Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید تصمیماتی اتخاذ شود تا فرآیند صادرات سیب و سایر محصولات این استان به راحتی اتفاق بیفتد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در بدو ورود به استان آذربایجان غربی، در جمع خبرنگاران در فرودگاه ارومیه اظهار کرد: مهمترین هدف ما در این سفر دیدار با کشاورزان و بهره‌برداران استان، شنیدن مشکلات آن‌ها و بسیج کردن تمام ارکان وزارت جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به کشاورزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به مشکلاتی که در بخش صادرات سیب درختی وجود دارد، خاطرنشان کرد: باید تصمیماتی اتخاذ شود تا فرآیند صادرات سیب و سایر محصولات این استان به راحتی اتفاق بیفتد، به همین منظور جلساتی را با بازرگانان داخلی استان آذربایجان غربی خواهیم داشت و به بحث و تبادل نظر خواهیم پرداخت.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: صادرات سیب باید اتفاق بیفتد و در این راستا قدم‌هایی هم برداشته شده است.

خاوازی در رابطه با پرورش آرتمیا تصریح کرد: در استان آذربایجان غربی ظرفیت توسعه اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی مانند پرورش آرتمیا وجود دارد.

وی افزود: این اولین سفری است که معاونین وزیر پیش از حضور وزیر به استان وارد شده و از نزدیک مشکلات را بررسی کرده‌اند که امشب در جلسه‌ای که با معاونین خواهیم داشت، به بحث و تبادل نظر می‌پردازیم.

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: مشکلاتی که توسط وزارت جهاد کشاورزی قابل رفع باشد به سرعت پیگیری می‌شود و مشکلاتی که نیاز به ورود وزرای دیگر و یا مطرح شدن در هیئت دولت داشته باشد، به سمع و نظر دولت خواهیم رساند و پیگیر حل مشکلات خواهیم بود.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم پیام کشاورزان را به خوبی درک کرده و به درستی به دولت انتقال دهیم تا پایداری تولید توسط کشاورزان زحمت‌کش رقم خورد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: وزیر جهاد کشاورزی پول نیوز تولید سیب صادرات سیب کشاورزان وزیر جهاد کشاورزی آذربایجان غربی صادرات سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند

نوبخت اژدری امروز در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان اردبیل گفت: تمامی کشاورزان گندم‌کار باید قبل از شروع فصل خرید نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به ایام برداشت غلات استان بیان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که از برداشت زودهنگام گندم و جو تولیدی خود به خاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.

او اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • کشاورزان با کمباین‌های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • کشاورزان با کمباین های دارای برچسب معاینه فنی قرارداد ببندند
  • فرهنگ گیاهان دارویی ایران را به دنیا صادر خواهیم کرد
  • برنامه جهاد کشاورزی برای حمایت از کشاورزان
  • اجرایی شدن ۸۱ درصد از مصوبات کارگروه تسهیل و یکشنبه‌های تولید در استان آذربایجان غربی