Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@06:19:53 GMT

خودکشی کودک کار برنامه ماه‌عسل! +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۸۴۰۰

خودکشی کودک کار برنامه ماه‌عسل! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

حجم ویدیو: 4.50M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو پربیننده ترین چگونه کد ملی خود را استعلام کنیم / ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند کسر ۸۰۰هزار تومان از حقوق فرهنگیان! حقوق چه تعداد از معلمان افزایش می‌یابد؟! ماجرای کسر از حقوق فرهنگیان چیست؟ مطالبات معوق معلمان حق‌التدریسی‌ پرداخت شد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خودکشی ماه عسل کودک کار خودکشی نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در دیماه سال گذشته بود که مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان بابت دریافت خدمات خوابگاهی و غذا در ایامی که این دانشجویان در دانشگاه حضور ندارند را ابطال کرد و حال وزیر آموزش و پرورش بخشنامه این امر را به دانشگاه‌های فرهنگیان، تربیت دبیر شهید رجایی و همچنین مدیران کل آموزش و پرورش‌ استانها ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، هیئت عمومی دیوان عدالت اداری براساس شکایت یکی از دانشجو معلمان، مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان بابت دریافت خدمات خوابگاهی و غذا در ایامی که این دانشجویان در دانشگاه حضور ندارند را در زمستان سال گذشته ابطال کرد.

در بخشی از این شکایت آمده بود: «در مصوبه هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان ذکر شده است که کسر حقوق دانشجویان بابت هزینه‌های شبانه‌روزی، خوابگاه و خدمات حضوری است بنابراین کسورات دریافتی در فصل تابستان و ایامی که دانشجویان در دانشگاه حضور فیزیکی ندارند مانند ایام تعطیل طولانی مدت دانشگاه به سبب شیوع کرونا و فرجه تعطیلات میان ترم خلاف قانون است.»

هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۱ مصوب کرد که ۴۵ درصد حقوق متعهدین خدمت جهت هزینه خوابگاه (۱۰ درصد) و غذا (۳۵ درصد) به حساب متمرکز دانشگاه واریز شود.

در آخرین رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری که دیماه سال گذشته صادر شد آمده است: جواز کسر از حقوق متعهدین خدمت، درصورت بهره مندی آنان از خدمات رفاهی است و بر همین اساس، مجوزی مبنی بر کسر مبالغ درصورت استفاده نشدن از این خدمات، قابل استنتاج نیست.

اکنون طی بخشنامه‌ای از سوی رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شده است.

در این بخشنامه آمده است: «به منظور تمهید مقدمات اجرای تکلیف قانونی مقرر در تبصره ذیل ماده ۶ قانون متعهدین خدمت و ایجاد رویه واحد و پرهیز از ایجاد تبعیض ناروا و رعایت عدالت در کسورات ناظر بر هزینه‌های شبانه‌روزی و خوابگاه دانشجویان متعهد خدمت این وزارت، با لحاظ رأی وحدت رویه شماره ۹۱۲۶ مورخ بیست و پنجم مهر ۱۴۰۲ هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، دستورالعمل اصلاحی جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

«اصلاحیه تبصره‌های ۱ و ۲ بند ۱۳ بخش دوم دستورالعمل ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ وزارتی»

تبصره زیر جایگزین تبصره‌های ۱ و ۲ بند ۱۳ بخش دوم دستور العمل ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ می‌شود:

تبصره: ضمن الغای کلیه بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های قبلی، مربوط به تعیین هزینه‌های شبانه‌روزی و هزینه خوابگاه دانشجویان متعهد خدمت، مطابق تبصره ذیل ماده ۶ قانون، از وجوه پرداختی به دانشجو متعهدین خدمت شاغل به تحصیل [بعد از کسر کسور قانونی]حداکثر تا ۲۸ درصد برای یک ماه (به شرح جداول مندرج در بخشنامه)، به عنوان هزینه‌های شبانه‌روزی و هزینه خوابگاه و با انتخاب و درخواست دانشجو (انتخاب یکی از جداول بخشنامه) کسر خواهد شد.

بر این اساس نظر به اینکه کسر مبلغ مزبور، منوط به درخواست و استفاده دانشجو متعهدین خدمت از خدمات شبانه‌روزی و خوابگاه است؛ لذا دانشگاه‌های وابسته، مکلف به رعایت این بند و اطلاع رسانی موضوع به دانشجومعلمان ذی‌نفع و اخذ درخواست دانشجویان متقاضی استفاده از خدمات فوق و ارسال آن به اداره کل سهمیه خدمتی دانشجو متعهد خدمت بوده و امور مالی اداره کل نیز مکلف به رعایت این بند در کسر هزینه‌های مزبور می‌باشد.

الف: کسر هزینه‌های شبانه روزی و خوابگاه دانشجویان متعهد خدمت حسب تقاضا و انتخاب نوع خدمات مورد استفاده صرفاً از طریق کسر از حقوق و مزایای پرداختی به آنان امکان پذیر است.

در ایام تابستان حقوق و مزایای دانشجویان متعهد خدمت به طور کامل بدون کسر هر گونه وجهی تحت عنوان هزینه‌های شبانه‌روزی و خوابگاه از حقوق و مزایای افراد مزبور پرداخت خواهد شد.

رونوشت کامل بخشنامه مذکور را اینجا می‌توانید بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • ‌دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در دومین رویداد ملی الف‌تا
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • لزوم استفاده از ظرفیت مولدسازی اموال مازاد در راستای تأمین تجهیزات مدارس
  • خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
  • از صندوق ذخیره فرهنگیان انتظار جدی برای تحقق شعار سال داریم