Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@04:51:42 GMT

ترامپ: انتخابات را برده‌ایم، فردا هم می‌بریم!

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۷۷۵۸

ترامپ: انتخابات را برده‌ایم، فردا هم می‌بریم!


به گزارش تابناک، به نقل از روزنامه گاردین، دونالد ترامپ از رای دهندگان در جورجیا خواسته است تا در دور دوم سنا از جمهوری خواهان حمایت کنند.

ترامپ همچنین قول انتقام از مقامات ایالتی جمهوری خواه را داد.

رئیس جمهوری آمریکا گفت:من بازنده جورجیا نیستم. آنها تقلب کردند.من امیدوارم که مایک پنس جانب ما را بگیرد، امیدوارم که معاون بزرگ رئیس جمهوری جانب ما را بگیرد، او شخص خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اگر جانب ما را نگیرد، او را به این اندازه دوست نخواهم داشت.

ترامپ با هلی کوپتر Marine One به محل تجمع رفت و مورد تشویق هواداران خود قرار گرفت. آخرین گردهمایی که ترامپ به عنوان رئیس جمهور در آن حضور داشت.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: رای گیری فردا تصمیم می گیرد که کدام حزب کنترل سنا را برعهده بگیرد. اگر لیبرال دموکرات‌ها کاخ سفید و سنا را در کنترل بگیرند، دیگر کاخ سفید نخواهد بود بلکه چیزی شبیه یک جهنم خواهد شد.

چادرها، پرچم ها و پیراهن هایی با شعار "دزدی را متوقف کنید" بیرون از این گردهمایی به فروش می رسید. در فرودگاه کوچک منطقه ای، دو پرچم غول پیکر ایالات متحده از جرثقیل ها آویزان شده بودند ، و پرچم های متعدد دیگری در اطراف قرار گرفته بودند. همچنین دو صفحه نمایش بزرگ ویدیویی این پیام را نمایش می داد: "نجات سنا و نجات آمریکا".

پسر ارشد رئیس جمهور ، دونالد جونیور ، نیز در این گردهمایی گفت: "اجازه ندهید جورجیا نقطه آغاز چپ رادیکال در سنای ایالات متحده باشد. چیزی به نام دموکرات میانه رو وجود ندارد. آن حزب مدتهاست که از بین رفته است. اکنون یک حزب سوسیالیست مارکسیست ، یک حزب کمونیست است. "

جمعیت نیز یکصدا فریاد می زد: "مبارزه مبارزه"

به گزارش سی ان ان، ترامپ همچنین برای مدت کوتاهی مارجوری تیلور گرین نماینده مجلس جمهوری خواه، و مروج تئوری جنجال برانگیز "کیو انان" را به صحنه آورد. مایک لی سناتور جمهوری خواه نیز در این گردهمایی حضور داشت کسی که انتظار می رود با انتشار بیانیه ای به نتایج کنگره اعتراض کند. ترامپ با اشاره به وی گفت: مایک لی امروز اینجاست اما من امروز از او عصبانی هستم.

اعضای مجمع گزینندگان چند هفته پیش با شرکت در جلسه‌ای در ایالت‌های مختلف، بر اساس نتیجه انتخاباتی که سوم نوامبر برگزار شد رأی خودشان به هر یک از دو نامزد انتخاباتی به صندوق انداختند. در پایان این رأی‌گیری جو بایدن همان‌طور که برآورد شده بود با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور منتخب آمریکا انتخاب شد.

آرای الکترال قرار است روز ۶ ژانویه ۲۰۲۱ طی جلسه‌ای در کنگره با حضور اعضای مجلس سنا و مجلس نمایندگان شمارش شوند.

 

خبرآنلاین

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا مازوت ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز ترامپ گاردین جورجیا واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا مازوت ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در گفتگو با مقاماتی از اروپا، اوکراین را بخشی از روسیه خواند. این مطلب توسط وال استریت ژورنال گزارش شده است.

به نوشته این نشریه، ترامپ پیش از این بار‌ها از حمایت واشنگتن از کی یف شکایت کرده بود. این روزنامه به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که او در گفتگو با مقامات اروپایی، اوکراین را "اوکراین آنها" و "بخشی از روسیه" خواند.

پیشتر روزنامه گاردین به نقل از فیونا هیل، مدیر سابق امور روسیه در شورای امنیت ملی آمریکا، نوشت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود نتوانست با این ایده که اوکراین یک کشور مستقل است کنار بیاید. خاطرنشان شد که رئیس جمهور سابق آمریکا به صراحت گفته است که اوکراین و کریمه باید بخشی از روسیه باشند. دونالد ترامپ همچنین اعلام کرد که در صورت پیروزی در انتخابات آتی، می‌تواند از روز بعد مذاکرات روسیه و اوکراین را آغاز کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید