی

اتلتیکو مادرید

لیورپول

رئال مادرید

پاری سن ژرمن

اینتر میلان

لایپزیگ

آث میلان

بارسلونا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 466568

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پرسپولیس رنکینگ جهانی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فوتبال باشگاهی هفته گذشته نسبت به هفته بدون تغییر قرار گرفت رده بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم

سرمربی برزیلی پرسپولیس فصل گذشته در شرایطی به عنوان دستیار یحیی گل‌محمدی انتخاب شد که قرمزها بعد از جدایی چند مربی، به دنبال استخدام دستیار خارجی بودند و بعد از شروع فصل، اوسمار را انتخاب کردند.

اوسمار در این خصوص اظهار داشت: من همیشه انگلیسی خواندم و روی لیگ‌های دیگر مطالعه کردم. می‌دانستم شاید در آینده فوتبالم در خارج از برزیل کار کنم. فکر می‌کردم از تایلند یا کشورهای عربی برایم پیشنهاد بیاید اما هیچوقت فکر نمی‌کردم از ایران پیشنهاد دریافت کنم.

او با اشاره به دریافت پیشنهاد پرسپولیس گفت: وقتی پیشنهاد پرسپولیس و بزرگی این باشگاه را دیدم و مطالعه و تحقیقات کردم، در ۳۶ ساعتی که زمان داشتم، قبول کردم و به ایران آمدم.

سرمربی قرمزها در مورد آشنایی با یحیی گل‌محمدی نیز عنوان کرد: آمدنم به ایران رابطه مستقیم با آقا یحیی داشت و به خاطر ایشان آمدم.

ویه را با اشاره به شناخت از ایران توضیح جالبی داد و گفت: در آن ۳۶ ساعت ارتباط زیادی برقرار کردم. اخباری که از ایران به غرب می‌آید، خیلی متفاوت است اما وقتی می‌آیی، همه چیز فرق می‌کند. ما با آقای مارکو که الان کمک مربی استقلال خوزستان هستند، در سی بی اف با هم مجوز مربیگری گرفتیم. ایشان هم وقتی به اینجا آمدند، نظرشان عوض شد. یکی از دوستانم که در کنسول اروگوئه در ایران بود، برایم توضیح داد زندگی در ایران خیلی خوب است. راجع به فوتبال مستقیم با آقا یحیی صحبت کردم، اما درباره زندگی در اینجا به من اطمینان دادند کشور خوبی است و من هم شک نکردم و آمدم.

وی همچنین درباره شناخت از فوتبال ایران نظرات جالبی داشت: فوتبال ایران در کل دنیا شناخته شده است. وقتی تیم ملی ایران به جام جهانی آمدند، در کمپ تیم کورینتیانس تمرین می‌کردند. دوستان من آنجا کار ترجمه انجام می‌دادند و تقریبا شناخت من از آنجا شروع شد و با بچه‌هایی که در آن کمپ بودند، صحبت کردم و آشنا شدم. در جام جهانی هم تقریبا ۸۰ درصد بازی‌ها را دیدم.

کد خبر 846519 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول