Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تصویب منطقه آزاد تجاری مهران اولویت مجمع تشخیص مصلحت نظام برای مردم ایلام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام؛ محسن رضایی پیش از ظهر امروز به منظور بررسی ویژگی‌های اقتصادی ایلام وارد این استان شد و در ابتدای ورود با حضور در مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدا ادعای احترام کرد و شهدا را الگو و راهنما و صراط مستقیم ماندن در مسیر اسلام و انقلاب دانست و اظهار داشت: حضور در مزار شهدای گمنام این استان ولایتمدار ادای دین به رزمندگان و جانبازان و ایثارگرانی است که با تقدیم جان خود مسیر نورانی انقلاب و ولایت و اسلام را برای آیندگان منور کرده‌اند تا در مسیر انقلاب نلغزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس با حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار دیدار که در این دیدار وعده پیگیری منطقه آزاد تجاری مهران را داد و گفت: پرونده منطقه آزاد تجاری مهران به عنوان یک ضرورت برای افزایش اشتغال، اقتصاد و معیشت مردم ایلام در مجمع در حال رسیدگی است.

رضایی افزود: در تلاش هستیم تا با اعلام نظر اعضای مجمع این منطقه تجاری نیز به تصویب برسد و تصویب منطقه آزاد تجاری مهران اولویت مجمع تشخیص مصلحت نظام برای مردم ایلام است.

حضور محسن رضایی بر سر مزار حاج قاسم + فیلم محسن رضایی: قاسم سلیمانی امنیت را مردمی کرد/ از پرتو این شهید پنج سازمان مدافع حرم جدید در دنیا ایجاد شد روایت محسن رضایی از نقش‌آفرینی حا‌ج قاسم در جبهه‌ مقاومت/ شکل‌گیری 5 سازمان بزرگ مدافع اسلام با تدبیر شهید سلیمانی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای تأمین اعتبار سامانه گرمسیری نیز اقدامات خوبی در حال انجام است که سهم استان ایلام از این اعتبارات محفوظ است.

در این دیدار حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار به تشریح اقدامات مردم ایلام در دوران دفاع مقدس و مسائل و مشکلات موجود استان پرداخت و از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خواست پیگیری تصویب منطقه آزاد تجاری مهران و توجه اعتباری به سامانه گرمسیری را داشت.

نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام در ادامه خاطر‌نشان کرد: مردم ولایتمدار ایلام با کمترین امکانات و تجهیزات در دوران دفاع مقدس و سایر صحنه‌های انقلاب از جان و مال خود گذشتند و در برابر رژیم بعث عراق جنگیدند و امروز نیازمند توجه ویژه مسئولان برای توسعه همه جانبه هستند.

انتهای پیام/180/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تصویب منطقه آزاد تجاری مهران دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام مردم ایلام محسن رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی

به گزارش قدس آنلاین،‌ آیت الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم پرویز داودی تصریح کرد: این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضایعه درگذشت خدمتگزار متعهد و دلسوز، مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

این انسان فرهیخته با ایمان و اعتقاد راسخ به آرمان‌های والای نظام اسلامی، سالیان متمادی در فعالیت‌های مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی از جمله در سمت معاونت اول رئیس جمهور و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره در خدمت مردم و انقلاب بود و منشا خدمات فراوانی گردید. بی‌شک خدمات ایشان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار بوده و در خاطر مردم قدرشناس ایران اسلامی باقی خواهد ماند.

اینجانب با تجلیل از خدمات صادقانه این استاد ارجمند، مصیبت وارده را به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، ‌اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام، عموم دوستداران و به ویژه خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی. رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید