Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی آسان پرداخت، در ششمین نمایشگاه تراکنش که ۲۳ و ۲۴ دی در هتل اسپیناس پالاس برپاست،  فعالان نظام بانکی و صنعت پرداخت کشور، نخستین فرصت گردهمایی را در زمان پاندمی کووید ۱۹ یافته‌اند و از این رو، آپ نیز به عنوان رهبر اصلی کیف الکترونیکی پول، برگزاری نشستی تخصصی در این حوزه را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران پرشمار کیف پول آپ به میزان ۴۰ میلیون نفر، مرچنت‌های قدرتمند و برخورداری از استانداردهای به روز دنیا در حوزه کیف پول ، آپ را تا اندازه‌ای متمایز کرده که در مهم‌ترین رویداد تراکنشی کشور، سکاندار ارائه مباحث تخصصی و راهکارهای عملیاتی به بازیگران صنعت پرداخت و همچنین رگولاتور باشد.

گفتنی است نشست تخصصی کیف الکترونیکی پول با حضور چهره‌های مطرح پرداختی و بانکی کشور، با حفظ پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری در سالن پارسه ۲ هتل اسپیناس پالاس از ساعت ۳۰/۹ تا ۱۱ صبح دوشنبه ۲۴ دی برپاست و همزمان نیز در آپارات و شبکه ایران کالا پخش می‌شود.

۲۱۲۱

کد خبر 1473144

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پول الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مرتضی صفری با اعلام این مطلب اظهار کرد: روز ۱۸ آوریل به عنوان روز بناها و محوطه‌های تاریخی نام‌گذاری شده و هر ساله سازمان ایکوموس برای این روز شعاری را تعیین می‌کند که امسال نیز شعار تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی مانند سیل، زلزله و فرونشت برای امسال انتخاب شده است. 
 
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: برای گرامیداشت این روز نیز کشورهای مختلف برنامه‌هایی را متناسب با شعار سال در نظر گرفته و اجرایی می‌کنند. 
 
او ادامه داد: در این راستا نیز نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناهای تاریخی با حضور مهمانان دانشگاهی، کنشگران میراث‌فرهنگی و مسئولان مرتبط استانی روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت در مسجد جامع ارومیه برگزار خواهد شد.  
 
صفری گفت: همچنین در این نشست در ارتباط با کاوش‌های باستان‌شناسی در سطح استان نیز مطالبی ارائه می‌شود و نیز تجلیل از تلاشگران حوزه میراث‌فرهنگی از دیگر برنامه‌های این روز هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری سلسله نشست‌های تخصصی منابع انسانی شرکت آبفای استان یزد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست تخصصی تاب‌آوری بناهای تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی در گلستان
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی 
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • مزایای رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران