Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@19:34:09 GMT

موج المپیاد البرز را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۷۲۸۶

موج المپیاد البرز را گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فاطمه صدیقی از دبیرستان فرزانگان ۳ کرج مدال طلای المپیاد کشوری جغرافیا را به دست آورده است.

زهرا سیفی و زهرا بزرگی نیز از همین دبیرستان ۲ مدال نقره‌ی المپیاد جغرافیا را کسب کردند.

سید مهدی علوی و آرش بختیاری از دبیرستان شهید سلطانی ۳ کرج هم به ترتیب مدال نقره و برنز المپیاد تفکر و کار آفرینی را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتها پیام/د.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: المپیاد علمی مدال آوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ورزشکاران فارسی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، یک مدال نقره و یک برنز  را از آن خود کردند.
مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد. در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی کشتی گیر استان فارسی تیم ملی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر ۳ حریفی از چین به برتری رسید.

رستمی در نیمه نهایی ۱۰ بر صفر کشتی گیر قزاقستانی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت اما  در دیدار نهایی مقابل شینگو هارادا از ژاپن مغلوب شد و مدال نقره را بر گردن آویخت.
**********
امیر رضا ده بزرگی دیگر کشتی گیر استان فارسی هم در وزن ۶۰ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر ، حریفی از چین تایپه را از پیش رو برداشت.

ده بزرگی در دور سوم ، کشتی گیر تاجیکستانی را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت ، اما در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به فرنگی کار قرقیزستانی واگذار کرد و راهی دیدار رده بندی شد.

ده بزرگی در دیدار رده بندی ، ۹ بر صفر حریف چینی را برد و بر سکوی سوم این وزن ایستاد. 

دیگر خبرها

  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • رستمی به نقره بسنده کرد
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره کشتی فرنگی قهرمانی آسیا رسید
  • محمدرضا رستمی به مدال نقره رسید
  • رقص مازندرانی کشتی گیر ایران پس از قهرمانی در آسیا
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • دادمرز به مدال نقره بسنده کرد
  • استخدام ۲ قهرمان کشتی مازندران
  • معافیت دارندگان مدال طلای المپیادهای علمی از کنکور