Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@05:40:09 GMT

فلامینگوها میهمان تالاب جازموریان شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۸۰۸۴

فلامینگوها میهمان تالاب جازموریان شدند

زاهدان-سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تالاب جازموریان در محدوده این شهرستان با وجود خشکی هنوز میزبان پرندگان مهاجر از جمله فلامینگوها برای زمستان گذرانی است.

به گزارش قدس آنلاین،حسین قاسمی منش اظهار داشت: با وجود خشکی تالاب جازموریان و به‌ دلیل واقع شدن در مسیر حرکت پرندگان مهاجر، این تالاب هنوز میزبان دسته‌های پرندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طی گشت‌های شبانه روزی یگان حفاظت پرندگان مهاجر بارها مشاهده و سرشماری می‌شوند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دلگان گفت: آب و هوای مناسب، واقع شدن در مسیر اصلی مهاجرت پرندگان، بارش‌های پاییزی و پوشش گیاهی لکه‌ای در مناطق مختلف از عمده دلایل میزبانی تالاب جازموریان از پرندگان مهاجر زمستان گذران است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان تالاب جازموریان پرندگان مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه شرق آسیا برگزار شد امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

تک گل اولسان در این دیدار را «لی دونگ گیونگ» در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد تیم فوتبال العین امارات میزبان الهلال خواهد بود اما این بازی به دلیل شرایط بد جوی در امارات و سیل شدید که قرار بود دیروز برگزار شود لغو و به امروز ساعت ۱۹:۳۰ موکول شد.

کد خبر 6081193

دیگر خبرها

  • برگزاری تور پرنده نگری در پارک جنگلی آبیدر سنندج
  • مسیر رسیدن به سرزمین های بهشتی ایران از کجاست
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • بازگشت فلامینگو ها پس از چند سال به تالاب گاو خونی
  • تالاب «میقان» در مسیر مرگ خاموش!/ شرکت دانش‌بنیان در حوزه ایزوگام راه‌اندازی می‌شود
  • کشف و جمع آوری تورهای متخلفین صید غیرمجاز در تالاب نوروزلو میاندوآب
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان در بارش های اخیر
  • کوچ پرندگان به تالاب کمجان
  • آبگیری ۹۳ درصدی تالاب شادگان